Medidesk to webowa aplikacja stworzona specjalnie dla branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce. Dołącz do jednego z najszybciej rozwijających się start-upów w branży healthcare w Polsce.
– Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura
– Wdrażanie i utrzymywanie procedur administracyjnych biura
– Realizacja zadań administracyjno-biurowych
– Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
– Nadzór nad podstawowymi dokumentami kadrowymi takimi jak umowy czy urlopy
– Wsparcie w procesie rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach
– Współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym oraz Kancelarią Prawną
– Wystawienie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży i kosztów
– Zlecanie i monitorowanie terminów płatności ze strony klientów
– Kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych
– Przyjmowanie gości na spotkania biznesowe
– Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
– Kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku
– Systematyczności, skrupulatności i logiki działania
– Podstawowej znajomości przepisów kodeksu pracy
– Samodzielności w działaniu i wychodzenia z inicjatywą zmian
– Dobrej organizacji pracy
– Komunikatywnej znajomości j. angielskiego na poziomie B2
– Biegłej obsługi komputera i narzędzi MS Office
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B
– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole
– Możliwość rozwoju zawodowego oraz pogłębiania wiedzy i zdobywania nowych kompetencji
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem, grillem, siłownią i stacją metra w odległości 400 metrów
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów)
– Udział w ciekawych projektach związanych z branżą medyczną
– Opiekę medyczną i pakiet sportowy