Office Manager

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Office Manager. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!

Medidesk

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować na co dzień?

– Zarządzaniem sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura

– Wdrażaniem i utrzymywaniem procedur administracyjnych biura,

– Realizacją zadań administracyjno-biurowych,

– Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji

– Nadzorem nad podstawowymi dokumentami kadrowymi: umowy, urlopy,

– Wsparciem w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach,

– Współpracą z Biurem Księgowo – Kadrowym oraz Kancelarią Prawną,

– Wystawieniem faktur sprzedażowych, prowadzeniem rejestru sprzedaży i kosztów,

– Zlecaniem i monitorowaniem terminów płatności ze strony klientów,

– Kontrolą i nadzorem nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,

– Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

Od idealnego kandydata oczekujemy przede wszystkim: 

– minimum kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku,

– wykształcenia średniego lub wyższego,

– systematyczności i skrupulatności,

– znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,

– podstawowej znajomości przepisów kodeksu pracy,

– komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,

– samodzielności w działaniu,

– dobrej organizacji pracy,

– dobrej znajomości narzędzi i procesów biurowych,

– biegłej obsługi komputera.

Oferujemy

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilnoprawną lub kontrakt B2B;

– Energiczny, pozytywny zespół i pełne wsparcie kadry zarządzającej;

– Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;

– Pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;

– Biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m.

– Wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),

– Startupową kulturę pracy i możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



Maksymalna wielkość pliku to 10MB

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk