Skorzystaj BEZPŁATNIE z materiałów szkoleniowych
Praktyczne wskazówki dla managerów ośrodków ochrony zdrowia i pracowników rejestracji medycznych.
Standardy i procedury pracy nowoczesnej rejestracji medycznej
Sektor ochrony zdrowia rozwija się bardzo dynamicznie. Pojawiają się innowacyjne metody leczenia, nowe rozwiązania technologiczne dla lekarzy i pacjentów, zmienia się funkcjonowanie placówek medycznych na wszystkich płaszczyznach, w tym również codziennej pracy rejestracji.
Jakie są obecnie standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej?
Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce?
Poznaj procedury i schematy, które warto wprowadzić
w podmiocie medycznym. Skorzystaj bezpłatnie z pakietu materiałów szkoleniowych dla managerów i pracowników rejestracji medycznych.
Poznaj aktualne standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej
Sprawdź jak budować pozytywny wizerunku placówki medycznej przez telefon
Poznaj cechy dobrej rejestratorki medycznej i rozwijaj je razem z zespołem
Odkryj sprzedażowy charakter rozmowy, w profesjonalnej obsłudze rejestracji medycznej
Oswój stres w pracy rejestratorki medycznej – kilka wskazówek jak z nim walczyć.
EBOOK - Standardy pracy nowoczesnej rejestracji
Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce? Podpowiedzi dla managerów
Które obszary pracy rejestracji wymagają standaryzacji?
Profesjonalna rozmowa z pacjentem - elementy obowiązkowe
Standardy zachowań w sytuacjach spornych - poznaj podpowiedzi ekspertów
WIDEO 70 minut - Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta w rejestracji
Jednym z najczęściej popełnianych błędów w komunikacji z pacjentem jest brak empatii u pracowników rejestracji i chęci zrozumienia jego uwag lub roszczeń. W opracowaniu znajdziesz przykład 35 zwrotów, kótych należy unikać w rozmowie pacjentem.
Wymienione błędy komunikacyjne mogą nie tylko spowodować, że konkretnego problemu nie da się rozwiązać, ale także doprowadzić do powstania nowych problemów.
PORADNIK PDF - Bariery w komunikacji: Jakich zwrotów w rozmowie z pacjentem unikać?
praktycznej wiedzy dla managera
550+
placówek potwierdzających nasze doświadczenie
10 lat
doświadczenia
w branży medycznej
70 min.
praktycznego
szkolenia wideo
30 str.
O nas
Medidesk i Media Health to dwie marki działające w branży medycznej i beauty. Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych. Z placówkami medycznymi i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy.
Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.
aplikacja zwiększająca oraz poprawiająca efektywność biznesową placówki
agencja marketingowa specjalizująca się w marketingu medycznym
Dla kogo?
Przychodnie medyczne
Poradnie specjalistyczne
Szpitale prywatne i publiczne
Kliniki medycyny estetycznej
Kliniki stomatologiczne
Skorzystaj BEZPŁATNIE z materiałów szkoleniowych i wprowadź w placówce medycznej nowoczesne standardy obsługi pacjenta.
Skorzystaj z konkretnych podpowiedzi, poznaj wskazówki przygotowane przez szkoleniowców branży medycznej.
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.