Bezpłatnie i bez zobowiązań
Otrzymasz szczegółowe informacje na temat funkcji i korzyści płynących z wdrożenia i korzystania z aplikacji Medidesk.
Przedstawimy Ci spersonalizowany raport analizujący jakość obsługi pacjenta i pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej.
Odbędziesz rozmowę z naszym ekspertem ds. rozwoju podmiotów medycznych z obszaru efektywnego funkcjonowania placówki, gabinetu czy przychodni.
Poznasz najlepsze praktyki na rynku w obsłudze pacjenta wynikające z naszego doświadczenia i współpracy z ponad 200 podmiotami medycznymi w Polsce.
Dowiesz się jak zwiększyć potencjał na umawianie komercyjnych wizyt w placówce, co przełoży się na wzrost liczby zrealizowanych świadczeń.
Odbędziesz rozmowę z naszym ekspertem ds. rozwoju podmiotów medycznych z obszaru efektywnego funkcjonowania placówki, gabinetu czy przychodni.
Zdecydowaliśmy się na aplikację Medidesk, która istotnie usprawnia naszą pracę. Dzięki temu narzędziu możemy precyzyjne weryfikować bieżącą pracę naszego call center. Medidesk pozwala nam również błyskawicznie rozpoznać pacjenta, który próbuje skontaktować się ponownie z placówką, czy powrócić do jakiejś usługi medycznej, którą u nas wcześniej wykonał.
Oddzwonienie do pacjenta jest banalnie proste i aplikacja motywuje rejestrację do wykonania tego działania. Medidesk pozwala nam na przekierowanie pacjenta od razu do oddziału, do którego chce się on bezpośrednio dodzwonić np. ortodonty. Dzięki możliwości systemu IVR cała komunikacja przebiega sprawnie.
Nie wyobrażam sobie porannej kawy bez sprawdzenia statystyk, do których mam dostęp z każdego miejsca po zalogowaniu do aplikacji. Fachowe podejście specjalistów z Medidesk oraz szeroki zakres możliwości jakie posiada narzędzie, pozwala mi w pełni na polecenie tej aplikacji.
Dzięki Medidesk mam możliwość analizy interesujących mnie wskaźników, w tym mogę w pełni monitorować pracę rejestracji. Nasz zespół po wdrożeniu aplikacji osiągnął 40% więcej skuteczności działań w audycie oceniającym pozyskanie szans sprzedażowych dla usług medycznych!
Oprócz wielu pomocnych funkcjonalności, Medidesk posiada również grupę specjalistów, którzy wspierają nas w codziennej pracy. Gdy tylko potrzebujemy pomocy, wiemy, że możemy na nich liczyć. Wspólnie robimy podsumowania oraz analizujemy, jakie elementy pracy możemy poprawić, co należy usprawnić, jak rozwijać obsługę pacjenta.
Medidesk to nie tylko intuicyjne narzędzie wspierające pracę rejestratorek i managerów, ale również wykwalifikowany zespół specjalistów. Od zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie działu obsługi klienta Medidesk. Zespół jest niezwykle zaangażowany oraz posiada merytoryczną wiedzę. Współpraca z tak doświadczonym personelem pomogła nam uniknąć wielu problemów technicznych.
Jesteśmy przekonani, że żadne inne rozwiązanie w Polsce nie zapewniłoby nam takiej przejrzystości w zakresie zgłoszeń pacjentów, jaką daje Medidesk. To dzięki tej firmie i aplikacji wprowadzamy coraz lepsze standardy, jednocześnie zwiększając zadowolenie pacjentów. Współpraca ze specjalistami z Medidesk to dla nas przyjemność.
Medidesk, to aplikacja, której bardzo potrzebowaliśmy i od dawna szukaliśmy. Żadne inne narzędzie nie daje nam tyle możliwości i tak szerokiego wachlarza usług, co Medidesk. Niesamowite jest też to, że to co do tej pory robiliśmy miesiącami (statystyki, zestawienia, analizy), eksperci aplikacji pokazali nam w statystykach Medidesk w ciągu kilku minut, kilkoma kliknięciami.
Z Medidesk korzysta już ponad 350 placówek medycznych w całej Polsce. Dołącz do nich! Załóż bezpłatne konto i poznaj możliwości aplikacji Medidesk. Bezpłatnie przez 14 dni!