Skorzystaj BEZPŁATNIE z materiałów szkoleniowych

Skorzystaj bezpłatnie >>

Praktyczne wskazówki dla managerów ośrodków ochrony zdrowia i pracowników rejestracji medycznych.

Standardy i procedury pracy nowoczesnej rejestracji medycznej

Sektor ochrony zdrowia rozwija się bardzo dynamicznie. Pojawiają się innowacyjne metody leczenia, nowe rozwiązania technologiczne dla lekarzy i pacjentów, zmienia się funkcjonowanie placówek medycznych na wszystkich płaszczyznach, w tym również codziennej pracy rejestracji.

Jakie są obecnie standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej?
Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce?

Poznaj procedury i schematy, które warto wprowadzić
w podmiocie medycznym. Skorzystaj bezpłatnie z pakietu materiałów szkoleniowych dla managerów i pracowników rejestracji medycznych.

Poznaj aktualne standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej

Sprawdź jak budować pozytywny wizerunku placówki medycznej przez telefon

Poznaj cechy dobrej rejestratorki medycznej i rozwijaj je razem z zespołem

Odkryj sprzedażowy charakter rozmowy, w profesjonalnej obsłudze rejestracji medycznej

Oswój stres w pracy rejestratorki medycznej – kilka wskazówek jak z nim walczyć.

EBOOK - Standardy pracy nowoczesnej rejestracji

Icon

Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce? Podpowiedzi dla managerów

Które obszary pracy rejestracji wymagają standaryzacji?

Profesjonalna rozmowa z pacjentem - elementy obowiązkowe

Standardy zachowań w sytuacjach spornych - poznaj podpowiedzi ekspertów

WIDEO 70 minut - Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta w rejestracji

Icon

Jednym z najczęściej popełnianych błędów w komunikacji z pacjentem jest brak empatii u pracowników rejestracji i chęci zrozumienia jego uwag lub roszczeń. W opracowaniu znajdziesz przykład 35 zwrotów, kótych należy unikać w rozmowie pacjentem.


Wymienione błędy komunikacyjne mogą nie tylko spowodować, że konkretnego problemu nie da się rozwiązać, ale także doprowadzić do powstania nowych problemów.

Pobieram BEZPŁATNIE pakiet materiałów!

PORADNIK PDF - Bariery w komunikacji: Jakich zwrotów w rozmowie z pacjentem unikać?

Pobieram BEZPŁATNIE
Icon

praktycznej wiedzy dla managera

550+

placówek potwierdzających nasze doświadczenie

10 lat

doświadczenia
w branży medycznej

70 min.

praktycznego
szkolenia wideo

30 str.

O nas

Medidesk i Media Health to dwie marki działające w branży medycznej i beauty. Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych. Z placówkami medycznymi i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy.


Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.

aplikacja zwiększająca oraz poprawiająca efektywność biznesową placówki

agencja marketingowa specjalizująca się w marketingu medycznym

Dla kogo?

Przychodnie medyczne

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne i publiczne

Kliniki medycyny estetycznej

Kliniki stomatologiczne

Skorzystaj BEZPŁATNIE z materiałów szkoleniowych i wprowadź w placówce medycznej nowoczesne standardy obsługi pacjenta.

Skorzystaj z konkretnych podpowiedzi, poznaj wskazówki przygotowane przez szkoleniowców branży medycznej.

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.