Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Możliwości

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2Bot do odwoływania wizytBot do potwierdzania wizytBot do zamawiania receptBot do rezerwacji wizytBot medycyna pracyBot do ponawiania recept

Telefonia cyfrowa, czyli technologia opierająca się na przesyłaniu głosu przez internet. Jest to rozwiązanie coraz częściej wykorzystywane w codziennej pracy placówek medycznych.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Aplikacja dedykowana placówkom medycznym i lekarzom, do realizacji bezpiecznych telekonsultacji za pośrednictwem czatu, rozmowy wideo lub audio.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Chcesz zwiększyć sprzedaż usług medycznych? Chcesz poprawić jakość obsługi pacjenta w swojej placówce? Dowiedz się więcej o szkoleniach Medidesk.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2
Cennik

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Dowiedz się więcejGroup 6 Copy 2

platforma md edu

Konferencja AMOZ

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Webinary

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Szkolenia stacjonarne

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Warsztaty online

Rozwiń kompetencje, podnieś kwalifikacje, odkryj nowe perspektywy rozwoju. Uzyskaj bezpłatny dostęp do materiałów, przydatnych każdemu managerowi zarządzającemu podmiotem medycznym.

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy

Aplikacja do kompleksowej obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Poznaj wszystkie funkcje.

Poznaj wszystkie funkcjeGroup 6 Copy 2

Możliwości

Eksport danychTrackowanie MarketingoweHistoria połączeńVoIPTagowanie i statusyIVRSoftphoneFormularze kontaktoweChat wewnętrznyChat zewnętrznyZarządzanie kontami pracownikówWgrywanie bazy pacjentówSMSy
Kontakt
icons8-enterZaloguj sięZobacz demo
Zobacz demo

Cennik Medidesk

Wybierz plan, który najlepiej odpowiada
potrzebom
Twojej placówki

Pilot

Dla placówek które chca sprawdzić wpływ Medidesk na poprawę obsługi pacjenta, wzrost przychodów i rozwój ich biznesu medycznego.
  • 5 użytkowników w pakiecie
  • Pełne wdrożenie ze szkoleniem zespołu  
  • Wsparcie działu rozwoju przez okres pilotażu 
  • Wszystkie funkcje Medidesk w ramach pilotażu 
  • Umowa współpracy z 30 dniowym odstąpieniem bez zobowiązań 

Co zawiera

Dodatkowo płatne

Nie zawiera

Zobacz demo

Basic

Dla placówek, które chcą usprawnić komunikację z pacjentem wykorzystując nowoczesną technologię telekomunikacyjną.
  • 3 użytkowników w pakiecie  
  • Nowoczesna centrala VoIP  
  • Nagrywanie rozmów 
  • Wielopoziomowy IVR 
  • Brak limitu połączeń 
  • Podgląd i obsługa zgłoszeń na żywo  
  • Pomoc techniczna w dni w godzinach pracy 
  • Komunikacja tekstowa sms 

Co zawiera

Dodatkowo płatne

Nie zawiera

Zobacz demo

Pro

Dla placówek, którym zależy na wysokiej efektywności, zwiększeniu sprzedaży usług medycznych i szczegółowej analizie działań marketingowych.

Pakiet Basic +

  • 5 użytkowników w pakiecie
  • Komunikacja omnichannel (chat, formularze www, e-mail)
  • Trackowanie zgłoszeń marketingowych
  • Pakiet szkoleń z umiejętności miękkich
  • Moduł listy zadań
  • Rozbudowane statystyki dla Managera
  • Multikonto dla wielu placówek
  • Pomoc techniczna 24h/7dni

Co zawiera

Zobacz demo

Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły

Dowiedz się więcej

Pilot

Dla placówek które chca sprawdzić wpływ Medidesk na poprawę obsługi pacjenta, wzrost przychodów i rozwój ich biznesu medycznego.
  • 5 użytkowników w pakiecie
  • Pełne wdrożenie ze szkoleniem zespołu  
  • Wsparcie działu rozwoju przez okres pilotażu 
  • Wszystkie funkcje Medidesk w ramach pilotażu 
  • Umowa współpracy z 30 dniowym odstąpieniem bez zobowiązań 

Co zawiera

Dodatkowo płatne

Nie zawiera

Zobacz demo

Basic

Dla placówek, które chcą usprawnić komunikację z pacjentem wykorzystując nowoczesną technologię telekomunikacyjną.
  • 3 użytkowników w pakiecie  
  • Nowoczesna centrala VoIP  
  • Nagrywanie rozmów 
  • Wielopoziomowy IVR 
  • Brak limitu połączeń 
  • Podgląd i obsługa zgłoszeń na żywo  
  • Pomoc techniczna w dni w godzinach pracy 
  • Komunikacja tekstowa sms 

Co zawiera

Dodatkowo płatne

Nie zawiera

Zobacz demo

Pro

Dla placówek, którym zależy na wysokiej efektywności, zwiększeniu sprzedaży usług medycznych i szczegółowej analizie działań marketingowych.

