Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.
Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz Twoją pasją jest prowadzenie szkoleń – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Szkoleń. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce.
Czym będziesz się zajmować na co dzień?
– Prowadzeniem szkoleń: z profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji z trudnym klientem, sprzedażowych, a także szkoleń z umiejętności miękkich oraz szkoleń produktowych, zgodnie ze standardami i w oparciu o materiały firmy, dla Klientów z branży medycznej (zarówno w formie f2f jak, i online);
– Weryfikacją potrzeb Klientów poprzez analizę pracy zespołów rejestracji lub call center;
– Nadzorem nad jakością telefonicznej obsługi Klienta, współprowadzeniem i/lub prowadzeniem audytów pracy zespołów rejestracji i call center, odsłuchiwaniem rozmów oraz przekazywaniem informacji zwrotnej Klientom;
– Opracowywaniem i stałym ulepszaniem prezentacji, materiałów, skryptów, handoutów podręczników i programów szkoleniowych;
– Budowaniem i wspieraniem realizacji strategii employer brandingu (przygotowywanie pigułek wiedzy, informacji ze swojego obszaru na potrzeby wewnętrznej komunikacji w firmie oraz dla Klientów);
Od idealnego kandydata oczekujemy przede wszystkim:
– Min. 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy oraz motywowania pracowników;
– Znajomości: technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie z trudnym Klientem, podstaw profesjonalnej obsługi Klienta, obszarów umiejętności miękkich etc.;
– Umiejętności budowania programów szkoleniowych;
– Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz samodyscypliny;
– Umiejętność angażowania innych do uczenia się i pracy zespołowej;
– Optymizmu;
– Dobrej znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Power Point);
– Podejmowania inicjatywy, która pomoże nam wspólnie kreować lepszą przestrzeń do pracy oraz rozwoju;
– Pasji do pracy z drugim człowiekiem i chęci wsparcia jego dalszego rozwoju;
– Doświadczenie w pracy w call center oraz znajomość branży medycznej będą dodatkowym atutem;
– Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
– Pracę w systemie hybrydowym (home office & praca biurowa);
– Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;
– Pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;
– Opiekę i wsparcie nad organizacją szkoleń stacjonarnych oraz online;
– Przyjazny klimat biura na warszawskim Żoliborzu, niedaleko stacji metra;