„Zdecydowaliśmy się na wdrożenie Medidesk w naszej placówce upatrując w tym wiele korzyści, głównie jeżeli chodzi o monitorowanie ruchu pacjentów komercyjnych. Największą zaletą aplikacji jest możliwość identyfikacji klientów (przy współpracy z systemem do umawiania i rozliczania wizyt) oraz oddzwaniania na połączenia nieodebrane, co ma największe znaczenie w przypadku pacjentów komercyjnych. Medidesk pozwala na bieżącą kontrolę nad połączeniami, jak również dostęp do przejrzystych statystyk, dzięki którym menedżer wie, czy połączenie telefoniczne zakończyło się sukcesem i umówioną wizytą.
Aplikacja Medidesk pozwala nam na bieżąco weryfikować pracę naszego zespołu rejestracji i w razie potrzeby szybko reagować na pojawiające się problemy. Możliwość odsłuchu pozwala też na monitorowanie jakości obsługi pacjenta.
Dzięki funkcji IVR w telefonii VoIP możemy ustrukturyzować kontakt telefoniczny z naszą placówką. Automat, który nawiązuje pierwszy kontakt z pacjentem, udziela koniecznych informacji dzwoniącemu W czasie, w którym ten normalnie oczekiwałby na połączenie. Pozwala to oszczędzić czas rozmów z pracownikami, a co za tym idzie – również czas oczekiwania na rozmowę z rejestratorem.
Medidesk – szczerze polecam!”
Las-Med Rehabilitacja to warszawska placówka świadcząca komercyjne usługi z zakresu rehabilitacji leczniczej, terapii manualnej i masażu. Usługi medyczne wykonują fizjoterapeuci oraz masażyści o wysokich kwalifikacjach dysponujący długoletnim doświadczeniem i odpowiednimi potwierdzonymi kwalifikacjami. Przychodnia Las-Med wyposażona jest w sprzęt najwyższej jakości dzięki, którym ma możliwość leczyć swoich pacjentów bezboleśnie, bezinwazyjnie i skutecznie.
Dowiedz się więcej