Telekonsultacje w POZ

z refundacją do 80% poniesionych wydatków

Dowiedz się więcej

Jesteś właścicielem lub managerem POZ? Uzyskaj dofinansowanie na informatyzację swojej placówki.

Dla kogo?

przychodnie POZ

posiadające umowę z NFZ

Dowiedz się więcej

Uzyskaj dofinansowanie na podstawie Zarządzenia Prezesa NFZ

maksymalna wartość dla placówek bez możliwości odliczenia VAT

6399 zł

Zarządzenia Prezesa NFZ

Zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ 35/2020/DEF z dnia 12 marca br. świadczeniodawcy posiadający w okresie od 01.01. do 31.12. br ważną umowę na udzielanie świadczeń przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) mogą wystąpić do NFZ o dofinansowanie informatyzacji swoich placówek.

Jak otrzymać dofinansowanie NFZ na telekonsultacje oferowane przez Medidesk?

Skontaktuj się z nami, abyśmy wspólnie określili Twoje potrzeby w zakresie telekonsultacji.

Zapoznaj się ze szczegółami zarządzenia Prezesa NFZ Nr 35/2020/DEF

(link do Zarządzenia: https://www.nfz.gov.pl/zarzadzenia-prezesa/zarzadzenia-prezesa-nfz/zarzadzenie-nr-352020def,7147.html )

Wypełnij wniosek i zamów system telekonsultacji Medidesk do swojej placówki.

Złóż wniosek i odbierz dofinansowanie w kwocie do 5 203 zł netto.

  • Kto może ubiegać się o dofinansowanie?
    Każdy świadczeniodawca, który posiada z NFZ umowę na świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w okresie od dnia 1 stycznia 2020 do dnia 31 grudnia 2020.
  • Ile wynosi dofinansowanie?
    Możesz otrzymać nawet 5 203 zł netto! Dofinansowanie wynosi 80% poniesionych wydatków, przy założeniu, że koszt powstania miejsca udzielania świadczeń lekarza podstawowej opieki zdrowotnej nie przekroczy 6 504 zł.
  • Jak pozyskać dofinansowanie?
    Wypełnij wniosek i złóż go do dyrektora oddziału NFZ, z którym zawarłeś umowę o świadczenie usług POZ. Wniosek możesz pobrać TU lub ze strony Narodowego Funduszu Zdrowia ( https://www.nfz.gov.pl/zarzadzenia-prezesa/zarzadzenia-prezesa-nfz/zarzadzenie-nr-352020def,7147.html )
  • Do kiedy powinno się złożyć wniosek?
    Złóż wniosek jak najszybciej! Wnioski są rozpatrywane według kolejności zgłoszeń i do wyczerpania środków przyznanych oddziałowi Funduszu. Jeśli nie nastąpi wyczerpanie środków, będą przyjmowane do 31 grudnia 2020.
  • Kiedy dostanę pieniądze?
    Przy założeniu pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez dyrektora właściwego oddziału NFZ, pieniądze mogą znaleźć się na Twoim koncie w terminie 21 dni od dnia złożenia wniosku.
  • Czy muszę czekać z zakupem aplikacji do czasu pozyskania środków?
    Nie. Dofinansowanie możesz uzyskać na już zakupione oprogramowanie! Pamiętaj tylko, żeby:
    - zakup został dokonany w 2020 roku;
    - został sfinansowany ze środków własnych świadczeniodawcy, przed złożeniem wniosku o dofinansowania;
    - nie był objęty dofinansowaniem z innych źródeł.
Dowiedz się więcej

Warto wiedzieć:

  • nowoczesną telefonię VOiP wraz z instalacją i szkoleniem online
  • możliwość umawiania konsultacji telefonicznych pacjentów z lekarzami wybranych specjalności
  • panel obsługi zgłoszeń pacjentów dla rejestracji w wersji online dostępny z dowolnego miejsca (praca w domu)
  • dostęp do nagrań wszystkich rozmów
  • pełne statystyki obsługi połączeń pomiędzy lekarzem, a pacjentem
  • możliwość przełączania połączeń między rejestracją, a wybranym lekarzem
  • możliwość umawiania konsultacji za pośrednictwem chata online i videokonsultacji
  • możliwość wystawiania e-recept, e-zwolnień i e-skierowań
  • obsługę płatności bezgotówkowych - udostępnienie pacjentom możliwości płatności online
  • kalendarz online dla pacjentów (możliwość samodzielnego umawiania wizyt przez rejestrację)
Dowiedz się więcej

Skorzystaj z oferty Medidesk i zamów system telekonsultacji do swojej placówki! Zapewnimy Ci:

Zaufali nam

+ 300 pozostałych podmiotów na terenie kraju

Dowiedz się więcej

Twoja rejestracja

i kadra medyczna może pracować bezpiecznie z domu

Dowiedz się więcej

W ramach telekonsultacji zapewnisz płynność funkcjonowania swojego podmiotu leczniczego i wyjdziesz naprzeciw oczekiwaniom swoich pacjentów.

konsultacja umawiana nawet w ciągu 1h od kontaktu pacjenta z placówką

oferujemy obsługę

i dostęp do e-recept,

e-skierowań,

e-zwolnień

zapewniamy bezpieczne, bezgotówkowe płatności online

FAQ

Czy system telekonsultacji jest dostępny poprzez przeglądarki www? Czy możliwe jest umawianie wizyt

z dowolnego miejsca, także z domu?

