Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 350 obiektów medycznych w całej Polsce.
Aktualnie rozwijamy swój zespół i poszukujemy ambitnych, samodzielnych osób, które chciałyby do nas dołączyć.
Obecnie poszukujemy : Project Managera
– samodzielne zarządzanie projektem Akademia Managera Ochrony Zdrowia (www.amoz.edu.pl),
– kompleksowa koordynacja procesów: organizacja konferencji (online i offline), tworzenie produktów na platformę e-learningową (kursy, ebooki, inne),
– efektywna koordynacja pracy członków zespołów projektowych i współpraca międzydziałowa,
– nadzór nad realizacją kampanii internetowych, głównie Google Ads i Facebook Ads (przy współpracy z agencją),
– koordynacja pracy grafika, programisty, copywritera, innych podwykonawców,
– zarządzanie stroną internetową www.amoz.edu.pl,
– samodzielne tworzenie treści produktowych i promocyjnych,
– aktywne poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania użytkowników i klientów,
– pomiar i raportowanie efektów prowadzonych działań.
– doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami,
– orientacja na wynik i realizację celów,
– dobre umiejętności zarządzania projektami oraz sobą w czasie,
– duża samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
– pomysłowość, zaangażowanie, entuzjazm,
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
– doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, innymi podwykonawcami.
Mile widziane:
– doświadczenie w marketingu B2B,
– zainteresowania związane z nowymi technologiami,
– znajomość branży medycznej i/lub medtech będzie dodatkowym atutem,
– znajomość obsługi narzędzi: Active Campaign, Landingi.com, Senuto, Facebook Ads, Google Ads, Basecamp.
– stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B),
– możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze opartą na partnerskich relacjach i dużą swobodę w działaniu,
– biuro w willi na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 200 m,
– wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi).