POZNAJ MEDIDESK

Szkolenie otwarte
„Zarządzanie zespołem w pigułce

Szczegóły wydarzenia:

30.05.2025

9:30-16:30

Medidesk, Warszawa, ul. Niegolewskiego 17/2

Formuła: szkoleniowo-warsztatowa

Wielkość grupy: do 10 osób

Zgłoszenia: do 22.05.2025 r.

Cena: 1270 zł netto

Tematyka szkolenia

Temat 1: Zarządzanie zespołem

  • Jakie kluczowe kompetencje menedżerskie wpłyną na skuteczność zespołu?
  • Jaki styl zarządzania zastosować do etapu rozwoju pracowników?
  • Jak zdiagnozować etap rozwoju pracownika?
  • Praktyka

Temat 2: Wyznaczanie celów i delegowanie zadań

  • Jak skutecznie formułować i wyznaczać cele?
  • Jak przekazywać decyzje w motywujący sposób?
  • Jak delegować pracownikom zadania wraz z odpowiedzialnością?
  • Delegowanie w praktyce – ćwiczenia

Temat 3: Komunikacja w zespole

  • Jak wpływać na pozytywne postawy w zespole?
  • Jak budować wiarę w siebie i zaangażowanie pracowników?
  • Jak przekazywać motywującą informację zwrotną?
  • Praktyka
Obszary specjalizacji: przywództwo i zarządzanie ludźmi; zarządzanie zmianą; efektywność osobista wobec ludzi i zadań; komunikacja interpersonalna i biznesowa; zarządzanie doświadczeniami CX i PX
 
Lincencjonowany trener Situational Leadership Blanchard™; licencjonowany trener Persuasive Communication™; licencjonowany trener Customer Experience Manager

Jakie kompetencje rozwija szkolenie:

zarządzanie zespołem

rozwój kompetencji i zaangażowania
pracowników

delegowanie zadań

udzielanie informacji zwrotnej
rozwojowej

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Szkolenie odbywa się przy ul. Niegolewskiego 17/2 w Warszawie (Żoliborz). Najbliższe metro: Plac Wilsona (10 min pieszo). W okolicy są przystanki autobusowe i tramwajowe. Można parkować na ulicy – to strefa płatnego parkowania.

Szkolenie jest dla każdego, kto zarządza lub będzie zarządzał ludźmi – kierowników, koordynatorów, pielęgniarek naczelnych.

Cena za uczestnika – 1270 zł netto. Obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, drukowane materiały uczestnika, certifkat uczestnictwa; kawa/herbata/woda podczas przerw kawowych. Nie obejmuje posiłku – chętnie pomożemy w zamówieniu na miejscu.

Zgłoszenia i płatności należy zgłaszać do 22.05.2025 r.

Możliwe jest wystawienie faktury VAT po podaniu danych potrzebnych do jej wystawienia.

W przypadku rezygnacji 22.05.2025 lub poźniej, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie. 

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku nie zebrania się minimalnej liczby uczestników lub sytuacjach losowych niezależnych od organizatora.

DLACZEGO MEDIDESK

Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej

przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów

wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt

zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia

Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom

podmiotom leczniczym w polsce

DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

Blisko 700
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce