Medidesk to webowa aplikacja stworzona specjalnie dla branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.
– Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads;
– Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii, weryfikacja celów;
– Tworzenie, prowadzenie, monitorowanie strategii kampanii reklamowych;
– Tworzenie estymacji kampanii;
– Raportowanie wyników kampanii, analiza ruchu, konwersji;
– Przygotowanie copy do reklam.
– Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku;
– Umiejętność obsługi narzędzi z poziomu managera kampanii: Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics,
– Google Tag Manager, Google Search Console, etc.;
– Zdolność myślenia analitycznego;
– Odpowiedzialność, dokładność i terminowość;
– Umiejętność pracy zespołowej;
– Zaangażowanie i nastawienie na cel.
Mile widziane:
– Znajomość branży medycznej,
– Podstawowa znajomość zagadnień związana z IT lub technologią VoIP,
– Znajomości języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
– Premie + prowizje (uzależnione od realizacji wyników)
– Elastyczne godziny pracy: 6-8h dziennie (minimum które wymagamy to 6h dziennie),
– Możliwość pracy zdalnej,
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia
– Praca w zgranym i kameralnym zespole
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów.