Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.
Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Content Marketing Manager.
– Kreowanie, planowanie oraz realizacja komunikacji w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),
– Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (moderacja, kampanie płatne),
– Analiza kampanii reklamowych płatnych, raportowanie wyników, wyciąganie i prezentowanie wniosków,
– Tworzenie angażujących treści i działań taktycznych (real time marketing),
– Współpraca z partnerami zewnętrznymi, influencerami i klientami Medidesk, w zakresie realizacji w/w zadań,
– Tworzenie, planowanie, realizacja komunikacji na blogu Medidesk (we współpracy z copywriterem),
– Tworzenie materiałów komunikacyjnych (informacje prasowe, artykuły, materiały marketingowe),
– Koordynowanie tworzenia materiałów wideo, foto i podcastów,
– Kontakty z mediami i partnerami.
– minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
– orientacja na wynik i realizację celów,
– dobre umiejętności zarządzania projektami oraz sobą w czasie,
– duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
– pomysłowość, zaangażowanie, entuzjazm,
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
– doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, innymi podwykonawcami.
Mile widziane:
– doświadczenie w marketingu B2B,
– zainteresowania związane z nowymi technologiami,
– doświadczenie w prowadzeniu komercyjnych kanałów w mediach społecznościowych,
– znajomość obsługi narzędzi: GetResponse, Landingi.com, Senuto, Facebook Ads, Google Ads, Basecamp.
– możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
– możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m,
– przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi).