Junior Technical Support Specialist

Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.

Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Junior Technical Support Specialist.

Medidesk

Opis stanowiska

– Bezpośrednie konfigurowanie urządzeń i systemów dostarczonych do klienta w całej Polsce;
– Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów Aplikacji Medidesk;
– Rozwiązywanie problemów technicznych z dojazdem do klienta;
– Diagnozowanie środowiska sieciowego klienta;
– Współpraca z dostawcami rozwiązań IT i operatorami telekomunikacyjnymi;
–  Telefoniczny, osobisty oraz mailowy kontakt z klientami;
– Monitorowanie statusu realizacji zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym (Jira);
– Współpraca między działami wewnątrz firmy (w tym współpraca z zespołem developerskim i wdrożeniowym w zakresie wykrytych błędów i rozwoju aplikacji);
– Zarządzanie systemami telefonicznymi realizującymi usługi abonenckie w technologii VoIP;
– Testowanie nowych rozwiązań przed wdrożeniem w Aplikacji Medidesk;

Wymagania

– Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
– Wykształcenie wyższe techniczne preferowane o profilu informatycznym (lub w trakcie studiów);
– Systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się;
– Zaangażowanie i odpowiedzialność;
– Doświadczenie w administrowaniu systemami abonenckimi VoIP;
– Praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie konfiguracji sieci LAN i WAN;
– Prawo Jazdy kat. B;
– Praktyczna wiedza z zakresu: VoIP, ISDN, usług abonenckich i sieci głosowych będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy

– Wynagrodzenie w wysokości (3500 – 5000 netto kwota uzależniona od formy zatrudniania: umowa zlecenie lub umowa B2B);
– Pełny pakiet szkoleń wprowadzających w usługi firmy;
– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole;
– Możliwość rozwoju zawodowego;
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań;
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów;
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów);
– Udział w ciekawych projektach związanych z rynkiem medycznym;
– Narzędzia niezbędne do pracy (m.in.: laptop, telefon komórkowy);

  • Samochód służbowy i dieta służbowa na czas wyjazdów;
  • Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna).

Czym możemy Cię zaskoczyć?

Elastyczny czas pracy
Przyjazne biuro z własną siłownią
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne
Szkolenia

Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk