Specjalista ds. Pomocy Technicznej – II Linia Wsparcia

Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 350 obiektów medycznych w całej Polsce.

Dołącz do naszego zespołu! Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Pomocy Technicznej – II Linia Wsparcia.

Medidesk

Opis stanowiska

– Konfigurowanie i instalowanie aplikacji Medidesk u klientów,
– Realizacja zgłoszeń serwisowych,
– Udział w analizie potrzeb klienta i optymalizacji rozwiązań biznesowych,
– Dbanie o dostosowanie systemu informatycznego do wymagań i potrzeb klienta,
– Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem aplikacji,
– Współpraca z działem developmentu w procesie znajdowania rozwiązań zgłaszanych problemów.

Wymagania

– Wykształcenia o profilu informatycznym,
– Rozumienia zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN,
– Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta (IT, helpdesk),
– Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP,
– Samodzielności w ramach wykonywanych zadań,
– Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
– Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
– Umiejętności pracy w zespole,
– Doświadczenia w obsłudze klienta,
– Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office,
– Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
– Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności,
– Prawa jazdy kat. B,
– Umiejętność analitycznego myślenia,
– Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym.

Oferujemy

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
– Udział w międzynarodowym projekcie,
– Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
– Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
– Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– Biuro w willi na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi swobodę we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań),
– Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



Maksymalna wielkość pliku to 10MB

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk