audyt obsługi pacjenta
Zadbaj o reputację swojej placówki – odkryj, co naprawdę dzieje się w rejestracji
Audyt obsługi pacjenta to pierwszy krok do odkrycia ukrytych problemów i wprowadzenia zmian, które zwiększą zadowolenie pacjentów oraz poprawią wyniki Twojej placówki.


Czy wiesz, że nawet 60% potencjalnych pacjentów rezygnuje z usług placówki przez brak profesjonalnej obsługi w rejestracji?
- Nasz audyt jakości obsługi pacjenta dostarczy Ci kompleksową ocenę umiejętności personelu oraz organizacji pracy recepcji w Twojej placówce.
- Pozwoli zidentyfikować w Twojej Placówce wąskie gardła prowadzące do utraty pacjentów i obniżenia reputacji placówki.
Weryfikujemy kluczowe obszary, które mają wspierać pozytywne doświadczenie pacjenta, odpowiadają za jakość obsługi i lojalność pacjentów.
Wycena audytu dla Twojej placówki zostanie przygotowana indywidualnie przez naszego eksperta, skontaktuj się z nami wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Audyt obsługi pacjenta
Audyt składa się z dwóch uzupełniających się części:
Test Tajemniczego Pacjenta – nasi specjaliści wcielają się w rolę pacjentów, przeprowadzając rozmowy za pomocą zdalnych kanałów, takich jak telefon, e-mail, formularze czy media społecznościowe.
Dzięki temu sprawdzamy jakość obsługi w warunkach niezakłóconych obecnością osoby z zewnątrz organizacji.

Część stacjonarna – przeprowadzamy w Twojej placówce zarówno obserwację ukrytą, jak i obserwację jawną pracy personelu rejestracji.
Początkowo obserwujemy obsługę na miejscu z pozycji odwiedzającego placówkę, następnie spędzamy czas z pracownikami analizując dzień pracy oraz przeprowadzając wywiady.

Dlaczego warto
Co zyskujesz dzięki audytowi?
Obiektywną i niezależną ocenę jakości obsługi pacjenta w Twojej placówce;
Jasne wskazanie obszarów do poprawy oraz mocnych stron zespołu rejestracji;
Praktyczne rekomendacje zwiększające efektywność pracy recepcji i call center;
Możliwość podniesienia poziomu satysfakcji pacjentów i budowania ich lojalności;
Diagnozę kompetencji zespołu i dopasowanie skutecznych programów szkoleniowych;
Dane i wnioski wspierające trafne decyzje organizacyjne i inwestycje w rozwój.
audyt obsługi pacjenta
Jak przebiega audyt obsługi pacjenta?

– to szybkie i proste!
Wypełnij krótki formularz na tej stronie.

Podczas spotkania online z naszym ekspertem ustalasz logistykę i kluczowe obszary do analizy.

Akcje telefoniczne i/lub pisemne do wskazanych przez klienta punktów kontaktowych ze szczególnym uwzględnieniem usług określonych jako priorytetowe w danej placówce.
Analiza interakcji pracowników recepcji z pacjentami podczas pobytu audytora w placówce:
Obserwacja ukryta pracy recepcji z poziomu poczekalni/korytarza;
Wywiady z personelem – audytor przeprowadza anonimowe standaryzowane wywiady pisemne z pracownikami recepcji;

Spotykasz się ponownie z naszym ekspertem online, na którym zostanie omówiony raport wraz z rekomendacjami.
REFERENCJE
Opinie klientów, którzy skorzystali z audytu
AUDYT OBSŁUGI PACJENTA
Dlaczego my?
Jesteśmy szkoleniowcami, którzy od lat uczą najlepszych standardów pracy w rejestracjach medycznych i call center. Dzięki temu diagnozujemy problemy i proponujemy praktyczne rozwiązania, które realnie podnoszą jakość obsługi pacjentów.
Znasz potrzeby rozwojowe swojego zespołu i nie potrzebujesz audytu? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową, która pomoże rozwijać kompetencje personelu rejestracji i podnosić standardy obsługi pacjentów.

