Co manager musi wiedzieć o pracy rejestracji?

Co-manager-musi-wiedzieć-o-pracy-rejestracji

Co manager musi wiedzieć o pracy rejestracji?

Rejestracja to newralgiczny punkt każdej placówki służby zdrowia – to od tego miejsca rozpoczyna się kontakt pacjenta z usługami, ofertą i pracownikami. Jak wiadomo, pierwsze wrażenie może zachęcić pacjenta do rozpoczęcia bądź kontynuacji leczenia w danym miejscu lub wręcz przeciwnie. Dlatego tak ważne jest, aby manager był zawsze „na bieżąco” z tym co się na „jego” rejestracji dzieje – i to każdego dnia.

Na początek ważna uwaga – fakt, że manager ma prawo pytać pracownika rejestracji
o wszystkie aspekty i nawet najdrobniejsze szczegóły wykonywanej przez niego pracy, jest oczywiste. To w końcu manager odpowiada za zarządzanie placówką, jej funkcjonowanie, realizowanie celów sprzedażowych itp. Warto jednak zadawać pytania i sprawdzać pracę w taki sposób, aby pracownik nie poczuł się osaczony, inwigilowany czy kontrolowany na każdym kroku. Owszem, kontrola jest ważna, ale powinna być motywująca, dyskretna i nienakładająca na pracownika presji.

Informacje od rejestracji – bezcenne dla managera

Aspektów, które manager placówki leczniczej powinien sprawdzać jak najczęściej (a najlepiej codziennie), jest kilka:

  • Ilu pacjentów zadzwoniło do placówki / Ile było telefonów? – to absolutna podstawa działania, bo za każdym telefonem stoi konkretny człowiek, który już jest albo może zostać klientem danej przychodni. Pozwala to sprawdzić potencjał zainteresowania usługami oraz podjąć odpowiednie działania.
  • O jakie usługi pytali pacjenci? – umożliwia to sprawdzenie, na jakie konkretnie gałęzie działalności jest największe zapotrzebowanie. Znajomość odpowiedzi na to pytanie, pozwala też na bieżące reagowanie na potrzeby pacjentów – np. wydłużenie godzin pracy dermatologa, zatrudnienie dodatkowego ginekologa itp..
  • W jakich godzinach dzwoniło najwięcej pacjentów? – pomaga na ustalenie najkorzystniejszego dla placówki grafiku pracy, który może np. obejmować pracę większej liczby rejestratorek popołudniami lub wydłużenie pracy przychodni do 19:30, jeśli najwięcej telefonów pojawia się wieczorem.
  • Dlaczego pacjent ostatecznie nie umówił się na wizytę? – czy brakowało miejsc u danego lekarza, czy nieodpowiedni był termin, czy koszt wizyty przekraczał możliwości finansowe pacjenta – wszystko to jest dla menedżera placówki bezcenną wiedzą.

Możliwość szybkiego i wygodnego sprawdzenia wszystkich tych informacji, umożliwia w prosty sposób aplikacja Medidesk. Manager nie musi już zwoływać codziennych zebrań z rejestracją i wypytywać pracowników o każdy detal (co może zostać odebrane jako niezbyt przyjemne „przesłuchanie”…), ale sam o dowolnej porze sprawdzić w swoim panelu managera Medidesk, co na poszczególne tematy mówią twarde dane liczbowe. Odczuwa więc oszczędność czasu, energii, a jednocześnie otrzymuje niezwykle komfortowy sposób panowania nad funkcjonowaniem rejestracji, a co za tym idzie, biznesu placówki

Autor: Redakcja
|
Dodano: 26 lutego 2019

Powiązane posty

Nie bój się call center w placówce medycznej!

Opieka medyczna w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Z rozwojem tym idzie w parze rosnąca konkurencja wśród placówek służby zdrowia, wzrost świadomości pacjentów dotyczących ich praw, a także brak tolerancji dla niskiej jakości obsługi. Rozwiązaniem wielu problemów związanych właśnie z poziomem obsługi pacjentów jest call center.
Autor: Redakcja
|
2019-07-15

Wykonaj bezpłatną analizę pracy rejestracji medycznej z Medidesk

Rejestracja to „serce” każdej placówki medycznej – to właśnie tam następuje pierwszy kontakt pacjenta z przychodnią. Jeśli będzie on profesjonalny i pozytywny, istnieje duża szansa, że pacjent zwiąże się z placówką na dłużej. Od teraz, dzięki Medidesk, możesz skorzystać z bezpłatnego audytu pracy rejestracji w Twojej placówce – uzyskasz dzięki temu mnóstwo informacji bardzo istotnych dla jej funkcjonowania. 
Autor: Redakcja
|
2019-07-11
Contact
Wypróbuj Medidesk
Bezpłatnie przez 14 dni!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Zostaw numer,
oddzwonimy!
Zadaj pytanie





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@medidesk.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest Medidesk Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 250 08 50. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://medidesk.pl/polityka-prywatnosci/