Zniżka obowiązuje już tylko:
Cena: 149 zł netto
Wykup dostęp w najlepszej cenie!
Ulepsz procesy komunikacyjne w Twojej placówce medycznej, by pacjenci doświadczali szybszej i bardziej spersonalizowanej obsługi.
Zwiększ tym samym ich zadowolenie oraz efektywność Twojego zespołu.
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Odpowiedz na kluczowe pytania dotyczące dostępności,
infrastruktury i jakości obsługi w Twojej placówce
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Optymalizacja komunikacji telefonicznej kluczem do efektywnej obsługi pacjentów
Nowoczesne systemy telekomunikacyjne mogą znacznie poprawić dostępność Twoich usług, skracając czas oczekiwania na połączenie dla pacjentów.
Wprowadzenie zintegrowanej platformy komunikacyjnej może usprawnić przepływ informacji między pacjentami a personelem, zwiększając zadowolenie z obsługi.
Inwestycja w technologie VoIP i systemy call center pozwala na lepsze zarządzanie połączeniami, co przekłada się na efektywniejszą pracę i niższe koszty operacyjne.
Zastosowanie inteligentnych systemów telekomunikacyjnych może automatycznie kierować połączenia do odpowiednich specjalistów, minimalizując czas oczekiwania pacjentów.
Monitoring i analiza połączeń telefonicznych dają możliwość ciągłej optymalizacji obsługi oraz identyfikacji obszarów wymagających poprawy.
Zniżka obowiązuje już tylko:
Cena: 149 zł netto
Wykup dostęp w najlepszej cenie!
O ekspertce
Katarzyna Koślacz
Katarzyna posiada bogate doświadczenie w tworzeniu skutecznych strategii kontaktowych dla placówek medycznych, zwiększając ich dostępność i poprawiając komunikację z pacjentami. Jako specjalistka w dziedzinie komunikacji i zarządzania relacjami, przez ostatnią dekadę skupiała się na optymalizacji procesów i wprowadzaniu innowacyjnych systemów telekomunikacyjnych. Jej ekspertyza w analizie danych i zarządzaniu projektami przyczyniła się do znacznego usprawnienia obsługi pacjentów w wielu placówkach.
Katarzyna jest uznawana za eksperta w implementacji technologicznych rozwiązań, które nie tylko ułatwiają kontakt, ale również przekładają się na wyższą satysfakcję pacjentów.
Business Development Manager
"Katarzyna Koślacz zaprezentowała nam rozwiązanie, które przełożyło się na zwiększenie jakości obsługi pacjentów. Sama prezentacja prowadzona przez Katarzynę była bardzo dobrze przygotowana, szczegółowa i zrozumiała w kontekście poznania cech produktu. Jej zaangażowanie i wsparcie było nieocenione podczas wdrażania oprogramowania. Dzięki świetnej komunikacji z Katarzyną nasza współpraca przebiega bezproblemowo. Bardzo dziękujemy za współprace".
Mariusz Wolańczyk (Prezes CM Kinesis)
Moduł trzeci
- PANEL DYSKUSYJNY
Opinie klientów, którzy skorzystali z pomocy specjalistki
"Pierwszy kontakt z Firmą Medidesk mieliśmy w 2020 r. Po rozmowach z kilkoma osobami przełożyliśmy ewentualną współpracę na przyszłość. Po trzyletniej przerwie, w wyniku profesjonalnych, przeprowadzonych w zaangażowaniu w rozmów prowadzonych z Panią Katarzyną Koślacz doszło do podjęcia współpracy - i tak od sierpnie br jesteśmy Państwa klientami.
Pani Katarzyna podczas rozmów wykazała się niepodważalną wiedzą (techniczną, w tym dostosowaniem rozwiązań do naszych indywidualnych potrzeb) oraz zasadami w kontaktach (kulturą osobistą, terminowością, identyfikacją z firmą i jej produktami) w zakresie prezentowanej oferty.
Reasumując, jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Panią Katarzyną oraz zespołem wdrożeniowym, który obecnie z nami współpracuje. Gratuluję organizacji pracy i kultury organizacyjnej jaką prezentuje Pani Katarzyna Koślacz oraz Pracowników, którzy z nami współpracują".
Joanna Kaczorowska (Dyrektor Zarządzający Same Dobre Apteki Pharm Sp. z o. o.)
"Jako doradca, Pani Małgorzata miała kluczowy wpływ na optymalizację naszego zespołu rejestracji, co przełożyło się na zauważalne podniesienie poziomu pracy. Jej ekspeckie doradztwo umożliwiło nam wprowadzenie mierzalnych i raportowalnych procesów, co istotnie przyczyniło się do wzrostu sprzedaży w strategicznych obszarach naszej działalności. Pani Małgorzata jest profesjonalistką, której wiedza i zaangażowanie przyniosły nam wymierne korzyści. Dziękujemy!".
Paweł Bąk (Wiceprezes Zarządu PP Diagnostyka)
Moduł trzeci
- PANEL DYSKUSYJNY
Opinie klientów, którzy skorzystali z pomocy specjalistki
"Nie sądziliśmy, że przy współpracy z Panią Małgosią tak głęboko zmieni się nasze podejście do zarządzania placówką. Na każdym etapie - analizy / wdrożenia / rozwoju - Pani Małgosia wykazała się wyjątkową uważnością, poświęcając swój czas na zrozumienie unikalnych wyzwań, z jakimi się mierzyliśmy. Dzięki temu, każdy aspekt był dopracowany z niezwykłą precyzją. Bez wahania polecam kontakt każdej placówce, która chce, by temat zarządzania zespołem był 'dopieszczony' w najdrobniejszych detalach ".
Paweł Kwiatkowski (Doradca Zarządu Dębski Clinic)
"Z przyjemnością rekomenduję współpracę z Panią Małgorzatą Brenda. Wiedza oraz wskazówki jakie zostały przekazane naszej klinice zaowocowały podsieniem standardu obsługi naszych pacjentów".
Agnieszka Dojlidko Nawrocka (Właściciel Nawrocki Clinic)
"Z przyjemnością polecam współpracę z Panią Małgorzatą Brenda, która nadzorowała z niezwykłą precyzją i troską o szczegóły wdrożenie systemu automatyzującego obsługę pacjentów w naszej placówce. Jej zaangażowanie w każdy etap projektu było nieocenione, zapewniając doskonałą współpracę 3 firm. Jej profesjonalizm i wysoka kultura biznesowa znacząco wpłynęły na efektywność tego procesu. Takie osoby gwarantują sukces każdego projektu".
Robert Lorentz (Kierownik Działu Informatyki SZPZLO Praga Północ)
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Zapraszamy Cię na spotkanie z naszą ekspertką, która pomoże Ci podnieść standardy komunikacji telefonicznej i zminimalizować trudności w obsłudze pacjentów.
Umów się już teraz na konsultację i zoptymalizuj swoją komunikację telefoniczną!
Zwiększ dostępność i jakość obsługi pacjentów
REKOMENDUJĘ
Daniel Nowocin
CEO Medidesk
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.
© 2023 - Medidesk Sp. z o.o.