Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 350 obiektów medycznych w całej Polsce.
Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Pomocy Technicznej – II Linia Wsparcia.
– Konfigurowanie i instalowanie aplikacji Medidesk u klientów,
– Realizacja zgłoszeń serwisowych,
– Udział w analizie potrzeb klienta i optymalizacji rozwiązań biznesowych,
– Dbanie o dostosowanie systemu informatycznego do wymagań i potrzeb klienta,
– Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem aplikacji,
– Współpraca z działem developmentu w procesie znajdowania rozwiązań zgłaszanych problemów.
– Wykształcenia o profilu informatycznym,
– Rozumienia zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN,
– Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta (IT, helpdesk),
– Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP,
– Samodzielności w ramach wykonywanych zadań,
– Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
– Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
– Umiejętności pracy w zespole,
– Doświadczenia w obsłudze klienta,
– Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office,
– Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
– Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności,
– Prawa jazdy kat. B,
– Umiejętność analitycznego myślenia,
– Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym.
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
– Udział w międzynarodowym projekcie,
– Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
– Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– Biuro w willi na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi swobodę we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań),
– Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.