Specjalista ds. pomocy technicznej

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz jesteś osobą lubiącą wyzwania, kreatywną i pełną energii – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. pomocy technicznej. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce!

Medidesk

Opis stanowiska

– Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń od klienta zewnętrznego;
– Nadzorowanie incydentów przekazanych do II linii wsparcia;
– Prowadzenie korespondencji z klientem;
– Zdalne oraz bezpośrednie konfigurowanie urządzeń i systemów dostarczonych do klienta;
– Diagnozowanie środowiska sieciowego klienta;
– Rozwiązywanie zgłoszeń rejestrowanych w systemie Servicedesk;
– Współpraca dostawcami rozwiązań IT i operatorami telekomunikacyjnymi;
– Współpraca między działami wewnątrz firmy;
– Przygotowanie dokumentacji powykonawczej.

Wymagania

– Praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie konfiguracji sieci LAN;
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
– Wykształcenie wyższe techniczne preferowane o profilu informatycznym;
– Systematyczność i umiejętność szybkiego uczenia się;
– Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność;
– Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
– Gotowość do pracy zmianowej.

Oferujemy

– Udział w ciekawych projektach związanych z rynkiem medycznym;
Pełny pakiet szkoleń wprowadzających w usługi firmy;
– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole;
– Możliwość rozwoju zawodowego;
– Umowę dopasowaną do potrzeb pracownika;
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań;
– Pracę w modelu hybrydowym;
– Biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów;
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów);
– Wspólne inicjatywy. 

Czym możemy Cię zaskoczyć?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl