Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz lubisz telefoniczny kontakt z klientem – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce.

Medidesk

Opis stanowiska

– Telefoniczne umawianie spotkań dla działu Sales (ok. 40/50 połączeń dziennie) tzw. Cold Calling,
– Obsługa zapytań ofertowych od potencjalnych klientów,
– Realizowanie założonych zadań sprzedażowych (indywidualnych i grupowych),
– Współpraca z zespołami sprzedaży oraz marketingu,
– Poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
– Raportowanie działań w systemach CRM,
– Monitorowanie i analizowanie skuteczności działań marketingowych.

Wymagania

– Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
– Doświadczenia w generowaniu leadów i zamienianiu ich w spotkania/ klientów,
– Wysokiego poziomu komunikatywności,
– Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
– Znajomości podstawowych pojęć z takie jak lead generation, cold calling lead nurturing, cold mailing, marketing automation,
– Umiejętności posługiwania się systemem CRM (np. Pipedrive/HubSpot/User.com),
– Samodzielności i entuzjazmu w działaniu,
– Otwartości na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania.

Mile widziane:

– Znajomości branży medycznej w zakresie podstawowym,
– Podstawowa znajomość zagadnień związana z IT lub technologią VoIP,
– Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.

Oferujemy

– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
– Opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji,
– Wprowadzenie w tajniki Social Sellingu (FB, LinkedIn, YT),
– Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,
– Biuro na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi),
– Wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Opieka medyczna
Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne
Szkolenia

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



Maksymalna wielkość pliku to 10MB

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk