audyt obsługi pacjenta

Zadbaj o reputację swojej placówki – odkryj, co naprawdę dzieje się w rejestracji

Audyt obsługi pacjenta to pierwszy krok do odkrycia ukrytych problemów i wprowadzenia zmian, które zwiększą zadowolenie pacjentów oraz poprawią wyniki Twojej placówki.

Czy wiesz, że nawet 60% potencjalnych pacjentów rezygnuje z usług placówki przez brak profesjonalnej obsługi w rejestracji?

 

  • Nasz audyt jakości obsługi pacjenta dostarczy Ci kompleksową ocenę umiejętności personelu oraz organizacji pracy recepcji w Twojej placówce.
  • Pozwoli zidentyfikować w Twojej Placówce wąskie gardła prowadzące do utraty pacjentów i obniżenia reputacji placówki.

Weryfikujemy kluczowe obszary, które mają wspierać pozytywne doświadczenie pacjenta, odpowiadają za jakość obsługi i lojalność pacjentów. 

Wycena audytu dla Twojej placówki zostanie przygotowana indywidualnie przez naszego eksperta, skontaktuj się z nami wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Audyt obsługi pacjenta

Audyt składa się z dwóch uzupełniających się części:

Test Tajemniczego Pacjenta – nasi specjaliści wcielają się w rolę pacjentów, przeprowadzając rozmowy za pomocą zdalnych kanałów, takich jak telefon, e-mail, formularze czy media społecznościowe.

Dzięki temu sprawdzamy jakość obsługi w warunkach niezakłóconych obecnością osoby z zewnątrz organizacji.

Część stacjonarna – przeprowadzamy w Twojej placówce zarówno obserwację ukrytą, jak i obserwację jawną pracy personelu rejestracji.

Początkowo obserwujemy obsługę na miejscu z pozycji odwiedzającego placówkę, następnie spędzamy czas z pracownikami analizując dzień pracy oraz przeprowadzając wywiady.

Dlaczego warto

Co zyskujesz dzięki audytowi?

Obiektywną i niezależną ocenę jakości obsługi pacjenta w Twojej placówce;

Jasne wskazanie obszarów do poprawy oraz mocnych stron zespołu rejestracji;

Praktyczne rekomendacje zwiększające efektywność pracy recepcji i call center;

 

 

Możliwość podniesienia poziomu satysfakcji pacjentów i budowania ich lojalności;

 

Diagnozę kompetencji zespołu i dopasowanie skutecznych programów szkoleniowych;

Dane i wnioski wspierające trafne decyzje organizacyjne i inwestycje w rozwój.

audyt obsługi pacjenta

Jak przebiega audyt obsługi pacjenta?

Wypełnij formularz
– to szybkie i proste!
????
Group 5 Copy

Wypełnij krótki formularz na tej stronie. 

????
Odezwiemy się do Ciebie wkrótce!
Group 5 Copy

Podczas spotkania online z naszym ekspertem ustalasz logistykę i kluczowe obszary do analizy.

????
Sprawdzimy, jak działa Twoja obsługa pacjentów!
Group 5 Copy

Akcje telefoniczne i/lub pisemne do wskazanych przez klienta punktów kontaktowych ze szczególnym uwzględnieniem usług określonych jako priorytetowe w danej placówce.

Analiza interakcji pracowników recepcji z pacjentami podczas pobytu audytora w placówce:

Obserwacja ukryta pracy recepcji z poziomu poczekalni/korytarza;

Ścieżka pacjenta – obserwacja jawna, jak pacjent jest prowadzony przez proces obsługi;

Wywiady z personelem – audytor przeprowadza anonimowe standaryzowane wywiady pisemne z pracownikami recepcji;

????
Poznaj wskazówki do wdrożenia od ręki.
Group 5 Copy

Spotykasz się ponownie z naszym ekspertem online, na którym zostanie omówiony raport wraz z rekomendacjami.

REFERENCJE

Opinie klientów, którzy skorzystali z audytu

AUDYT OBSŁUGI PACJENTA

Dlaczego my?

Jesteśmy szkoleniowcami, którzy od lat uczą najlepszych standardów pracy w rejestracjach medycznych i call center. Dzięki temu diagnozujemy problemy i proponujemy praktyczne rozwiązania, które realnie podnoszą jakość obsługi pacjentów.

Znasz potrzeby rozwojowe swojego zespołu i nie potrzebujesz audytu? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową, która pomoże rozwijać kompetencje personelu rejestracji i podnosić standardy obsługi pacjentów.

Zobacz ofertę szkoleniową
Eksperci od Testów Tajemniczego Pacjenta oraz trenerzy branży medycznej.
Doświadczeni audytorzy specjalizujący się w ocenie jakości obsługi pacjentów.