Pobierz bezpłatny PDF
Jak reagować na negatywne opinie pacjentów w Internecie?
Praktyczny poradnik dla managerów placówek medycznych oraz osób odpowiedzialnych za marketing w ośrodkach ochrony zdrowia.
Negatywne komentarze w Internecie, a szczególnie w social mediach to obecnie codzienność wielu profili marek medycznych i stron lekarzy.
Odpowiednia reakcja na nieprzychylne opinie jest niezwykle istotna dla utrzymania profesjonalnego wizerunku placówki ochrony zdrowia.
Poznaj sprawdzone techniki radzenia sobie z negatywnymi komentarzami w Internecie
W jaki sposób pacjenci szukają informacji o lekarzach i przychodniach?
Jaka jest sprawdzona TECHNIKA 4P radzenia sobie z krytyką w Internecie?
Gdzie pacjenci najczęściej publikują w Internecie opinie na temat usług lekarzy i oferty kliniki?
Czy usuwać krytyczne komentarze zamieszczone przez pacjentów w Internecie i mediach społecznościowych?
AUTOR WSKAZÓWEK
Katarzyna Stroińska
Specjalista marketingu online,
autorka kursów online i poradników marketingowych dla placówek medycznych
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
Jak odpowiadać na niepochlebne opinie? Otrzymasz gotowe skrypty dla placówek medycznych.
O nas
Medidesk i Media Health to dwie marki działające w branży medycznej i beauty. Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych. Z placówkami medycznymi i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy.
Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.
aplikacja zwiększająca oraz poprawiająca efektywność biznesową placówki
agencja marketingowa specjalizująca się w marketingu medycznym
Dla kogo?
Przychodnie medyczne
Poradnie specjalistyczne
Szpitale prywatne i publiczne
Kliniki medycyny estetycznej
Kliniki stomatologiczne
Pobierz bezpłatny PDF i przygotuj profesjonalne odpowiedzi na negatywne wpisy w Internecie
Skorzystaj z gotowych wzorów odpowiedzi na niepochlebne recenzje i komentarze w branży medycznej.
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.