POZNAJ PROGRAM
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Popraw skuteczność i komfort pracy rejestracji medycznej. Umawiaj więcej wizyt.

Skuteczna rejestracja

Szkolenie online na żywo dla rejestratorek medycznych

17 sierpnia 2022 r., godz. 10-14

"Skuteczna rejestracja" to kompleksowe szkolenie online dla rejestratorek medycznych oraz managerów ośrodków ochrony zdrowia.


W trakcie 4h spotkania z trenerem uczestnicy poznają sprawdzone zasady, schematy i instrukcje dotyczące profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej. Dzięki szkoleniu zespół rejestracji zyska wiedzę na temat skutecznych technik rekomendowania usług medycznych, efektywnej komunikacji z pacjentem oraz radzenia sobie w sytuacjach stresowych.


Termin szkolenia online: 17 sierpnia, godz. 10-14

O szkoleniu

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Zyskasz wiedzę, jak skutecznie rekomendować usługi medyczne w trakcie rozmowy z pacjentem oraz jak radzić sobie z obiekcjami na temat cen i terminów.

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

1

2

3


Otrzymasz wskazówki, jak się zachować w sytuacjach stresowych w placówce oraz w przypadku niezadowolenia, reklamacji czy agresji ze strony pacjentów.

Poznasz schematy i zalecenia i gotowe skrypty rozmów gwarantujące profesjonalną obsługę pacjenta drogą telefoniczną oraz podczas wizyty osobistej.

Dla kogo jest szkolenie?

Pracowników rejestracji
ośrodków ochrony zdrowia

Managerów i właścicieli placówek medycznych

Pracowników call center
medycznych

Program szkolenia

Szkolenie składa się z pięciu bloków tematycznych omawianych na żywo przez trenera, z wykorzystaniem prezentacji oraz udostępnianych instrukcji PDF.


Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań na czacie. Szkolenie nie przewiduje trybu rozmowy za pośrednictwem wideo.

Profesjonalna rejestracja medyczna - dobre wrażenie robimy tylko raz

Szczegóły wkrótce

Moduł 1
30 minut

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Moduł 1: 30 minut

  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą: wizerunek profesjonalnej rejestracji
  • Personel wizytówką placówki – wymagane stroje, rekomendowane powitanie i pożegnanie
  • Niezbędny sprzęt i przydatne narzędzia ułatwiające pracę rejestracji medycznej. Przykłady i funkcjonalności.

Osobista obsługa pacjenta w placówce medycznej

Szczegóły wkrótce

Moduł 2
30 minut

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Moduł 2: 30 minut

  • Standardy powitania pacjenta oraz jednoczesnej obsługi osobistej i telefonicznej
  • Zaproszenie pacjenta do gabinetu, schematy zachowania w zgodzie z wymogami RODO
  • Żegnamy pacjenta, by do nas wrócił. Jak swobodnie i z wdziękiem poprosić rekomendację i opinie

Telefoniczna obsługa pacjenta w placówce medycznej

Szczegóły wkrótce

Moduł 3
40 minut

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Moduł 3: 30 minut

  • Profesjonalna rozmowa telefoniczna - elementy obowiązkowe
  • Sformułowania na powitanie i pożegnanie pacjenta
  • Jak prowadzić efektywną rozmowę z pacjentem
  • Co mówić, kiedy... Umiejętność zamiany komunikatu negatywnego na pozytywny lub neutralny.
  • Standardy zachowania w sytuacjach niedostępności terminu lekarza, braku usługi, braku terminów na NFZ, pacjent mówi, że za drogo. Przykłady sformułowań.

Opanowywanie sytuacji stresowych
przez pracowników rejestracji

Szczegóły wkrótce

Moduł 4
40 minut

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Moduł 4: 40 minut

  • Najczęstsze sytuacje stresowe w placówce medycznej i schemat postępowania
  • Przykład: Lekarz się spóźnił się do placówki 15 minut
  • Przykład: Opóźnienie 20 minut w gabinetach
  • Przykład: Lekarz zapisuje poza kolejnością swoich pacjentów
  • Przykład - Lekarz robi w trakcie wizyty usługi dodatkowe płatne a pacjent jest zaskoczony
  • Przykład - Pacjent prosi o udostępnienie wyników badań żonie, a nie dał oficjalnego zezwolenia
  • Przykład - Pacjent krzyczy, jest agresywny

Skuteczna sprzedaż usług medycznych przez rejestrację

Szczegóły wkrótce

Moduł 5
60 minut

Szczegóły wkrótce

Czego się nauczysz?

Moduł 5: 90 minut

  • Kierowanie rozmowy ku zapisowi.
  • Jak swobodnie informować o cenach, jak skutecznie sprzedawać usługi dodatkowe, jak rozwiewać wątpliwości? Przykłady sformułowań.
  • Rekomendowanie usług medycznych - przykłady sformułowań
  • Elementy skutecznej sprzedaży przez telefon – ćwiczenia dla placówki. Stwórz skrypt rozmowy dla Twojej kliniki.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Poznaj sprawdzone zasady, schematy i instrukcje dotyczące profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce medycznej.

Poznaj szkoleniowca

Urszula Łaskawiec


Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.


Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.

Kim jestem? Poznaj szkoleniowca

Poznaj szkoleniowca

Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.

Współprowadząca:

Izabela Kaźmierczak

Dyrektor Działu Rozwoju i Obsługi Klienta

Kup bilet na szkolenie

SKUTECZNA REJESTRACJA

419 zł

cena netto

  • Bilet dla 1 os. na 4h szkolenie - dostęp online do szkolenia na żywo
    UWAGA! Liczba dostępnych miejsc: 25
  • Możliwość zadawania pytań na czacie
  • Imienny certyfikat uczestnictwa
  • Bezpłatne materiały i instrukcje w PDF

17 sierpnia, godz. 10-14

Szkolenie online na żywo z trenerem

KUP BILET

+ VAT

29 czerwca, godz. 10-14

Szkolenie online na żywo

Kup bilet na szkolenie

SKUTECZNA REJESTRACJA

349 zł

cena netto

  • Bilet dla 1 os. na 4h szkolenie - dostęp online do szkolenia na żywo
    UWAGA! Liczba dostępnych miejsc: 25
  • Możliwość zadawania pytań na czacie
  • Imienny certyfikat uczestnictwa
  • Bezpłatne materiały i instrukcje w PDF

29 czerwca, godz. 10-14

Szkolenie online na żywo z trenerem

KUP BILET

+ VAT

29 czerwca, godz. 10-14

Szkolenie online na żywo

Nie zwlekaj z rezerwacją! Liczba miejsc ograniczona!

Do szkolenia pozostało jeszcze tylko:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Co mówią o naszych szkoleniach?

Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci.

Paweł Jankowski

"

To kolejne szkolenie Urszuli Łaskawiec, które mogę polecić z czystym sumieniem. Konkretna wiedza i liczne przykłady bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia każdej klinki medycznej.

Anna Mucha

"

Wybrane firmy, z którymi współpracowaliśmy

FAQ

  • Dodaj produkt do koszyka, wybierając tyle sztuk, ile osób z Twojej placówki weźmie udział w szkoleniu.
  • Cena za szkolenie jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT.
  • Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
  • Dane do wirtualnego pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem.

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia oraz otrzymasz mailem fakturę.

Link do pokoju szkoleniowego otrzymasz dzień przed szkoleniem oraz w dniu szkolenia.

Imienny certyfikat otrzymasz w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia w formie pliku PDF do pobrania i wydruku.

Certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Imienny certyfikat zawiera niezbędne informacje, takie jak nazwa kursu i jego zakres.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami: kontakt@medidesk.edu.pl lub tel. 729 885 864

Akademia Managera Ochrony Zdrowia
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

© 2021. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Medidesk Sp. z o.o