Zobacz jak Medidesk wspiera właścicieli i managerów
placówek medycznych w codziennym zarządzaniu zespołem rejestracji

Dla placówek medycznych

Medidesk kluczem do sprawnego zarządzania placówką medyczną

Zapisz się na bezpłatne demo i przekonaj się, jak proste może być podniesienie jakości usług oraz zwiększenie efektywności Twojej placówki.

Podczas spotkania nasz ekspert zaprezentuje działanie aplikacji w praktyce oraz przedstawi jej zalety dostosowane do specyficznych potrzeb Twojej placówki.

Poznaj system – zobacz demo

Dla placówek medycznych

Skontakuj się z nami

DLACZEGO WARTO

Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom

podmiotom leczniczym w polsce

DLACZEGO MEDIDESK

Dlaczego warto zapisać się na demo
i umówić się na rozmowę z naszym ekspertem?

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej

przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów

wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt

zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia

DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

Blisko 700
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce