Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 350 obiektów medycznych w całej Polsce.
Aktualnie rozwijamy swój zespół i poszukujemy ambitnych, samodzielnych osób, które chciałyby do nas dołączyć.
Obecnie poszukujemy : VoIP Technical Support Representative
– wsparcie techniczne w zakresie telefonii analogowej oraz VoIP;
– instalacja i konfiguracja sprzętu u klientów;
– obsługa awarii (diagnoza i rozwiązywanie problemów) dla usług VoIP
– aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie technicznego wsparcia sprzedaży;
– rozwój i aktualizacja wdrożonych systemów;
– kontakt i współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi;
– współpraca z partnerami zagranicznymi;
– przeprowadzanie testów akceptacyjnych z klientem;
– przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
– znajomość protokołu SIP;
– wiedza techniczna w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych);
– znajomość rynku usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych;
– zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność;
– znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i rozumienie opisów technicznych;
– wykształcenie wyższe techniczne (preferowane telekomunikacja lub teleinformatyka);
– przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
– opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji,
– umowę o pracę;
– możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
– możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,
– biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi),
– wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.