Jak to działa 2017-08-08T15:39:10+00:00

Jak to działa?

1.

Połączenia telefoniczne i zgłoszenia email widoczne w czasie rzeczywistym.

Od pierwszej sekundy połączenia telefonicznego Pacjenta z placówką, Rejestracja widzi je na ekranie monitora. Dzięki integracji bazy pacjentów, możliwe jest rozpoznawanie czy dzwoni do Nas nowy czy stały Pacjent. Nawet gdy Pacjent rozłączy się w ciągu pierwszej sekundy, możliwe jest szybkie oddzwonienie w celu umówienia wizyty.

2.

Osobne konta użytkowników przyporządkowane do danego aparatu.

Każdy użytkownik systemu otrzymuje własne konto, dzięki któremu każda wykonana akcja lub dany aparat telefoniczny przyporządkowane są do niego. Umożliwia to także łatwe przekazywania prac między pracownikami w trybie zmianowym.

3.

Zapowiedź, kolejki połączeń i nagrania rozmów.

Dzięki użytej w systemie technologii VOIP, już nigdy twój Pacjent nie trafi na zajętą linię telefoniczną. Profesjonalna zapowiedź lub podzielenie połączeń poprzez IVR sprawi, że Twoja placówka otrzyma technologię z prawdziwego Call Center. Nagrane rozmowy pozwolą utrzymać wysokie standardy pracy Rejestracji oraz pomogą rozwijać jej kompetencje.

Kontakt

Telefon: 22 250 08 50
Email: biuro@medidesk.pl

Smartmed Sp. z o. o.
ul. Chałubińskiego 8,
00-613, Warszawa
Oxford Tower, 37 piętro

NIP: 701-065-95-20
KRS: 0000659580
REGON: 366382110

Potrzebujesz

więcej informacji?

Zostaw numer, oddzwonimy do ciebie!

Numer został wysłany.

Oddzwonimy do Ciebie, najszybciej jak to możliwe.