KUP BILET

Uzyskaj dostęp do 5 najpopularniejszych

webinarów szkoleniowych Medidesk - bezpłatnie

POBIERZ BEZPŁATNIE

WEBINAR SZKOLENIOWY

POBIERZ BEZPŁATNIE

Jak zatrudnić lekarza, lekarza dentystę oraz pielęgniarkę spoza Unii Europejskiej

nagranie wideo 62 minuty

Komunikacja z trudnym pacjentem - wspieranie odporności psychicznej pracowników

nagranie wideo 70 minut

POBIERZ BEZPŁATNIE

WEBINAR SZKOLENIOWY

Komunikacja interpersonalna i w social mediach w ochronie zdrowia

nagranie wideo 68 minut

POBIERZ BEZPŁATNIE

WEBINAR SZKOLENIOWY

Narzędzia badające kompetencje - pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem w placówce medycznej

nagranie wideo 51 minut

POBIERZ BEZPŁATNIE

WEBINAR SZKOLENIOWY

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent

nagranie wideo 75 minut

POBIERZ BEZPŁATNIE

WEBINAR SZKOLENIOWY

Pobierz bezpłatne nagrania video

Czego się dowiesz?

  • Zmiany prawne w temacie zatrudniania specjalistów medycyny spoza UE.
  • Jak dotrzeć do lekarzy, lekarzy dentystów i pielęgniarek spoza UE ?
  • Specjalistyczne serwisy ogłoszeniowe - czy warto?
  • Jak można zaoszczędzić czas i pieniądze na rekrutacji?
  • Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnej agencji?

Czego się dowiesz?

Czego się dowiesz?

Czego się dowiesz?

Czego się dowiesz?

  • Odporność psychiczna pracowników rejestracji w pracy z trudnym pacjentem
  • Właściwy dobór pracowników na rejestrację - rola managera
  • Elementy obniżające odporność psychiczną pracowników po stronie pracodawcy
  • Działania pracodawców podnoszące komforty pracy i odporności psychicznej
  • Dlaczego współczesny pacjent to klient
  • Jakie znaczenie kliniczne i pozakliniczne mają relacje między pacjentami a personelem medycznym
  • W jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych
  • Jak prosto i skutecznie prowadzić social media podmiotu leczniczego?

  • Jak rozpoznać role zespołowe, wartości oraz wewnętrzne motywacje swoich pracowników
  • Jak podnieść efektywność działań w zespole, rozwiązać konflikt lub skutecznie wdrożyć zmiany w oparciu o style komunikacji i działania swoich pracowników
  • Jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje w codziennej pracy
  • Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi pacjentów w swojej placówce?
  • Jak zarządzać procesem Customer Experience - doświadczenia klienta w placówce?
  • Jak mierzyć efekty wdrożenia rozwiązań ukierunkowanych na Customer Experience
  • Dobre praktyki zwiększające sprzedaż usług medycznych i doświadczenia marketingowe przed decyzją zakupową.
POBIERZ BEZPŁATNIE
POBIERZ BEZPŁATNIE
POBIERZ BEZPŁATNIE
POBIERZ BEZPŁATNIE

POBIERZ BEZPŁATNIE

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.