
Jak z sukcesem zmienić profil placówki
publicznej na komercyjną?
-
82%
wzrost potencjału sprzedażowego -
4
dedykowane strony sprzedażowe
publicznej na komercyjną?
82%
wzrost potencjału sprzedażowego4
dedykowane strony sprzedażowekontakt z pacjentami i poprawiliśmy realizację usług medycznych.
80%
oddzwanialność na połączenia nieodebrane51
odzyskanych wizyt na wysokomarżowe usługimając cztery lokalizacje w całej Polsce?
5 sek.
czas oczekiwania na rozmowę z rejestracją300%
wzrost liczby połączeń przychodzącychpodniosło standardy obsługi pacjentów i przyspieszyło proces zapisu na wizytę.
100%
wynik w Teście Tajemniczego Pacjenta40%
wzrost w oddzwanianiu na nieodebrane połączeniaodciążyło pracę rejestracji podczas zapisów pacjentów na szczepienia przeciw COVID-19.
84%
liczba połączeń obsłużonych przez bota100%
skuteczność zapisu pacjentów na szczepienierozwiązała problem nieustannie zajętej linii telefonicznej na przykładzie wielospecjalistycznego centrum medycznego.
700%
wzrost liczby połączeń przychodzących38%
wzrost liczby umówionych wizyt w sobotyWdrożyć aplikację Medidesk i oddzwaniać na każde nieodebrane połączenie telefoniczne.
95%
połączeń oddzwonionych w ciągu dnia679
umówionych wizyt z oddzwonieńZdobywając 100%-owy wynik w pierwszym i jedynym Teście Tajemniczego Pacjenta.
287%
wzrost liczby połączeń przychodzących71%
połączeń odebranych w czasie krótszym niż 10 sek.Analizując, które kanały marketingowe generują największy zwrot z inwestycji.
7-krotny
wzrost liczby połączeń przychodzących23%
wzrost skuteczności umawiania wizytI zwiększyć liczbę odebranych telefonów od pacjentów oraz poprawić efektywność pracy rejestratorek.
52%
więcej odebranych telefonów55%
wzrostu efektywności pracy w godz. szczytuDodatkowo obsługując zgłoszenia pacjentów napływające poza godzinami pracy placówki.
24h/7
dostępność i przyjmowanie zgłoszeń+10%
średniej liczby zgłoszeń w weekendyI zwiększyć liczbę wizyt w swojej placówce? Przykład sukcesu Centrum Medycznego Vita Medica.
31%
więcej oddzwonionych połączeń po 2 tyg.64%
więcej oddzwonionych połączeń po szkoleniuEfekty szkoleń przeprowadzonych dla zespołu rejestratorek w Klinice Dr Beata Dethloff.
100% satysfakcji
managera z udziału w szkoleniu1m 49s
czasu rozmowy skutkującej umówioną wizytą