Medidesk Marketing System
Zweryfikuj liczbę połączeń i umówionych wizyt, których źródłem była konkretna kampania marketingowa.
Sprawdź opłacalność nakładów
finansowych poniesionych na reklamę
Jeśli nie mierzysz liczby połączeń i umówionych wizyt ze źródeł marketingowych,
nie wiesz, która kampania się opłaciła, a która nie przyniosła dochodu.
Tracisz pieniądze!
Prowadzisz płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google, na Facebooku?
Inwestujesz w drukowane ulotki, publikujesz oferty w serwisach dla pacjentów?
Z Medidesk Marketing System ustalisz całkowity koszt umówienia wizyty i zainwestujesz tylko w opłacalne reklamy.
Bez zobowiązań, bez wydatków wykorzystaj testowy tydzień na weryfikację skuteczności marketingu Twojej placówki medycznej.
Jak to działa?
ETAP 1:
Placówka medyczna
inwestuje w marketing
System automatycznie rozpoznaje numer telefonu i przypisuje przychodzące połączenie do konkretnego źródła reklamy.
Działania online
ETAP 2:
Pacjent widzi reklamę i wykonuje telefon
ETAP 3:
Placówka monitoruje
przychodzące połączenia
Manager placówki oblicza koszt umówienia wizyty,
analizuje opłacalność inwestycji w poszczególne źródła reklamy i wprowadza zmiany w kampaniach.
ETAP 4:
Manager optymalizuje
wydatki
Rejestracja medyczna widzi na bieżąco źródła wykonanego telefonu przez pacjenta. Pracownicy wiedzą, z której reklamy dzwoni klient.
Działania offline
Serwisy
Sprawdź działanie Medidesk Marketing System i dowiedz się, które źródła promocji przynoszą Ci najwięcej pacjentów!
Wpływ Google Ads na wizyty w placówce (ostatni miesiąc)
Jak system rozpozna numer telefonu?
Dynamiczna rotacja telefonów
na stronie. System automatycznie podmieni numer telefonu w zależności od źródła wizyty (np. strona www, FB lub Google Ads).
Mechanizmy śledzenia telefonów
Wybór stałych numerów do źródła reklamy. System rozpozna numer, dzięki czemu dowiesz się z kórej reklamy dzwoni pacjant (np. Znany Lekarz, ulotka, billboard).
Etapy wdrożenia Medidesk Marketing System
Wprowadzenie kodów konwersji i śledzących do podmiany numerów telefonów na stronach www i kampaniach marketingowych.
Wdrożenie Medidesk Marketing System z telefonią VOIP i przekierowaniem ruchu na telefony placówki.
Wdrożenie kampanii efektywnościowych, stron sprzedażowych, dobór mediów reklamowych.
1
2
Włączenie kampanii testowych i ich optymalizacja pod względem efektywności generowania zgłoszeń pacjentów (leadów) i wizyt.
Pełny monitoring i analiza uzyskiwanych wyników poprzez stałą weryfikację ilości pozyskanych wizyt w systemie medycznym i Medidesk Marketing System.
3
4
5
Co zyskasz wdrażając system Medidesk Marketing System?
System nie wymaga od Ciebie instalacji zewnętrznego oprogramowania. Bazujemy na dedykowanych Twojej placówce numerach telefonu oraz drobnych zmianach na stronie internetowej.
ANALIZA ZGŁOSZEŃ
System umożliwi Ci efektywną analizę telefonicznych zgłoszeń pacjentów – od źródła pozyskania, po koszt umówionej wizyty oraz nagrania rozmów, celem poprawy jakości obsługi.
PROSTA INSTALACJA
SKUTECZNE KAMPANIE
Przygotujemy dla Ciebie efektywną stronę sprzedażową typu landing page pod konkretną kampanię marketingową oraz skonfigurujemy skuteczne reklamy na FB i Google.
Bez zobowiązań, bez wydatków wykorzystaj testowy tydzień na weryfikację skuteczności marketingu Twojej placówki medycznej.
Cennik Medidesk Marketing System
PAKIET BASIC
499 zł
399 zł
899 zł
299 zł
PAKIET STANDARD
PAKIET PREMIUM
Masz pytania?
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami!
Katarzyna Nowacka
Business Development Manager
22 250 08 50
katarzyna.nowacka@medidesk.com
22 250 08 50
katarzyna.nowacka@medidesk.com
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.
© 2022 - Medidesk Sp. z o.o.