Pakiet Basic +

  • 5 użytkowników w pakiecie
  • Komunikacja omnichannel (chat, formularze www, e-mail)
  • Trackowanie zgłoszeń marketingowych
  • Pakiet szkoleń z umiejętności miękkich
  • Moduł listy zadań
  • Rozbudowane statystyki dla Managera
  • Multikonto dla wielu placówek
  • Pomoc techniczna 24h/7dni

Co zawiera

Zobacz demo

Nie wiesz, które rozwiązanie wybrać? Skonsultuj się z naszym ekspertem, aby omówić szczegóły

Dowiedz się więcej

Cennik Medidesk

Szczegółowe funkcjonalności w ramach pakietów

Basic

Pro

Telefoniczna centrala cyfrowa (VoIP)

Identyfikacja numerów telefonów

Nielimitowana liczba pacjentów w kolejkach oczekujących

Wielopoziomowy IVR

Przekierowania połączeń w placówce i na GSM

Czarna lista numerów

Numery VIP – omijające zapowiedź głosową

Ochrona przed numerami zastrzeżonymi

Nagrania rozmów – dostępne przez:

TAK (90 dni)

TAK (180 dni)

Podgląd na żywo połączeń przychodzących, wychodzących i przekierowanych

Grupowanie połączeń z jednego numeru od danego pacjenta

Możliwość tagowania połączeń – opisywania źródła z którego dzwonią pacjenci

Lista kontaktów

Szybki podgląd historii kontaktu pacjenta

Softphone

Obsługa zgłoszeń – nadawanie statusów

Notatki do zgłoszeń i pacjentów

Baza pacjentów (import csv/excel do Medidesk z systemu EDM/HIS)

Trackowanie połączeń marketingowych (pasywne)

Komunikacja tekstowa z pacjentem (SMS)

Chat tekstowy wewnątrz zespołów

Panel administratora VoIP: konfiguracja kont, IVR, zarządzanie kolajkami, zapowiedziami telefonicznymi.

Moduł do genenrowania zapowiedzi telefonicznych

„Panel statystyk Managera: Statystyki połączeń, Natężenie ruchu,
Żródła połaczeń”

Pomoc techniczna – interwencje

Pon -pią 07:00-19:00
Sobota 08:00-16:00

24h/7dni

Pełne wsparcie na etapie wdrożenia: project managera oraz techników

2FA

Szkolenie z obsługi aplikacji dla rejestracji

Szkolenie z obsługi aplikacji dla managerów

Formularz interaktywny www zintegrowany z Medidesk (dowolna liczna szablonów np. odwołaj wizytę, umów wizytę, zamów powtórkę recepty, złóż deklarację, skierowanie do medycyny pracy)

Add-on

Chat tekstowy z pacjentem na stronie www

Add-on

Trackowanie połączeń marketingowych (dynamiczne)

Add-on

Pakiet szkoleń dla zespołu rejestracji lub Call Center

  • Skuteczna rejestracja
  • Trudny pacjent
  • Kompetencje prosprzedażowe

Add-on

1 szkolenie
do wyboru

Audyt placówki (obejmuje zakres funkcjonowania rejestracji TTP – 1 raz w roku)

Add-on

Raz w roku

Podłączenie SIP trunka innego operatora niż Medidesk

Add-on

Platforma edukacyjna Medidesk z kursami online

Ograniczona wersja
(szkolenia z samej platformy)

Rekonfiguracja ustawień systemu przez eksperta Medidesk

rbg = 80 zł

Bez limitu

Lista zadań dla zespołu rejestracji i managera

Dział sukcesu klienta – obsługa klienta przez dedykowanego opiekuna

Integracja z pocztą e-mail ( pobieranie wiadomości e-mail)

Panel manager: zespół, statystyki dziennne, obsługa połączeń, aktywność użytkowników, aktywność użytkowników

Panel managera: skuteczność, rodzaj kontaku, kanał, zespół, uratowane zgłoszenia

Panel managera: Statusy

Panel managera: Eksport statystyk

Panel multiplacówki – logowanie się do wielu kont