Jak to działa 2017-12-04T05:28:40+00:00

Jak to działa?

1.

Połączenia telefoniczne i zgłoszenia email widoczne w czasie rzeczywistym.

Od pierwszej sekundy połączenia telefonicznego Pacjenta z placówką, Rejestracja widzi je na ekranie monitora. Dzięki integracji bazy pacjentów, możliwe jest rozpoznawanie czy dzwoni do Nas nowy czy stały Pacjent. Nawet gdy Pacjent rozłączy się w ciągu pierwszej sekundy, możliwe jest szybkie oddzwonienie w celu umówienia wizyty.

2.

Osobne konta użytkowników przyporządkowane do danego aparatu.

Każdy użytkownik systemu otrzymuje własne konto, dzięki któremu każda wykonana akcja lub dany aparat telefoniczny przyporządkowane są do niego. Umożliwia to także łatwe przekazywania prac między pracownikami w trybie zmianowym.

3.

Zapowiedź, kolejki połączeń i nagrania rozmów.

Dzięki użytej w systemie technologii VOIP, już nigdy twój Pacjent nie trafi na zajętą linię telefoniczną. Profesjonalna zapowiedź lub podzielenie połączeń poprzez IVR sprawi, że Twoja placówka otrzyma technologię z prawdziwego Call Center. Nagrane rozmowy pozwolą utrzymać wysokie standardy pracy Rejestracji oraz pomogą rozwijać jej kompetencje.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.

Kontakt

Smartmed Sp. z o. o.
ul. Hanki Czaki 4/8, piętro 1
01-588 Warszawa

NIP: 701-065-95-20
KRS: 0000659580
REGON: 366382110

close
Potrzebujesz
więcej informacji?
Oddzwonię do Ciebie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.

Zostaw numer
oddzwonimy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Smartmed Sp. z o.o.) jedynie do kontaktu ze mną.