Obejrzyj BEZPŁATNIE szkolenie

Obejrzyj bezpłatnie >>

Kompleksowe szkolenie dla managerów i osób zarządzających placówkami medycznymi

Skuteczna promocja usług medycznych. Poradnik managera

Nagranie wideo: 120 min.

Coraz większa konkurencja, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnej placówce medycznej, sprawia, że każda przychodnia, gabinet, szpital, a także klinika estetyczna muszą prowadzić działania marketingowe ukierunkowane na pozyskanie pacjentów.

Poznaj praktyczne wskazówki dla managerów i właścicieli placówek medycznych oraz osób prowdzących działania marketingowe w branży ochrony zdrowia.


  • Jak efektywnie promować usługi medyczne?
  • Jakimi drogami najskuteczniej dotrzemy do pacjentów?
  • Jak prawidłowo zweryfikować efekty prowadzonych działań?

Obejrzyj nagranie praktycznego szkolenia online przygotowanego przez eksperta marketingu medycznego.


Czas trwania szkolenia: 120 minut

Jak zadbać o wysoką pozycję w Google placówki medycznej?

Jak wykorzystać social media do promocji usług medycznych?

Obejrzyj bezpłatnie >>

Jak przeprowadzić skuteczne kampanie promocyjne w Google, na Facebboku i Instagramie?

AUTOR WSKAZÓWEK

Krzysztof Wroński

Specjalista marketingu internetowego z ponad 10-letnim stażem.
CEO agencji Marafiki


www.marafiki.pl

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Jak sprawdzić skuteczność działań promocyjnych?

Moduł 1: Pozycjonowanie organiczne w Google

  • Z jakich narzędzi warto korzystać przy pozycjonowaniu?
  • Dobór słów kluczowych i analiza konkurencji
  • Optymalizacja tytułow, nagłówków i treści strony placówki medycznej
  • Na czym polega skuteczne linkowanie?

Jak zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce placówki medycznej?

Zakres szkolenia

Moduł 2: Kampanie w Google Ads

  • Czym jest konwersja i jak ją ustawić?
  • Reklama placówki medycznej w wyszukiwarce oraz w sieci reklamowej
  • Zasady doboru słów kluczowych
  • Jak wyświetlić się wyżej niż konkurencja?

Jak zaplanować skuteczną kampanię w Google?

Moduł 3: Komunikacja w social mediach

  • Spójna komunikacja marketingowa placówki medycznej w social mediach - praktyczne wytyczne
  • Facebook, Instagram, TikTok podmiotu medycznego - co warto w nich wdrożyć od zaraz?

Jak dotrzeć do pacjentów z wykorzystaniem mediów społecznościowych?

Moduł 4: Kampanie Facebook i Instagram Ads

  • Zabronione treści w promocji produktów i usług zdrowotnych
  • Zaplanuj reklamę na FB i Instagramie krok po kroku - cele reklamowe, budżet, odbiorcy, treść
  • Najskuteczniejsze kreacje reklamowe

Jak zaplanować skuteczną kampanię na Facebooku i Instagramie?

Moduł 5: Blog medyczny jako uzupełnienie działań social i SEO

  • Korzyści z prowadzenia bloga medycznego
  • Na co zwrócić uwage podczas rozbudowy bloga?

Jakie treści publikować w Internecie?

Moduł 6: Analiza ruchu w Google Analytics

  • Poznaj raporty Google Analytics

Jak sprawdzić skuteczność działań promocyjnych?

O nas

W Medidesk wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych. Z placówkami medycznymi i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy.


Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.

aplikacja zwiększająca
efektywność biznesową placówki

Kto skorzysta ze szkolenia?

Przychodnie medyczne

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne i publiczne

Kliniki medycyny estetycznej

Kliniki stomatologiczne

Obejrzyj bezpłatnie nagranie webinaru szkoleniowego "Skuteczna promocja usług medycznych. Poradnik managera"

Skorzystaj z konkretnych podpowiedzi eksperta i rozwiń swój biznes medyczny!

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.