Wróć do bloga

Kategoria wpisu: Dla Managera

Dla Managera Dawid Sakowski | 2020-08-20

Aparat i baza Gigaset – podłączenie

Czas czytania: < 1 minuta
Aparat i baza Gigaset – podłączenie
Telefon w zasięgu ręki, dostępny zawsze i wszędzie, to wygoda i oszczędność w przypadku placówek medycznych.

Wypróbuj Medidesk bezpłatnie!

Telefon i stacja bazowa Gigaset

Możliwość odbioru połączenia zewnętrznego, a także wykonania połączenia wewnętrznego z każdego miejsca w placówce jest możliwe dzięki współpracy kilku bezprzewodowych słuchawek telefonicznych ze stacją bazową Gigaset, która pełni funkcję odbiornika. Wykorzystuje się ją w celu prawidłowej obsługi połączeń w placówce medycznej.
Zastosowanie aparatów i bazy Gigaset ułatwia optymalizację rozwiązań telekomunikacyjnych, przekładającą się na usprawnienia w zakresie obsługi klienta. Osiągnięcie tego jest możliwe poprzez poprawę dostępności, dedykowane funkcje oraz zapewnienie odpowiedniego zasięgu sieci.

Technologia VoIP w Medidesk

Aplikacja Medidesk oparta jest o technologię VoIP, do której podłączone są aparaty cyfrowe (VoIPowe) umożliwiające obsługę ruchu telefonicznego, który widzimy w aplikacji.
Stacjonarny telefon VoIP wygląda podobnie jak zwykły telefon. To co odróżnia go od tradycyjnego telefonu to komunikacja, za którą odpowiada połączenie internetowe i głos, który przesyłany jest cyfrowo. Dzięki technologii VoIP na jednej słuchawce możemy obsługiwać połączenia z nieograniczonej liczby numerów. Dodatkowo technologia umożliwia kierowanie połączeń z jednego numeru na wiele aparatów wg. wybranego algorytmu. Takie algorytmy tworzone są przez specjalistów Medidesk na podstawie potrzeb konkretnej placówki medycznej.

Podłączenie aparatu i bazy Gigaset

Aparaty wraz z bazą instalowane są u klientów na etapie wdrożenia aplikacji i telefonii. W przypadku posiadania już przez klienta tego typu aparatów można je wykorzystać bez potrzeby kupowania nowych.
Zainstalowanie i podłączenie telefonu wraz z bazą zajmuje nie więcej niż 15 minut i można to zrobić samodzielnie, bez potrzeby wzywania specjalisty. Wymaga on jedynie podłączenia do zasilania oraz internetu (routera).

Zobacz jak w kilku prostych krokach podłączyć aparat i bazę Gigaset:

  • Podłączenie słuchawki telefonicznej
    Podłącz zasilacz do stacji ładującej, a następnie do prądu. Ustaw słuchawkę telefonu na bazie ładującej w miejscu pracy. Słuchawka włączy się automatycznie, jeśli nie użyj przycisku czerwonej słuchawki przytrzymując go 5 sek.
  • Podłączenie bazy – krok 1/2 
    Podłącz zasilacz do bazy, a następnie wtyczką do prądu.
  • Podłączanie bazy – krok 2/2 
    Podłącz bazę do routera z dostępem do internetu dołączonym kablem Ethernet.
    Odczekaj 1 minutę. GOTOWE!
  • Testowe połączenie
    Sprawdź działanie aparatu telefonicznego poprzez wykonanie połączenia wychodzącego, np. na swój numer komórkowy.

Pobierz instrukcję w wersji pdf

3 główne zalety zastosowania technologii VoIP w placówce

Więcej informacji na temat telefonii VoIP, jej zaletach i działaniu możesz przeczytać w naszym wcześniejszym artykule na blogu: https://medidesk.pl/voip-co-to-jest-i-jak-dziala/

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk