„Największe zaletą Medidesk jest możliwość monitorowania pracy rejestracji, wyciągania na bieżąco wniosków i wprowadzania ewentualnych zmian .
Dzięki mapom cieplnym dostępnym w aplikacji wiemy w jakich dniach i godzinach pacjenci kontaktowali się z naszym centrum najczęściej, jest to dla nas dużym ułatwieniem podczas układania grafiku pracy naszej rejestracji.
Aplikacja umożliwia nam odsłuchy rozmów naszych pracowników, dzięki którym mamy wiedzę w jaki sposób podchodzą oni do obsługi pacjentów w naszym centrum, na jakim poziomie są ich umiejętności sprzedażowe oraz czy nie potrzebują doszkolenia w jakimś obszarze.
Mamy świadomość, że sukces naszej placówki zależy w dużej mierze od zaangażowania i motywacji zatrudnionych w niej pracowników dlatego też w Centrum Medycznym Judyta układamy systemy motywacyjne. Dostęp do przejrzystych statystyk pracy zespołu dostępny w aplikacji ułatwia nam zdecydowanie sprawiedliwe premiowanie naszych pracowników.
Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy że wdrożenie Medideska pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów.”
Centrum Medyczne Judyta to ośrodek świadczący usługi rehabilitacji, stomatologii ogólnej, hospicjum domowego jak i pielęgniarskiej opieki długoterminowej ramach Narodowego Funduszu Zdrowia jak i komercyjne odpłatne usługi medyczne. Od początku istnienia właściciele poszerzają ofertę świadczonych przez centrum usług, tak aby dostosować ją do zmieniających się wymagań pacjentów, których z roku na rok przybywa.
Dowiedz się więcej