Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.
Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!
– Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów aplikacji Medidesk;
– Zdalne rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie posiadanych kompetencji;
– Zdalne oraz bezpośrednie konfigurowanie urządzeń i systemów dostarczonych do klienta;
– Diagnozowanie środowiska sieciowego klienta;
– Współpraca dostawcami rozwiązań IT i operatorami telekomunikacyjnymi;
– Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami;
– Monitorowanie statusu realizacji zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym (Jira);
– Współpraca między działami wewnątrz firmy; w tym współpraca z zespołem developerskim i wdrożeniowym w zakresie wykrytych błędów i rozwoju aplikacji;
– Zarządzanie systemami telefonicznymi realizującymi usługi abonenckie w technologii VoIP;
– Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
– Wykształcenie wyższe techniczne preferowane o profilu informatycznym (lub w trakcie studiów);
– Systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się;
– Zaangażowanie i odpowiedzialność;
– Doświadczenie w administrowaniu systemami abonenckimi VoIP będzie dodatkowym atutem;
– Praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie konfiguracji sieci LAN i WAN;
– Praktyczna wiedza z zakresu: VoIP, ISDN, usług abonenckich i sieci głosowych będzie dodatkowym atutem;
– Wynagrodzenie w wysokości 6000-7500 zł. netto + VAT (um. B2B) w zależności od poziomu doświadczenia;
– Pełny pakiet szkoleń wprowadzających w usługi firmy;
– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole;
– Możliwość rozwoju zawodowego;
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań;
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów;
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów);
– Udział w ciekawych projektach związanych z rynkiem medycznym;
– Narzędzia niezbędne do pracy (m.in.: laptop, telefon komórkowy);
– Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna);
– Możliwość częściowej pracy zdalnej;