POZNAJ MEDIDESK

Bezpłatny webinar

Skuteczna strategia marketingowa w pozyskiwaniu pacjentów dla placówek stomatologicznych i klinik estetycznych

Zwiększ liczbę pacjentów i popraw efektywność kampanii marketingowych 

Zapraszamy na pierwszy z trzech planowanych webinarów na temat marketingu placówek medycznych.

Dlaczego warto dołączyć?

  • Poznasz sprawdzone metody pozyskiwania nowych pacjentów. 
  • Dowiesz się, jak skutecznie planować i optymalizować kampanie marketingowe. 
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę, którą od razu możesz wdrożyć w swojej placówce. 
  • Dowiesz się, jak zintegrować działania marketingowe, aby uzyskać maksymalną efektywność. 

Szczegóły wydarzenia:

09.04.2025

12:00 – 13:00

on-line

Nie przegap okazji, aby zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów!

Czego się nauczysz?

Tworzenie strategii marketingowej – Kluczowe elementy skutecznej strategii i integracja kanałów marketingowych (Google Ads, SEO, social media).

Mierzenie skuteczności działań marketingowych – Jak określić KPI i wykorzystać narzędzia analityczne do oceny efektywności kampanii.

Optymalizacja kampanii – Wybór odpowiednich kampanii (efektywnościowe vs. wizerunkowe) i jak je optymalizować, aby zwiększyć liczbę pacjentów. 

Sprawdzone kanały marketingowe – Najlepsze kanały do pozyskiwania pacjentów: Google Ads, SEO, social media, e-mail marketing.

Rejestracja pacjentów i konwersja – Jak optymalizować proces rejestracji, by zwiększyć konwersję zapytań pacjentów. 

Spotkanie poprowadzą:

Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.

Współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki, trener Google Ads i Analytics oraz Certyfikowany Specjalista. Pomaga firmom rozwijać ich działalność online. Prowadził kampanie reklamowe m.in. dla: Big Star, Gaspol, F&F czy NF Polska. Dzieli się swoją wiedzą w artykułach dla wiodących magazynów branżowych, takich jak Marketer+, oraz pojawia się na scenach wydarzeń: I Love Marketing, Internet Beta, semKRK. W wolnych chwilach entuzjasta sportów wodnych.

Zarejestruj się na webinar i zdobądź wiedzę, która pomoże Ci zwiększyć liczbę pacjentów oraz zoptymalizować procesy marketingowe w Twojej placówce! 

DLA KOGO

Webinar skierowany do 

Dyrektorów

Managerów i właścicieli placówek medycznych

Specjaliści ds. marketingu

DLACZEGO MEDIDESK

Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej

przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów

wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt

zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia

Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom

podmiotom leczniczym w polsce

DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

Blisko 700
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce