Jesteśmy firmą rozwijającą aplikację typu SaaS do zarządzania i obsługi zgłoszeń pacjentów w placówkach leczniczych na najwyższym poziomie, przy wykorzystaniu najlepszych technologii na rynku.
Obecnie poszukujemy pracowników zainteresowanych podjęciem współpracy w ramach stanowiska Tajemniczego Klienta/Pacjenta, polegającego na badaniu jakości telefonicznej i mailowej obsługi pacjenta.
– badanie jakości obsługi klienta/pacjenta: aktywności telefoniczne, mailowe, social media,
– współpraca z opiekunem w sprawie wykonywanych działań,
– uzupełnianie ankiet.
– dostęp do komputera oraz internetu,
– komunikatywność,
– spostrzegawczość i dociekliwość,
– odpowiedzialność i sumienne podejście do przyjętych zleceń.
– udział w ciekawych badaniach i możliwość poznania standardów obsługi klienta,
umowę cywilno-prawną,
– pracę w pełnym wymiarze, w tym pracę zdalną po okresie szkoleniowym, który wiąże się z pracą stacjonarną w biurze,
– stałe wynagrodzenie,
– siedzibę firmy blisko stacji metra Słodowiec,
– przyjazną atmosferę w pracy,
– wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.