Ewa Strawiak Dyrektor Centrum Medycznego Judyta

„Największe zaletą Medidesk jest możliwość monitorowania pracy rejestracji, wyciągania na bieżąco wniosków i wprowadzania ewentualnych zmian .

Dzięki mapom cieplnym dostępnym w aplikacji wiemy w jakich dniach i godzinach pacjenci kontaktowali się z naszym centrum najczęściej, jest to dla nas dużym ułatwieniem podczas układania grafiku pracy naszej rejestracji.

Aplikacja umożliwia nam odsłuchy rozmów naszych pracowników, dzięki którym mamy wiedzę w jaki sposób podchodzą oni do obsługi pacjentów w naszym centrum, na jakim poziomie są ich umiejętności sprzedażowe oraz czy nie potrzebują doszkolenia w jakimś obszarze.

Mamy świadomość, że sukces naszej placówki zależy w dużej mierze od zaangażowania i motywacji zatrudnionych w niej pracowników dlatego też w Centrum Medycznym Judyta układamy systemy motywacyjne. Dostęp do przejrzystych statystyk pracy zespołu dostępny w aplikacji ułatwia nam zdecydowanie sprawiedliwe premiowanie naszych pracowników.

Pomimo tego, że cały czas uczymy się pracy z aplikacją i odkrywamy jej wszystkie funkcjonalności, wiemy że wdrożenie Medideska pozwoli nam na jeszcze efektywniejszą obsługę naszych pacjentów.”

Zobacz referencje

Centrum Medyczne Judyta to ośrodek świadczący usługi rehabilitacji, stomatologii ogólnej, hospicjum domowego jak i pielęgniarskiej opieki długoterminowej ramach Narodowego Funduszu Zdrowia jak i komercyjne odpłatne usługi medyczne. Od początku istnienia właściciele poszerzają ofertę świadczonych przez centrum usług, tak aby dostosować ją do zmieniających się wymagań pacjentów, których z roku na rok przybywa.
Dowiedz się więcej