Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Jesteśmy firmą współpracującą z placówkami w sektorze medycznym w całej Polsce. Rozwijamy aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii na rynku.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz lubisz telefoniczny kontakt z klientem – dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Rozwijaj z nami swoje kompetencje w jednym z najszybciej rozwijających się Start-Upów z branży Healthcare w Polsce.

Medidesk

Opis stanowiska

– Telefoniczne umawianie spotkań dla działu Sales (ok. 40/50 połączeń dziennie) tzw. Cold Calling,
– Obsługa zapytań ofertowych od potencjalnych klientów,
– Realizowanie założonych zadań sprzedażowych (indywidualnych i grupowych),
– Współpraca z zespołami sprzedaży oraz marketingu,
– Poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
– Raportowanie działań w systemach CRM,
– Monitorowanie i analizowanie skuteczności działań marketingowych.

Wymagania

– Doświadczenia w generowaniu leadów i zamienianiu ich w spotkania/ klientów,
– Wysokiego poziomu komunikatywności,
– Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
– Znajomości podstawowych pojęć z takie jak lead generation, cold calling lead nurturing, cold mailing, marketing automation,
– Umiejętności posługiwania się systemem CRM (np. Pipedrive/HubSpot/User.com),
– Samodzielności i entuzjazmu w działaniu,
– Otwartości na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania.

Mile widziane:

– Znajomości branży medycznej w zakresie podstawowym,
– Podstawowa znajomość zagadnień związana z IT lub technologią VoIP,
– Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.

Oferujemy

– Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
– Opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji,
– Wprowadzenie w tajniki Social Sellingu (FB, LinkedIn, YT),
– Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
– Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,
– Biuro na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
– Brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi),
– Wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne
Szkolenia

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl