PROMOCJA! Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!*
Bezpieczna i dochodowa placówka medyczna w dobie pandemii
Aktualne wyzwania branży healthcare
Rozwiązania oferowane przez Medidesk, to odpowiedź na zmieniające się warunki funkcjonowania branży medycznej w dobie pandemii.
Platforma organizująca telekonsultacje z telefonią VoIP stworzona dla lekarzy, pracowników rejestracji, managerów placówek medycznych i pacjentów
Wzmocnij swój biznes medyczny dzięki Medidesk
Automatyzuj i odciążaj pracę rejestracji medycznej dzięki aplikacji Medidesk. Odkryj SOFTPHONE - aplikację do dzwonienia, dzięki której kontakt telefoniczny nie wymaga od pracownika obecności w placówce i posiadania fizycznego aparatu telefonicznego. Spróbuj łatwego i intuicyjnego rozwiązania do komunikacji z pacjentami i zarazem umożliwi lekarzom porady zdalne wideo, audio, czat w postaci telekonsultacji z pacjentem. Z dowolnego miejsca z zachowaniem bezpieczeństwa.
Aplikacja organizująca telefoniczny ruchu pacjentów z VoIP i softphone dla pracowników rejestracji i managerów placówek medycznych
Dla kogo?
Przychodnie medyczne
Poradnie specjalistyczne
Szpitale prywatne i publiczne
Kliniki medycyny estetycznej
Kliniki stomatologiczne
Medidesk to realna pomoc dla pracowników działów rejestracji placówek leczniczych. Zwiększa liczbę pacjentów i poprawia jakość ich obsługi także w formie zdalnej. Znacznie poprawia komunikację na linii placówka – pacjent.
Dla rejestracji
Dla managera
Dla marketingu
Medidesk usprawnia pracę osób zarządzających placówkami medycznymi. Zwiększa przychody, niweluje wąskie gardła w pracy rejestracji, zwiększa nadzór nad pracownikami i poprawia organizację ich pracy również w przypadku pracy zdalnej.
Dzięki Medidesk możliwa jest analiza różnych kanałów komunikacji marketingowej w jednym miejscu. Medidesk umożliwia optymalizację wydatków na działania marketingowe dzięki dokładnej weryfikacji źródeł ruchu pacjentów.
FUNKCJE MEDIDESK
Poznaj funkcje platformy Medidesk
FUNKCJE MEDIDESK TELEMEDYCYNA
Poznaj funkcje platformy Medidesk Telemedycyna
CO ZYSKUJESZ
Zdalna i bezpieczna praca placówki
Medidesk
Telekonsultacja
Softphone
Aplikacja do zarządzania ruchem telefonicznym w podmiotach medycznych, udrażniająca kontakt z rejestracja i organizująca pracę placówki.
Wystarczy rozmowa. Dzięki rozmowie głosowej pacjent może opisać swój problem, a lekarz udzielić porady medycznej.
Aplikacja do wykonywania i odbierania połączeń telefonicznych bez potrzeby posiadania fizycznie aparatu telefonicznego.
Dlaczego warto skorzystać z naszych rozwiązań?
DLACZEGO WARTO?
Udrażniamy kontakt telefoniczny pacjenta z placówką medyczną, automatyzujemy pracę rejestracji odciążając monotonne czynności
Możliwość pracy z dowolnego miejsca np. domu, w przypadku #lockdown czy #homeoffice
Teleporady są bezpieczne dla pacjentów i pracowników Twojej placówki, a aplikacja prosta w obsłudze i wygodna dla użytkowników
Gwarantujemy niezmienną cenę przez 12 miesięcy trwania umowy na Medidesk z 5 kontami telekonsultacyjnymi*
Zapewniamy proste i szybkie wdrożenie platformy - całkowicie zdalnie, opiekę działu sukcesu klienta i wsparcie w użytkowaniu.
Wdrożenie telefonii VoIP z platformą Medidesk zapewnią płynność działania Twojej placówki.
*promocja dotyczy do 5 kont Medidesk Telemedycyna do realizacji lekarskich telekonsultacji głosowych - do umowy głównej na aplikację Medidesk, dla rejestracji i managera placówki. W przypadku wideokonsultacji lekarskich, opłata za użytkowanie konta Medidesk Telemedycyna zgodna jest z cennikiem przedstawionym przez naszego eksperta po analizie pracy rejestracji i jakości obsługi pacjenta.
Poznaj opinie naszych klientów
Joanna Szyman
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo konsekat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut
Szpital na Klinach
prezes zarządu
Joanna Szyman
Szpital na Klinach
prezes zarządu
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo konsekat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Exercitation ullamco laboris nisi ut
REFERENCJE
Zaufali nam
+ 350 pozostałych podmiotów na terenie kraju.
KLIENCI
FAQ
Czy system telekonsultacji jest dostępny poprzez przeglądarki www? Czy możliwe jest umawianie wizyt
z dowolnego miejsca, także z domu?
Tak, system jest rozwiązaniem webowym/chmurowym, dzięki czemu rejestracja może umawiać wizyty pacjentów nawet z domu.
Czy w systemie dostępny jest terminarz umożliwiający umawianie wizyt?
Tak, system posiada pełny terminarz za pomocą, którego możliwa jest rejestracja wizyty z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Czy możliwa jest rejestracja wizyty online samodzielnie przez pacjenta?
Pacjent ma możliwość umówić wizytę z ramach panelu e-rejestracji.
Czy możliwe jest pobranie opłaty od pacjenta przed realizacją telekonsultacji? Czy i w jaki sposób pacjent otrzymuje potwierdzenie umówienia wizyty?
Tak, w ramach systemu wszystkie opłatne telekonsultacje mogą być poprzedzone przedpłatą za wizytę.
Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje drogą mailową potwierdzenie z terminem i godziną wizyty oraz informację o konieczności zapłaty za pomocą dogodnej formy płatności. Pacjent otrzymuje także SMSa z potwierdzeniem terminu i godziny wizyty.
Czy istnieje możliwość wystawiania e-recept i e-skierowań? Czy pacjent może przesłać wyniki badań do lekarza jeszcze przed konsultacją, aby ten zapoznał się z ich szczegółami?
Tak, system posiada możliwość wgrania przez pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie). W ramach systemu telemedycznego możliwe jest wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, e-skierowań na badania oraz e-recept i e-zwolnień.
Czy pacjent ma dostęp do własnej dokumentacji medycznej?
Poprzez utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez pacjenta hasłem dostępu, umożliwiony jest nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta
PROMOCJA! Przy zakupie aplikacji Medidesk do końca 2020 roku moduł telekonsultacji bezpłatnie do 5 kont - zapytaj o szczegóły naszego eksperta!*
Skorzystaj z formularza lub zadzwoń
Sprawdź czy Twoja placówka jest gotowa na pracę w dobie pandemii. Wykonamy bezpłatną analizę pracy rejestracji i jakości obsługi pacjentów.
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.