Specjalista ds. pomocy technicznej

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. pomocy technicznej. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!

Medidesk

Opis stanowiska

– Nadzór nad realizacją inwestycji u klienta i poprawności wykonanych instalacji.
– Wsparcie techniczne w zakresie telefonii analogicznej oraz VoIP.
– Konfiguracja sprzętu Klienta.
– Obsługa awarii (diagnoza i rozwiązywanie problemów) dla usług VoIP.
– Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy.
– Rozwój i aktualizacja wdrożonych systemów.
– Kontakt i współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi.
– Przeprowadzanie testów akceptacyjnych z Klientem.
– Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.

Wymagania

– Znajomość protokołu SIP.
– Wiedza techniczna w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych).
– Znajomość rynku usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych.
– Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność.
– Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane telekomunikacja lub teleinformatyka).

Oferujemy

– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole.
– Możliwość rozwoju zawodowego.
– Umowę dopasowaną do potrzeb pracownika.
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań.
– Pracę zdalną lub w modelu hybrydowym.
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów.
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów).
– Wspólne inicjatywy.

Czym możemy Cię zaskoczyć?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

    Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



    Maksymalna wielkość pliku to 10MB

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk