Jak szybko i skutecznie poprawić efektywność pracy Rejestracji oraz zwiększyć zyski w placówce medycznej?

Bezpłatny Program Szkoleniowo - Rozwojowy prowadzony przez ekspertów marketingu, najnowszych technologii i obsługi pacjenta.

Zgłoś się

Cele programu:

  1. Rozwinięcie kompetencji oraz wsparcie technologiczne zespołu rejestracji, w odpowiedzi na wysokie oczekiwania Pacjentów.
  2. Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań usprawniających pracę Rejestracji i Managera nowoczesnej placówki.
  3. Wprowadzenie efektywnej strategii marketingowej, ukierunkowanej na zwiększenie liczby nowych pacjentów oraz obsługę stałych pacjentów na wysokim poziomie.

Dla kogo?

  • Pracownicy Rejestracji<br/>i działu Call Center

    Pracownicy Rejestracji
    i działu Call Center

  • Właściciele placówek medycznych

    Właściciele placówek medycznych

  • Managerowie zespołów Rejestracji

    Managerowie zespołów Rejestracji

  • Dyrektorzy marketingu<br/>w placówce medycznej

    Dyrektorzy marketingu
    w placówce medycznej

Dlaczego warto?

Co uzyskasz biorąc udział w naszym bezpłatnym programie szkoleniowym?

  • Rozwiniesz i wzmocnisz kompetencje swojej Rejestracji i działu Call Center, wspomożesz pracowników w codziennej pracy.
  • Wdrożysz proste, ale skuteczne metody zwiększające przychody placówki oraz poprawiające efektywność obsługi Pacjenta.
  • Zyskasz wiedzę i konkretne wskazówki, które będziesz mógł wdrażać od samego rozpoczęcia szkolenia.
  • Poznasz istotne statystyki i mierniki związane z rozwojem placówki.
  • Otrzymasz szczegółowa wiedzę i rekomendacje dotyczące metod skuteczniejszego pozyskiwania Pacjentów.
  • Wypróbujesz najnowsze technologie i narzędzia, które pomogą Ci lepiej rozwijać placówkę oraz zyskać przewagę nad konkurencją.
  • Dowiesz się, jak nigdy więcej nie popełniać bardzo kosztownych błędów.

Co otrzymasz w ramach szkolenia?

  • Usprawnienie działania zespołu Rejestracji
    • Organizacja pracy Rejestracji
    • Obsługa pacjenta przez telefon
    • Budowanie relacji z pacjentem i zbieranie informacji
    • Rekomendowanie i sprzedaż usług
    • Ścieżka pacjenta w placówce
    • Komunikacja wewnętrzna i współpraca w zespole recepcyjnym
    • Szukanie rozwiązań w trudnych sytuacjach
    • Procedury i standardy
    • Gromadzone i wykorzystywane informacje
  • Nowoczesne rozwiązania technologiczne
    • Bezpłatne wdrożenie nowoczesnej centrali VOIP na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
    • Bezpłatne wdrożenie aplikacji Medidesk na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
  • Szkolenie Rejestracji lub Call Center
    • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi dla Rejestracji i Call Center – aplikacja Medidesk
    • Efektywne zarządzenie zgłoszeniami pacjentów (telefon, e-mail, formularze WWW)
    • Skuteczne techniki i metody obsługi ruchu pacjentów
    • Sprawdzone wzorce działania w Rejestracji w zakresie odpowiedzi na zgłoszenia Pacjentów
  • Szkolenie dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych w zakresie marketingu medycznego
    • Audyt aktualnych działań marketingowych wraz z rekomendacjami
    • Najbardziej sprawdzone i skuteczne metody pozyskiwania pacjentów
    • Audyt strony WWW pod względem efektywności pozyskiwania nowych pacjentów – rekomendacje zmian i rozwoju serwisu WWW
    • Wprowadzenie wszelkich kodów analitycznych i skryptów badania efektywności działań marketingowych na czas programu szkoleniowego
  • Raporty i analizy
    • Szczegółowy raport z analizy skuteczności umawiania wizyt względem zgłoszeń z różnych kanałów kontaktu: telefon, formularze, e-mail
    • Raport ze statystyk telefonii VOIP wraz z rekomendacją zmian rozwojowych
    • Audyt dalszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu Rejestracji i Managera

Zapisz się do programu

Zapoznaj się z Regulaminem Programu

Kim jesteśmy

Działamy od ponad 15 lat w branży marketingowo-interaktywnej. Od 2011 roku specjalizujemy się wyłącznie w pracy z podmiotami leczniczymi i branżą estetyczną.

Znamy potrzeby tej branży, dlatego wiemy jak pomóc Naszym klientom w codziennych wyzwaniach. Rozwijamy ich pozycję na rynku, szkolimy oraz zwiększamy ich przychody.

  • od 2011
    w branży medycznej
  • 45
    specjalistów
  • 480
    zrealizowanych projektów
  • 21%
    wzrostu liczby pacjentów

Nasi klienci