
POZNAJ MEDIDESK
Szkolenie otwarte
„Zarządzanie zespołem w pigułce„
Szczegóły wydarzenia:
30.05.2025
9:30-16:30
Medidesk, Warszawa, ul. Niegolewskiego 17/2
Formuła: szkoleniowo-warsztatowa
Wielkość grupy: do 10 osób
Zgłoszenia: do 22.05.2025 r.
Cena: 1270 zł netto

Tematyka szkolenia
Temat 1: Zarządzanie zespołem
- Jakie kluczowe kompetencje menedżerskie wpłyną na skuteczność zespołu?
- Jaki styl zarządzania zastosować do etapu rozwoju pracowników?
- Jak zdiagnozować etap rozwoju pracownika?
- Praktyka
Temat 2: Wyznaczanie celów i delegowanie zadań
- Jak skutecznie formułować i wyznaczać cele?
- Jak przekazywać decyzje w motywujący sposób?
- Jak delegować pracownikom zadania wraz z odpowiedzialnością?
- Delegowanie w praktyce – ćwiczenia
Temat 3: Komunikacja w zespole
- Jak wpływać na pozytywne postawy w zespole?
- Jak budować wiarę w siebie i zaangażowanie pracowników?
- Jak przekazywać motywującą informację zwrotną?
- Praktyka
PROWADZĄCA

Grażyna Kawka
Trener, mentor, coach ICC
Jakie kompetencje rozwija szkolenie:
zarządzanie zespołem
rozwój kompetencji i zaangażowania
pracowników
delegowanie zadań
udzielanie informacji zwrotnej
rozwojowej
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Jak dojechać na miejsce szkolenia i czy w pobliżu jest parking?
Szkolenie odbywa się przy ul. Niegolewskiego 17/2 w Warszawie (Żoliborz). Najbliższe metro: Plac Wilsona (10 min pieszo). W okolicy są przystanki autobusowe i tramwajowe. Można parkować na ulicy – to strefa płatnego parkowania.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie jest dla każdego, kto zarządza lub będzie zarządzał ludźmi – kierowników, koordynatorów, pielęgniarek naczelnych.
Jaka jest cena za udział w szkoleniu i co obejmuje ta opłata?
Cena za uczestnika – 1270 zł netto. Obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, drukowane materiały uczestnika, certifkat uczestnictwa; kawa/herbata/woda podczas przerw kawowych. Nie obejmuje posiłku – chętnie pomożemy w zamówieniu na miejscu.
Do kiedy należy dokonać zgłoszenia i płatności za szkolenie?
Zgłoszenia i płatności należy zgłaszać do 22.05.2025 r.
Czy jest możliwe wystawienie faktury VAT
Możliwe jest wystawienie faktury VAT po podaniu danych potrzebnych do jej wystawienia.
Jak zostanie rozliczona wcześniej uiszczona opłata w przypadku rezygnacji ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji 22.05.2025 lub poźniej, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie.
W jakich sytuacjach organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia?
Zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku nie zebrania się minimalnej liczby uczestników lub sytuacjach losowych niezależnych od organizatora.
Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej
przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów
wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt
zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia
Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom
podmiotom leczniczym w polsce
Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!
Blisko 700
placówek
korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk
Ponad 8500
rejestratorek
logujących się codziennie do panelu
Ponad 800
managerów
korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji
Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń
telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce