Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.
Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Digital Marketing Specialist.
– Planowanie, wdrażanie i optymalizacja płatnych kampanii digitalowych, nastawionych na generowanie leadów (nadzór nad pracą agencji reklamowej w obszarze Google Ads, Linkedin Ads i FB Ads)
– Wdrażanie automatyzacji akcji marketingowych w obszarze B2B
– Analizowanie i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji skuteczności kampanii
– Współtworzenie i wdrażanie strategii zarządzania leadami
– Usprawnienie działania CRM i narzędzi Marketing Automation w zakresie segmentów, profili klientów i konfiguracji kampanii
– Udział w planowaniu i realizacji innych działań digital marketingowych
– Min. 2 lata doświadczenia w marketingu (chętnie digital marketing)
– Doświadczenie w realizacji kampanii e-mailingowych
– Kompetencje analityczne, dobra znajomość MS Excel
– Doświadczenie w automatyzacji w obszarze marketingu
– Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
– możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
– możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m,
– przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi).