Zniżka obowiązuje już tylko:
Cena: 149 zł netto
Wykup dostęp w najlepszej cenie!
Poznaj najnowsze trendy
i sprawdź praktyczne porady dotyczące skutecznego kierowania zespołem Twojej rejestracji.
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Odpowiedz na kluczowe pytania dotyczące
zarządzania personelem w Twojej placówce
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Efektywność w branży medycznej
dzięki pomiarom wskaźników
Czy zdajesz sobie sprawę, że monitorowanie parametrów dotyczących ilości i jakości może dostarczyć obiektywną ocenę wydajności każdego pracownika, co pozwala na lepsze zarządzanie efektywnością personelu placówki medycznej?
Czy wiesz, że analiza wartości liczbowych pomoże Ci lepiej rozplanować obciążenie pracą danego pracownika, co przeciwdziała wypaleniu zawodowemu i zwiększa efektywność personelu?
Czy rozważałeś wykorzystanie konkretnych wskaźników jakościowych i ilościowych jako podstawy do stworzenia systemu premiowego, który motywowałby personel medyczny do osiągania lepszych wyników?
Czy zdajesz sobie sprawę, że dzięki mierzalnym wskaźnikom jakościowym i ilościowym możesz określić konkretne cele dla pracowników, co jest zgodne z efektywnymi metodami zarządzania przez cele w placówce medycznej?
Czy wiesz, że każdy etap obsługi pacjenta można skutecznie monitorować i oceniać?
Zniżka obowiązuje już tylko:
Cena: 149 zł netto
Wykup dostęp w najlepszej cenie!
O ekspertce
Małgorzata Brenda
Małgorzata od ponad 10 lat pomaga rozwijać biznesy medyczne. Doradza i układa procesy obsługi pacjentów w oparciu o rozwiązania technologiczne. Wspiera managerów i właścicieli w rozwoju i analizie swoich zespołów. Z klientami pracuje nad poprawą rentowności oraz sposobami pozyskania nowych klientów.
W swoim portfolio ma ponad 150 zrealizowanych projektów w sektorze zarówno publicznym jak i komercyjnym.
Sales Strategy Director
"Jako doradca, Pani Małgorzata miała kluczowy wpływ na optymalizację naszego zespołu rejestracji, co przełożyło się na zauważalne podniesienie poziomu pracy. Jej ekspeckie doradztwo umożliwiło nam wprowadzenie mierzalnych i raportowalnych procesów, co istotnie przyczyniło się do wzrostu sprzedaży w strategicznych obszarach naszej działalności. Pani Małgorzata jest profesjonalistką, której wiedza i zaangażowanie przyniosły nam wymierne korzyści. Dziękujemy!".
Paweł Bąk (Wiceprezes Zarządu PP Diagnostyka)
Moduł trzeci
- PANEL DYSKUSYJNY
Opinie klientów, którzy skorzystali z pomocy specjalistki
"Nie sądziliśmy, że przy współpracy z Panią Małgosią tak głęboko zmieni się nasze podejście do zarządzania placówką. Na każdym etapie - analizy / wdrożenia / rozwoju - Pani Małgosia wykazała się wyjątkową uważnością, poświęcając swój czas na zrozumienie unikalnych wyzwań, z jakimi się mierzyliśmy. Dzięki temu, każdy aspekt był dopracowany z niezwykłą precyzją. Bez wahania polecam kontakt każdej placówce, która chce, by temat zarządzania zespołem był 'dopieszczony' w najdrobniejszych detalach ".
Paweł Kwiatkowski (Doradca Zarządu Dębski Clinic)
"Z przyjemnością rekomenduję współpracę z Panią Małgorzatą Brenda. Wiedza oraz wskazówki jakie zostały przekazane naszej klinice zaowocowały podsieniem standardu obsługi naszych pacjentów".
Agnieszka Dojlidko Nawrocka (Właściciel Nawrocki Clinic)
"Z przyjemnością polecam współpracę z Panią Małgorzatą Brenda, która nadzorowała z niezwykłą precyzją i troską o szczegóły wdrożenie systemu automatyzującego obsługę pacjentów w naszej placówce. Jej zaangażowanie w każdy etap projektu było nieocenione, zapewniając doskonałą współpracę 3 firm. Jej profesjonalizm i wysoka kultura biznesowa znacząco wpłynęły na efektywność tego procesu. Takie osoby gwarantują sukces każdego projektu".
Robert Lorentz (Kierownik Działu Informatyki SZPZLO Praga Północ)
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Zapraszamy Cię na spotkanie z naszą ekspertką, która pomoże Ci odkryć kluczowe umiejętności i wiedzę niezbędną do osiągnięcia sukcesu w branży medycznej.
Umów się już teraz na konsultację i podnieś jakość zarządzania swoim zespołem!"
Odkryj tajniki efektywnego zarządzania zespołem rejestracji medycznej!
REKOMENDUJĘ
Daniel Nowocin
CEO Medidesk
Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wydarzenie dedykowane branży medycznej - managerom, kierownikom, osobom zarządzającym ośrodkami ochrony zdrowia.
VI edycja wydarzenia odbyła się 19 i 20 maja 2022 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie i zgromadziło ponad 150 uczestników pierwszego dnia oraz 120 uczestników drugiego dnia.
Podczas wieczornego bankietu bawiło się wspólnie 120 gości.
Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.
© 2023 - Medidesk Sp. z o.o.