Office Manager

Specjalizujemy się w obsłudze podmiotów med takimi podmiotami w Polsce. Świadczymy również usługi informatyczne, tworząc zaawansowane systemy CRM obsługujemy szpitale, przychodnie, kliniki medycyny estetycznej, portale medyczne. Świadczymy również usługi informatyczne, tworząc zaawansowane systemy CRM.

Usługi medyczne to sektor wymagający odpowiedniego i profesjonalnego podejścia. Aktualnie rozwijamy swój zespół i poszukujemy ambitnych, samodzielnych osób, które chciałyby do nas dołączyć.

Medidesk

Opis stanowiska

Poszukujemy do zespołu dynamicznej osoby, która znacząco wesprze w codziennych działaniach Zarząd firmy oraz zaopiekuje się naszymi sprawami administracyjno-biurowymi.

– Zarządzanie obiegiem informacji w biurze i pomiędzy zespołem,

– Koordynację zadań asystenckich powierzonych przez Prezesa Zarządu,

– Zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów w kontakcie z zewnętrzną księgowością (znajomość pojęć dot. spółki z o.o. oraz działalności gospodarczej),

– Współpracę z firmami zewnętrznymi (dostawcy materiałów i usług, kurierzy),

– Zapewnienie poprawnego funkcjonowania biura i opiekę nad bieżącymi sprawami (m.in. zaopatrzenie, nadzór nad estetyką i czystością, sprawy BHP),

– Obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,

– Koordynowanie spraw urzędowych oraz wsparcie innych działów w realizacji bieżących zadań,

– Organizację podróży służbowych,

– Zarządzanie kalendarzem, standardową korespondencją i połączeniami telefonicznymi Zarządu (głównie telefon komórkowy),

– Wsparcie przy tworzeniu prezentacji, materiałów reklamowych, wydruk wizytówek, itp..

Wymagania

– Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w środkowisku startupowym,

– Biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,

– Znajomości narzędzi online ułatwiających zarządzanie zadaniami jak np. trello, basecamp itp.,

– Dynamiki, samodzielności, zaangażowania i dokładności w działaniu,

– Świetnej organizacji pracy własnej oraz umiejętności ustalania priorytetów,

– Sumienności, rzetelności oraz terminowości w wykonywaniu zadań,

– Umiejętności pracy pod presją czasu,

– Entuzjazmu w komunikacji z zespołem i klientami firmy,

– Otwartości na naukę nowych narzędzi pomocnych w pracy,

– Znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (komunikacja mailowa/ telefoniczna z klientami firmy),

– Dodatkowy atut – prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

– Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji z możliwością premii przy ponadprzeciętnej efektywności,

– Pracę w dynamicznej, startupowej atmosferze w młodym, zgranym i pomocnym zespole,

– Możliwość rozwoju o nowe obszary (e-marketing, technologie internetowe, projekty UE),

– Przyjazny klimat biura na warszawskich Bielanach, niedaleko stacji metra.

Czym możemy Cię zaskoczyć?

Opieka medyczna
Eventy integracyjne
Szkolenia
Wygodny dojazd
Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



Maksymalna wielkość pliku to 10MB

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk