Jak szybko i skutecznie poprawić efektywność pracy Rejestracji oraz zwiększyć zyski w placówce medycznej?

Bezpłatny Program Szkoleniowo - Rozwojowy prowadzony przez ekspertów marketingu, najnowszych technologii i obsługi pacjenta.

Zgłoś się

Cele programu:

  1. Rozwinięcie kompetencji oraz wsparcie technologiczne zespołu rejestracji, w odpowiedzi na wysokie oczekiwania Pacjentów.
  2. Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań usprawniających pracę Rejestracji i Managera nowoczesnej placówki.
  3. Wprowadzenie efektywnej strategii marketingowej, ukierunkowanej na zwiększenie liczby nowych pacjentów oraz obsługę stałych pacjentów na wysokim poziomie.

Dla kogo?

  • Pracownicy Rejestracji<br/>i działu Call Center

    Pracownicy Rejestracji
    i działu Call Center

  • Właściciele placówek medycznych

    Właściciele placówek medycznych

  • Managerowie zespołów Rejestracji

    Managerowie zespołów Rejestracji

  • Dyrektorzy marketingu<br/>w placówce medycznej

    Dyrektorzy marketingu
    w placówce medycznej

Dlaczego warto?

Co uzyskasz biorąc udział w naszym bezpłatnym programie szkoleniowym?

  • Rozwiniesz i wzmocnisz kompetencje swojej Rejestracji i działu Call Center, wspomożesz pracowników w codziennej pracy.
  • Wdrożysz proste, ale skuteczne metody zwiększające przychody placówki oraz poprawiające efektywność obsługi Pacjenta.
  • Zyskasz wiedzę i konkretne wskazówki, które będziesz mógł wdrażać od samego rozpoczęcia szkolenia.
  • Poznasz istotne statystyki i mierniki związane z rozwojem placówki.
  • Otrzymasz szczegółowa wiedzę i rekomendacje dotyczące metod skuteczniejszego pozyskiwania Pacjentów.
  • Wypróbujesz najnowsze technologie i narzędzia, które pomogą Ci lepiej rozwijać placówkę oraz zyskać przewagę nad konkurencją.
  • Dowiesz się, jak nigdy więcej nie popełniać bardzo kosztownych błędów.

CO OTRZYMASZ W RAMACH PROGRAMU?

  • Usprawnienie działania zespołu Rejestracji
    • Organizacja pracy Rejestracji
    • Obsługa pacjenta przez telefon
    • Budowanie relacji z pacjentem i zbieranie informacji
    • Rekomendowanie i sprzedaż usług
    • Ścieżka pacjenta w placówce
    • Komunikacja wewnętrzna i współpraca w zespole recepcyjnym
    • Szukanie rozwiązań w trudnych sytuacjach
    • Procedury i standardy
    • Gromadzone i wykorzystywane informacje
  • Nowoczesne rozwiązania technologiczne
    • Bezpłatne wdrożenie nowoczesnej centrali VOIP na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
    • Bezpłatne wdrożenie aplikacji Medidesk na czas Programu Szkoleniowego (14 dni)
  • Warsztat dla Rejestracji lub Call Center
    • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi dla Rejestracji i Call Center – aplikacja Medidesk
    • Efektywne zarządzenie zgłoszeniami pacjentów (telefon, e-mail, formularze WWW)
    • Skuteczne techniki i metody obsługi ruchu pacjentów
    • Sprawdzone wzorce działania w Rejestracji w zakresie odpowiedzi na zgłoszenia Pacjentów
  • Warsztat dla właścicieli i menedżerów placówek leczniczych w zakresie marketingu medycznego
    • Audyt aktualnych działań marketingowych wraz z rekomendacjami
    • Najbardziej sprawdzone i skuteczne metody pozyskiwania pacjentów
    • Audyt strony WWW pod względem efektywności pozyskiwania nowych pacjentów – rekomendacje zmian i rozwoju serwisu WWW
    • Wprowadzenie wszelkich kodów analitycznych i skryptów badania efektywności działań marketingowych na czas programu szkoleniowego
  • Raporty i analizy
    • Szczegółowy raport z analizy skuteczności umawiania wizyt względem zgłoszeń z różnych kanałów kontaktu: telefon, formularze, e-mail
    • Raport ze statystyk telefonii VOIP wraz z rekomendacją zmian rozwojowych
    • Audyt dalszych potrzeb szkoleniowych dla zespołu Rejestracji i Managera

Zapisz się do programu

lub zadzwoń +48 222 553 217
Zapoznaj się z Regulaminem Programu

REKOMENDACJE KLIENTÓW

Jako właścicielka klinik w różnych miejscach Warszawy, lubię mieć dostęp do statystyk związanych z ruchem pacjentów i wyników biznesowych każdego z oddziałów, kiedy tylko tego potrzebuję. Program Szkoleniowy realizowany przez MediaHealth w oparciu o narzędzie Medidesk, umożliwił mi to.
Dr n. med. Beata Dethloff
Właścicielka
Dzięki Programowi nauczyłem się jak mogę szybko sprawdzić, które kanały marketingowe, uruchomione w celu promocji naszej placówki i jej oferty, są dla mnie najbardziej opłacalne oraz które akcje nie przyniosły oczekiwanego efektu. Dowiedziałem się na jaką reklamę, w przypadku mojego biznesu, nie warto wydawać pieniędzy.
Maciej Piechota
Właściciel
img-loga-07
Dużą zaletą udziału w Programie był raport z analizy tego, jak rejestratorki obsługują ruch pacjentów napływający do naszej placówki w różnych porach dnia – przez telefon oraz email. Otrzymaliśmy konkretne dane dot. działań, które uprzednio mogliśmy tylko estymować. Wcześniej przeprowadziliśmy co prawda szkolenie rejestracji, ale informacje z raportu pozwoliły nam na jeszcze lepsze zaplanowanie pracy rejestracji i zauważenie pozytywnych zmian niedługo po wdrożeniu narzędzia Medidesk.
Agnieszka Ratyńska - Garstka
Dyrektor
img-loga-06
Używamy tylko sprawdzonych i skutecznych narzędzi, dlatego potraktowaliśmy udział w bezpłatnym Programie Szkoleniowo Rozwojowym jako test, który może nam zaoferować wartość dodaną. Program stanowił impuls do uruchomienia wewnętrznego call center i pomógł w sprawdzeniu efektywności prowadzonej przez nas ogólnopolskiej kampanii marketingowej. Efekty przerosły nasze oczekiwania - zdecydowaliśmy się na kontynuację działań na dalszym etapie współpracy z organizatorem Programu, która trwa do dziś.
Paulina Wald
Szef Zespołu Rejestracji
img-loga-01
Program, daje możliwość sprawdzenia jak funkcjonują elementy, które najbardziej przekładają się na biznes w placówce. Spory plus za to, że jest bezpłatny i niezobowiązujący. Szczególnie zaciekawił mnie audyt naszej strony internetowej pokazujący efektywność pozyskiwania nowych pacjentów, a także to jak wiele może zrobić rejestracja, by zwiększyć nasze przychody.
Sławomir Nawrocki
Prezes Zarządu
Nie znam podobnego szkolenia, które umożliwia skorzystanie z nowoczesnej technologii telefonicznej VoIP, przy tak niezobowiązującym progu wejścia. Warto otworzyć się na nowe narzędzia – pozytywne zmiany w funkcjonowaniu recepcji widoczne są już w trakcie trwania Programu, a wiedzę uzyskaną na szkoleniach zwyczajnie opłaca się wprowadzić w życie placówki.
Joanna Siekacz
Dyrektor
ken-logo_03

Kim jesteśmy

Działamy od ponad 15 lat w branży marketingowo-interaktywnej. Od 2011 roku specjalizujemy się wyłącznie w pracy z podmiotami leczniczymi i branżą estetyczną.

Znamy potrzeby tej branży, dlatego wiemy jak pomóc Naszym klientom w codziennych wyzwaniach. Rozwijamy ich pozycję na rynku, szkolimy oraz zwiększamy ich przychody.

  • od 2011
    w branży medycznej
  • 148
    audytów pracy rejestracji
  • 700
    rejestratorek objętych szkoleniem
  • 21%
    wzrost liczby pacjentów
  • 15
    ekspertów i opiekunów

Nasi klienci

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.



OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Smartmed Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa, tel. 22 250 08 50.
2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).