Tak, system jest rozwiązaniem webowym/chmurowym, dzięki czemu rejestracja może umawiać wizyty pacjentów nawet z domu.

Czy w systemie dostępny jest terminarz umożliwiający umawianie wizyt?

Tak, system posiada pełny terminarz za pomocą, którego możliwa jest rejestracja wizyty z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.

Czy możliwa jest rejestracja wizyty online samodzielnie przez pacjenta?

Pacjent ma możliwość umówić wizytę z ramach panelu e-rejestracji.

Czy możliwe jest pobranie opłaty od pacjenta przed realizacją telekonsultacji? Czy i w jaki sposób pacjent otrzymuje potwierdzenie umówienia wizyty?

Tak, w ramach systemu wszystkie opłatne telekonsultacje mogą być poprzedzone przedpłatą za wizytę.

Po umówieniu wizyty pacjent otrzymuje drogą mailową potwierdzenie z terminem i godziną wizyty oraz informację o konieczności zapłaty za pomocą dogodnej formy płatności. Pacjent otrzymuje także SMSa z potwierdzeniem terminu i godziny wizyty.

Czy wizyty umówione w ramach serwisu ZnanyLekarz mogą być rejestrowane w systemie Telemedico?

Tak, dzięki integracji systemu Telemedico z serwisem ZnanyLekarz wizyty umawiane tą drogą są rejestrowane.

Czy istnieje możliwość wystawiania e-recept i e-skierowań? Czy pacjent może przesłać wyniki badań do lekarza jeszcze przed konsultacją, aby ten zapoznał się z ich szczegółami?

Tak, system posiada możliwość wgrania przez pacjenta historycznej dokumentacji medycznej do oceny lekarskiej (opcjonalnie). W ramach systemu telemedycznego możliwe jest wystawienie przez lekarza zaleceń lekarskich dotyczących postępowania leczniczego, e-skierowań na badania oraz e-recept i e-zwolnień.

Czy pacjent ma dostęp do własnej dokumentacji medycznej?

Poprzez utworzenie Indywidualnego Konta Pacjenta z autoryzowanym przez pacjenta hasłem dostępu, umożliwiony jest nielimitowany dostęp do dokumentacji zarchiwizowanej na Koncie Pacjenta

Zamów

Skontaktuj się z nami, abyśmy wspólnie określili Twoje potrzeby w zakresie telekonsultacji.

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Swarzewska 51 | 01-821 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

Małgorzata Domagała

Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: m.domagala@medidesk.pl

tel: (22) 690 03 17

Jakub Stępnowski
Manager ds. Rozwoju Placówek Medycznych


e-mail: j.stepnowski@medidesk.pl

tel: (22) 690 03 17

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami.

Czym są wideokonsultacje i teleporady?

Telemedycyna jest nowoczesną i szybko rozwijającą się gałęzią medycyny, wykorzystującym internet i sieć telefoniczną do łączności pacjenta z lekarzem specjalistą. Wystarczy skorzystać z platformy telemedycznej, która oferuje najnowocześniejsze światowe rozwiązania – wideokonsultacje z lekarzami specjalistami, tanio, szybko, bez czekania i bez wychodzenia z domu. Platforma medyczna Medidesk daje możliwość przeprowadzenia chatu lub wideokonsultacji z lekarzami wybranych specjalizacji lub umówienie e-wizyty w dogodnym terminie. System wideokonsultacji i teleporad ma wiele zastosowań. Przede wszystkim jest to świetne rozwiązanie w przypadku zagrożenia epidemiologicznego. Widekonsultacje sprawdzają się także w krajach i regionach o niskiej gęstości zaludnienia, w których wizyta u lekarza specjalisty może wiązać się z wielogodzinną podróżą. Także u wszystkich pacjentów pooperacyjnych, którzy przebywają na czas rehabilitacji w domach. W takich sytuacjach warto skorzystać z systemu wideokonsultacji lub teleporad, który umożliwia kontakt z lekarzami poprzez chat z kamerą internetową.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o plikach Cookies, kliknijwięcej.