Office Manager

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Office Manager. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!

Medidesk

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować na co dzień?

– Zarządzaniem sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura

– Wdrażaniem i utrzymywaniem procedur administracyjnych biura,

– Realizacją zadań administracyjno-biurowych,

– Nadzorem nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji

– Nadzorem nad podstawowymi dokumentami kadrowymi: umowy, urlopy,

– Wsparciem w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach,

– Współpracą z Biurem Księgowo – Kadrowym oraz Kancelarią Prawną,

– Wystawieniem faktur sprzedażowych, prowadzeniem rejestru sprzedaży i kosztów,

– Zlecaniem i monitorowaniem terminów płatności ze strony klientów,

– Kontrolą i nadzorem nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,

– Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

Od idealnego kandydata oczekujemy przede wszystkim: 

– minimum kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku,

– wykształcenia średniego lub wyższego,

– systematyczności i skrupulatności,

– znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,

– podstawowej znajomości przepisów kodeksu pracy,

– komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,

– samodzielności w działaniu,

– dobrej organizacji pracy,

– dobrej znajomości narzędzi i procesów biurowych,

– biegłej obsługi komputera.

Oferujemy

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilnoprawną lub kontrakt B2B;

– Energiczny, pozytywny zespół i pełne wsparcie kadry zarządzającej;

– Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;

– Pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;

– Biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m.

– Wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),

– Startupową kulturę pracy i możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Przyjazne biuro z własną siłownią
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole,
wyślij nam CV na kariera@medidesk.pl

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk