
POZNAJ MEDIDESK
Bezpłatny webinar
„Jak skutecznie zarządzać komunikacją z wymagającym pacjentem i chronić reputację placówki?”
Bezpłatny webinar na żywo dla Managerów placówek medycznych, prowadzony przez ekspertów Medidesk EDU.
Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się teraz, by otrzymać link do transmisji.
Szczegóły wydarzenia:
08.07.2025
12:00 – 13:00
on-line
Czy te sytuacje brzmią znajomo?
- Obawiasz się negatywnych opinii w internecie po każdej trudniejszej rozmowie w rejestracji.
- Widzisz, że Twój zespół jest zmęczony i zestresowany kontaktem z roszczeniowymi pacjentami.
- Tracisz cenny czas na osobiste interwencje i łagodzenie konfliktów.
- Czujesz, że Twój zespół działa reaktywnie, zamiast profesjonalnie zarządzać sytuacją.
- Zastanawiasz się, jak dać im skuteczne narzędzia, by poczuli się pewniej.
Rozwiązanie jest prostsze, niż myślisz.
Nie przegap okazji, aby zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów!

Podczas tego ok 60-minutowego, praktycznego webinaru z naszym ekspertem dowiesz się:
Dlaczego „trudny pacjent” to największa szansa na zbudowanie lojalności i zdobycie ambasadora marki (jeśli wiesz, co robić).
3 najczęstsze błędy komunikacyjne, które popełnia personel, nieświadomie eskalując konflikt.
Jak jedna technika asertywności może zmienić przebieg całej rozmowy i ochronić pracownika przed stresem.
Jak przekuć wiedzę z webinaru na realne wyniki: mniejszą liczbę skarg, lepsze opinie i zmotywowany zespół.
Spotkanie poprowadzą:

Natalia Kurowska
Psycholog (Uniwersytet SWPS), certyfikowany trener Szkoły Trenerów Uniwersytetu SWPS, także trener TUS
W Medidesk wspiera placówki medyczne oraz weterynaryjne w osiąganiu wysokich standardów obsługi poprzez praktyczne, dopasowane do realiów szkolenia i audyty. Specjalizuje się w zakresie umiejętności miękkich, szczególnie w komunikacji, psychologii sprzedaży oraz strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Uważa, że kluczem do sukcesu w branży medycznej jest nie tylko wiedza merytoryczna, ale także empatia, zdrowa komunikacja i umiejętność pracy w zespole.

Michał Barczak
Growth marketing manager w Medidesk
Nie pozwól, by trudne rozmowy definiowały wizerunek Twojej placówki. Zainwestuj godzinę, by zdobyć wiedzę, która przyniesie spokój Tobie i pewność siebie Twojemu zespołowi.
Webinar skierowany do
Dyrektorów
Managerów i właścicieli placówek medycznych
Specjaliści ds. marketingu
Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej
przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów
wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt
zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia
Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom
podmiotom leczniczym w polsce
Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!
Blisko 700
placówek
korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk
Ponad 8500
rejestratorek
logujących się codziennie do panelu
Ponad 800
managerów
korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji
Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń
telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce