Telefon i stacja bazowa Gigaset
Zastosowanie aparatów i bazy Gigaset ułatwia optymalizację rozwiązań telekomunikacyjnych, przekładającą się na usprawnienia w zakresie obsługi klienta. Osiągnięcie tego jest możliwe poprzez poprawę dostępności, dedykowane funkcje oraz zapewnienie odpowiedniego zasięgu sieci.
Technologia VoIP w Medidesk
Aplikacja Medidesk oparta jest o technologię VoIP, do której podłączone są aparaty cyfrowe (VoIPowe) umożliwiające obsługę ruchu telefonicznego, który widzimy w aplikacji.
Stacjonarny telefon VoIP wygląda podobnie jak zwykły telefon. To co odróżnia go od tradycyjnego telefonu to komunikacja, za którą odpowiada połączenie internetowe i głos, który przesyłany jest cyfrowo. Dzięki technologii VoIP na jednej słuchawce możemy obsługiwać połączenia z nieograniczonej liczby numerów. Dodatkowo technologia umożliwia kierowanie połączeń z jednego numeru na wiele aparatów wg. wybranego algorytmu. Takie algorytmy tworzone są przez specjalistów Medidesk na podstawie potrzeb konkretnej placówki medycznej.
Podłączenie aparatu i bazy Gigaset
Aparaty wraz z bazą instalowane są u klientów na etapie wdrożenia aplikacji i telefonii. W przypadku posiadania już przez klienta tego typu aparatów można je wykorzystać bez potrzeby kupowania nowych.
Zainstalowanie i podłączenie telefonu wraz z bazą zajmuje nie więcej niż 15 minut i można to zrobić samodzielnie, bez potrzeby wzywania specjalisty. Wymaga on jedynie podłączenia do zasilania oraz internetu (routera).
Zobacz jak w kilku prostych krokach podłączyć aparat i bazę Gigaset:
|
|
|
|
|
|
|
Pobierz instrukcję w wersji pdf
3 główne zalety zastosowania technologii VoIP w placówce
- brak sygnału zajętości dla pacjentów wraz z kolejkowaniem połączeń pacjentów (pacjent próbujący dodzwonić się do placówki nie słyszy sygnału zajętości telefonu ale informację o tym, na którym aktualnie miejscu w kolejce się znajduje)
- zapowiedź głosowa (zanim pacjent zostanie połączony z rejestracją medyczną, odsłuchuje niezbędne komunikaty, a następnie automat przekierowuje go do odpowiedniego operatora)
- możliwość śledzenia ruchu telefonicznego placówki w aplikacji Medidesk i wszelkie korzyści z tego płynące m.in.
- dostęp do przejrzystych statystyk centrali telefonicznej
- możliwość sprawdzenia skuteczności poszczególnych pracowników rejestracji
- mapy cieplne pokazujące natężenie połączeń w placówce w danym okresie czasu
- łatwe oddzwanianie na połączenia nieodebrane.
Więcej informacji na temat telefonii VoIP, jej zaletach i działaniu możesz przeczytać w naszym wcześniejszym artykule na blogu: https://medidesk.pl/voip-co-to-jest-i-jak-dziala/