Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.
Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. pomocy technicznej. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!
– Nadzór nad realizacją inwestycji u klienta i poprawności wykonanych instalacji.
– Wsparcie techniczne w zakresie telefonii analogowej oraz VoIP.
– Konfiguracja sprzętu Klienta.
– Obsługa awarii (diagnoza i rozwiązywanie problemów) dla usług VoIP.
– Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
– Rozwój i aktualizacja wdrożonych systemów.
– Kontakt i współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi.
– Przeprowadzanie testów akceptacyjnych z Klientem.
– Współpraca z partnerami zagranicznymi.
– Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
– Znajomość protokołu SIP.
– Wiedza techniczna w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych).
– Znajomość rynku usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych.
– Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność.
– Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i rozumienie opisów technicznych.
– Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane telekomunikacja lub teleinformatyka).
– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.
– Możliwość rozwoju zawodowego.
– Umowę dopasowaną do potrzeb pracownika.
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań.
– Pracę zdalną lub w modelu hybrydowym.
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów.
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów).
– Wspólne inicjatywy.