1

Tajemniczy Pacjent/Klient

Jesteśmy firmą rozwijającą aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów w placówkach leczniczych na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najlepszych technologii na rynku.

Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Tajemniczego Klienta/Pacjenta, polegającego na badaniu jakości telefonicznej i mailowej obsługi pacjenta.

Medidesk

Opis stanowiska

–  badanie jakości obsługi klienta/pacjenta: aktywności telefoniczne, mailowe, social media,
– współpraca z opiekunem w sprawie wykonywanych działań,
– uzupełnianie ankiet.

Wymagania

– dostęp do komputera oraz internetu,
– komunikatywność,
– spostrzegawczość i dociekliwość,
– odpowiedzialność i sumienne podejście do przyjętych zleceń.

Oferujemy

– udział w ciekawych badaniach i możliwość poznania standardów obsługi klienta,
umowę cywilno-prawną,
– pracę w pełnym wymiarze, w tym pracę zdalną po okresie szkoleniowym, który wiąże się z pracą stacjonarną w biurze,
– stałe wynagrodzenie,
– siedzibę firmy blisko stacji metra Słodowiec,
– przyjazną atmosferę w pracy,
– wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl

Make an appointment for a free Medidesk presentation