Specjalista ds. szkoleń

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz Twoją pasją jest prowadzenie szkoleń – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Szkoleń. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce.

Medidesk

Opis stanowiska

Czym będziesz się zajmować na co dzień?

– Prowadzeniem szkoleń: z profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji z trudnym klientem, sprzedażowych, a także szkoleń z umiejętności miękkich oraz szkoleń produktowych, zgodnie ze standardami i w oparciu o materiały firmy, dla Klientów z branży medycznej (zarówno w formie f2f jak, i online);
– Weryfikacją potrzeb Klientów poprzez analizę pracy zespołów rejestracji lub call center;
– Nadzorem nad jakością telefonicznej obsługi Klienta, współprowadzeniem i/lub prowadzeniem audytów pracy zespołów rejestracji i call center, odsłuchiwaniem rozmów oraz przekazywaniem informacji zwrotnej Klientom;
– Opracowywaniem i stałym ulepszaniem prezentacji, materiałów, skryptów, handoutów podręczników i programów szkoleniowych;
– Budowaniem i wspieraniem realizacji strategii employer brandingu (przygotowywanie pigułek wiedzy, informacji ze swojego obszaru na potrzeby wewnętrznej komunikacji w firmie oraz dla Klientów);

Wymagania

Od idealnego kandydata oczekujemy przede wszystkim:

Min. 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy oraz motywowania pracowników;
– Znajomości: technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie z trudnym Klientem, podstaw profesjonalnej obsługi Klienta, obszarów umiejętności miękkich etc.;
– Umiejętności budowania programów szkoleniowych;
– Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz samodyscypliny;
– Umiejętność angażowania innych do uczenia się i pracy zespołowej;
– Optymizmu;
– Dobrej znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Power Point);
– Podejmowania inicjatywy, która pomoże nam wspólnie kreować lepszą przestrzeń do pracy oraz rozwoju;
– Pasji do pracy z drugim człowiekiem i chęci wsparcia jego dalszego rozwoju;
Doświadczenie w pracy w call center oraz znajomość branży medycznej będą dodatkowym atutem;

Oferujemy

– Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
– Pracę w systemie hybrydowym (home office & praca biurowa);
– Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;
– Pomocny zespół zbudowany z ludzi pełnych pasji i gotowych do dzielenia się wiedzą;
– Opiekę i wsparcie nad organizacją szkoleń stacjonarnych oraz online;
– Przyjazny klimat biura na warszawskim Żoliborzu, niedaleko stacji metra;

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczy czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



Maksymalna wielkość pliku to 10MB

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk