VoIP Technical Support Representative

Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 350 obiektów medycznych w całej Polsce.

Aktualnie rozwijamy swój zespół i poszukujemy ambitnych, samodzielnych osób, które chciałyby do nas dołączyć.
Obecnie poszukujemy : VoIP Technical Support Representative

Medidesk

Opis stanowiska

– wsparcie techniczne w zakresie telefonii analogowej oraz VoIP;
– instalacja i konfiguracja sprzętu u klientów;
– obsługa awarii (diagnoza i rozwiązywanie problemów) dla usług VoIP
– aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie technicznego wsparcia sprzedaży;
– rozwój i aktualizacja wdrożonych systemów;
– kontakt i współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi;
– współpraca z partnerami zagranicznymi;
– przeprowadzanie testów akceptacyjnych z klientem;
– przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.

Wymagania

– znajomość protokołu SIP;
– wiedza techniczna w zakresie systemów contact center (IVR, systemów nagrywania rozmów, systemów dialerowych, raportowych);
– znajomość rynku usług telekomunikacyjnych, głosowych, w tym usług opartych o SIP Trunk, stacjonarnych i komórkowych, usług operatorskich transmisji danych;
– zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność;
– znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i rozumienie opisów technicznych;
– wykształcenie wyższe techniczne (preferowane telekomunikacja lub teleinformatyka);

Oferujemy

– przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
– opiekę mentora, który zapozna Cię z technologią i dobrymi standardami mającymi wpływ na rozwój Twoich kompetencji,
– umowę o pracę;
– możliwość rozwoju i awansu zawodowego;
– możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenia i podjęcia się nowych wyzwań,
– biuro na Żoliborzu z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
– brak rutyny w codziennej pracy (dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi),
– wspólne inicjatywy (wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie),
– wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Co więcej możemy Ci zaproponować?

Elastyczny czas pracy
Nowoczesne biuro
Dogodna lokalizacja
Eventy integracyjne

Jeżeli widzisz się w naszym zespole, wyślij nam CV

Napisz również kilka słów o sobie poprzez formularz poniżej lub na adres kariera@medidesk.pl

    Prosimy, aby dokument CV zawierał następującą klauzulę:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Aby wysłać zgłoszenie, wybierz plik ze swoim CV



    Maksymalna wielkość pliku to 10MB

    Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

      Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

        Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk