
Jak sprawdzać efektywność działań reklamowych?
Analizując, które kanały marketingowe generują największy zwrot z inwestycji.
-
7-krotny
wzrost liczby połączeń przychodzących -
23%
wzrost skuteczności umawiania wizyt
Analizując, które kanały marketingowe generują największy zwrot z inwestycji.
7-krotny
wzrost liczby połączeń przychodzących23%
wzrost skuteczności umawiania wizytZdobywając 100%-owy wynik w pierwszym i jedynym Teście Tajemniczego Pacjenta.
287%
wzrost liczby połączeń przychodzących71%
połączeń odebranych w czasie krótszym niż 10 sek.I zwiększyć liczbę odebranych telefonów od pacjentów oraz poprawić efektywność pracy rejestratorek.
52%
więcej odebranych telefonów55%
wzrostu efektywności pracy w godz. szczytuDodatkowo obsługując zgłoszenia pacjentów napływające poza godzinami pracy placówki.
24h/7
dostępność i przyjmowanie zgłoszeń+10%
średniej liczby zgłoszeń w weekendyI zwiększyć liczbę wizyt w swojej placówce? Przykład sukcesu Centrum Medycznego Vita Medica.
31%
więcej oddzwonionych połączeń po 2 tyg.64%
więcej oddzwonionych połączeń po szkoleniuEfekty szkoleń przeprowadzonych dla zespołu rejestratorek w Klinice Dr Beata Dethloff.
100% satysfakcji
managera z udziału w szkoleniu1m 49s
czasu rozmowy skutkującej umówioną wizytą