Usługi medyczne to sektor wymagający odpowiedniego i profesjonalnego podejścia. Aktualnie rozwijamy swój zespół i poszukujemy ambitnych, samodzielnych osób, które chciałyby do nas dołączyć.
Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz lubisz telefoniczny kontakt z klientem – dołącz do naszego zespołu!
– Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie,
– Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
– Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia,
– Rozwiązywanie problemów użytkowników,
– Koordynowanie pracy działu Technicznego.
– Wysokiego poziomu komunikatywności,
– Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
– Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
– Doświadczenia w obsłudze Klienta,
– Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office,
– Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
– Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności,
– Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
– Doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
– Inicjatywy, kreatywności i otwartości na nowe rozwiązania,
– Samodzielności w działaniu,
– Umiejętność analitycznego myślenia,
– Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP (będzie dodatkowym atutem),
– Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym (będzie dodatkowym atutem).
– Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,
– Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
– Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
– Przyjazny klimat biura na warszawskich Bielanach, niedaleko stacji metra,
– Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.