Jacek Więcek Właściciel Mediclinica

“Nad wprowadzeniem poprawy jakości pracy naszej recepcji zastanawiałem się od długiego czasu słysząc opinie naszych pacjentów, że nie można się do nas dodzwonić. Próbowaliśmy wprowadzić próby samodzielnego oddzwaniania na nieodebrane połączenia, ale niestety najsłabszym ogniwem takiego rozwiązania była praca naszych recepcjonistek, które w różny sposób umiały nawiązać kontakt telefoniczny z klientem.

Przez dłuższy czas szukaliśmy sposobu jak usprawnić pracę naszej recepcji i przez przypadek na internecie znalazłem aplikację Medidesk. Po wstępnej rozmowie z panem Wojtkiem zobaczyłem, że istnieje rozwiązanie dla małych firm jak nasza. Nie będę idealizował, że od razu się zdecydowałem na współpracę. Potrzebowałem kilku miesięcy na rozważenie propozycji Medidesk, bo wydawało mi się, że sami sobie poradzimy z lepszym prowadzeniem pracy recepcji. Po pół roku “rozważania” propozycji poprawy pracy naszej recepcji zdecydowałem się na wprowadzenie do naszej firmy aplikacji Medidesk. I tak naprawdę to była najdłuższa część wprowadzania Medidesku. Sam proces od decyzji do rozpoczęcia trwał tylko 3 tygodnie. Każda część wdrażania była nadzorowana przez suuuuper profesjonalny zespół, od pani Patrycji, która przeprowadziła nas przez wstępny etap od podpisania umowy do podłączenia telefonu. Ten etap budził nasze największe niepokoje jak to będzie jak “to” wszystko podłączyć i odpalić, żeby działo. W tym etapie pani Patrycja służyła nam zawsze pomocą nawet po godzinach pracy i rozwiązywała wszystkie nasze problemy praktycznie od ręki.

Kolejnym etapem, który też odbywał się bez żadnych problemów było szkolenie naszej kadry przez panią Małgosię i tu znowu wszystko odbyło się krok po kroku z pełnym profesjonalizmem.

Medidesk działa u nas od 2 miesięcy, oczywiście zdarzają się jakieś nieliczne problemy w działaniu Medidesk, ale nigdy nie zdarzyło się nam nie uzyskać natychmiastowej pomocy personelu Medidesk. Nie chciałbym, żeby moja opinia brzmiała jak laurka napisana na zamówienie, ale teraz wiem, że dzięki Medidesk nasza firma osiągnęła nowy poziom profesjonalizmu”

 

Centrum Medyczne Mediclinica w Opolu specjalizuje się w diagnostyce i leczeniu chorób kobiecych. Najwyższe standardy obsługi medycznej, dbałość o profesjonalny przebieg procedur i wyposażenie gabinetów to wizytówka tej placówki. Wysoko wykwalifikowana kadra z wieloletnim stażem klinicznym i doświadczeniem, zapewnia zarówno podstawową opiekę zdrowotną, zaawansowaną diagnostykę oraz profesjonalne leczenie.

Dowiedz się więcej

Przetestuj Medidesk bezpłatnie przez 14 dni, bez zobowiązań

    Umów się na bezpłatną prezentację Medidesk

      Zostaw swoje dane, aby poznać ofertę Medidesk