Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń pacjentów. Z Medidesk korzysta ponad 550 obiektów medycznych w całej Polsce.
Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta.
– profesjonalna opieka posprzedażowa nad Klientami Firmy (zespoły recepcji i menadżerowie placówek)
– inicjatywa w kontakcie z Klientem – nie czekasz aż Klient zadzwoni pierwszy
– budowa długoterminowych relacji z Klientami
– przeprowadzanie szkoleń z produktu Medidesk (online lub stacjonarnie)
– przeprowadzenie szkoleń managerskich omawiających statystyki (online lub stacjonarnie)
– przygotowywanie zestawień, rankingów, statystyk i innych analiz
– współpraca z pozostałymi działami w firmie
– wychodzenie do Klientów z inicjatywą współpracy zapewniając zwiększanie przyjaznych i innowacyjnych rozwiązań dostarczanych przez Medidesk
– doświadczenie w pracy z klientem (min. rok)
– umiejętność pracy z klientem (pasja do pracy z ludźmi)
– umiejętność współpracy w zespole
– praca w branży medycznej będzie dodatkowym atutem
– znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
– możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
– pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze
– umowę dopasowaną do potrzeb pracownika
– możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej
– biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacją metra w odległości około 400 m
– przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie)
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi)