+48 22 255 32 24
KUP BILET

Zniżka obowiązuje już tylko:

Cena: 149 zł netto

Wykup dostęp w najlepszej cenie!

Dni
Godziny
Minuty
Kup BILET
Dni
Godziny
Minuty

Zwiększaj przychody bez dodatkowych Inwestycji w działania marketingowe – Optymalizacja obsługi zgłoszeń telefonicznych

Zrozum lepiej potrzeby swoich pacjentów, reaguj szybciej na ich zapytania oraz oferuj spersonalizowane rozwiązania.

ImageImage
Umów spotkanie z Grzegorzem >>

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.


VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.


Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.


VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.


Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.

Odpowiedz na kluczowe pytania dotyczące
działań marketingowych w Twojej placówce

  • Czy zastanawiałeś się, jak zwiększyć liczbę pacjentów bez dodatkowych kosztów na działania marketingowe?
  • Masz problem z zarządzaniem połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w Twojej placówce?
  • Chcesz mieć kontrolę nad jakością obsługi oraz wynikami działań marketingowych? Planujesz wprowadzić konkretne mierniki skuteczności obsługi pacjenta?
  • Szukasz narzędzi, które pomogą Ci zidentyfikować obszary do poprawy w rejestracji i obsłudze?
Image
Umów spotkanie z Grzegorzem >>

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.


VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.


Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.

Icon

Monitorowanie skuteczności działań marketingowych
Twoją Przewagą w reagowaniu na potrzeby rynku i pacjentów!

Posiadanie szczegółowych danych ilościowych i jakościowych o obsłudze pacjentów może znacząco zwiększyć efektywność Twojego zespołu, a tym samym przyczynić się do wzrostu liczby zadowolonych pacjentów.

Analiza danych z rejestracji i kontaktów telefonicznych pozwala optymalizować zarządzanie zasobami ludzkimi i technicznymi, zwiększając efektywność operacyjną placówki.

Icon

Wprowadzenie systemu śledzenia reakcji pacjentów na działania marketingowe pozwala na optymalizację strategii i zwiększenie ROI.

Dokładne śledzenie wskaźników skuteczności pozwala na ustalenie jasnych celów i standardów obsługi, co przekłada się na wyższą jakość usług.

Możliwość monitorowania skuteczności działań marketingowych w realnym czasie daje Ci przewagę w szybkim reagowaniu na potrzeby rynku i pacjentów.

IconIconIcon
+48 22 255 32 24
KUP BILET

Zniżka obowiązuje już tylko:

Cena: 149 zł netto

Wykup dostęp w najlepszej cenie!

Dni
Godziny
Minuty
Kup BILET
Dni
Godziny
Minuty

O ekspercie

Grzegorz Grądkowski

Grzegorz od ponad 10 lat specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych i marketingowych w sektorze medycznym. Dzięki głębokiej wiedzy i doświadczeniu w pracy z technologiami informatycznymi, pomógł wielu placówkom medycznym zwiększyć ich przychody oraz efektywność operacyjną. Jego podejście skupia się na indywidualnej analizie potrzeb klienta i dostosowaniu strategii marketingowej, która przynosi mierzalne rezultaty.


W swoim portfolio ma liczne przypadki, gdzie placówki zwiększyły liczbę umówionych wizyt i poprawiły jakość obsługi pacjenta, nie wydając przy tym dodatkowych środków na marketing.

Business Development Manager

"Medidesk to intuicyjne i przyjazne w obsłudze rozwiązanie pozwalające na wielowymiarowe zarządzanie zarówno zgłoszeniami pacjentów jak i efektywnością zespołu, w naszym przypadku rejestratorek medycznych. Na uwagę zasługuje również zespół odpowiadający za wdrożenie i obsługę Klienta, a w szczególności Grzegorz Grądkowski, którego osobiste zaangażowanie i wsparcie jest na wagę złota!".


Sara Prokopiak (Marketing manager Saykids)

Moduł trzeci
- PANEL DYSKUSYJNY

Opinie klientów, którzy skorzystali z pomocy specjalisty

Image

"Jako doradca, Pani Małgorzata miała kluczowy wpływ na optymalizację naszego zespołu rejestracji, co przełożyło się na zauważalne podniesienie poziomu pracy. Jej ekspeckie doradztwo umożliwiło nam wprowadzenie mierzalnych i raportowalnych procesów, co istotnie przyczyniło się do wzrostu sprzedaży w strategicznych obszarach naszej działalności. Pani Małgorzata jest profesjonalistką, której wiedza i zaangażowanie przyniosły nam wymierne korzyści. Dziękujemy!".


Paweł Bąk (Wiceprezes Zarządu PP Diagnostyka)

Moduł trzeci
- PANEL DYSKUSYJNY

Opinie klientów, którzy skorzystali z pomocy specjalistki

"Nie sądziliśmy, że przy współpracy z Panią Małgosią tak głęboko zmieni się nasze podejście do zarządzania placówką. Na każdym etapie - analizy / wdrożenia / rozwoju - Pani Małgosia wykazała się wyjątkową uważnością, poświęcając swój czas na zrozumienie unikalnych wyzwań, z jakimi się mierzyliśmy. Dzięki temu, każdy aspekt był dopracowany z niezwykłą precyzją. Bez wahania polecam kontakt każdej placówce, która chce, by temat zarządzania zespołem był 'dopieszczony' w najdrobniejszych detalach ".


Paweł Kwiatkowski (Doradca Zarządu Dębski Clinic)

"Z przyjemnością rekomenduję współpracę z Panią Małgorzatą Brenda. Wiedza oraz wskazówki jakie zostały przekazane naszej klinice zaowocowały podsieniem standardu obsługi naszych pacjentów".


Agnieszka Dojlidko Nawrocka (Właściciel Nawrocki Clinic)

"Z przyjemnością polecam współpracę z Panią Małgorzatą Brenda, która nadzorowała z niezwykłą precyzją i troską o szczegóły wdrożenie systemu automatyzującego obsługę pacjentów w naszej placówce. Jej zaangażowanie w każdy etap projektu było nieocenione, zapewniając doskonałą współpracę 3 firm. Jej profesjonalizm i wysoka kultura biznesowa znacząco wpłynęły na efektywność tego procesu. Takie osoby gwarantują sukces każdego projektu".


Robert Lorentz (Kierownik Działu Informatyki SZPZLO Praga Północ)

Image
Image
Image

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.


VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.


Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.

Zapraszamy Cię na spotkanie z naszym ekspertem, który pomoże Ci poprawić efektywność Twojej placówki, przyczyniając się do zwiększenia satysfakcji pacjentów i osiągnięcia lepszych wyników.


Umów się już teraz na konsultację i zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki znajomości szczegółowych danych dotyczącym obsługi pacjentów.

Poznaj narzędzia do optymalizacji
działań marketingowych i zwiększenia zwrotu z inwestycji

Umów spotkanie z Grzegorzem >>

REKOMENDUJĘ

Image

Daniel Nowocin

CEO Medidesk

ImageImage

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.


VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.


Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.