Zyskaj do 16% więcej Klientów dzięki wsparciu pracy rejestracji aplikacją Vetidesk

  • Pomaga obsłużyć ruch telefoniczny w Twojej placówce
  • Usprawnia kontakt i odzyskuje utraconych klientów
  • Automatyzuje i przyspiesza obsługę klienta
Sprawdź, jak może Ci pomóc

Sprawdzona w ponad 550 podmiotach medycznych aplikacja do obsługi ruchu telefonicznego dla Twojej kliniki weterynaryjnej

Rejestracja kontaktu
z placówką 24/7

Obsługa wielu kanałów komunikacji

Intuicyjny system do obsługi połączeń telefonicznych

Wyższy standard obsługi klienta kliniki weterynaryjnej

Dlaczego Vetidesk?

ZNAMY WYZWANIA PRZED KTÓRYMI STOJĄ KLINIKI WETERYNARYJNE

ponad 15 mln obsłużonych zgłoszeń telefonicznych pacjentów w placówkach w całej Polsce

średnio 37% o tyle bardziej efektywne są kampanie marketingowe z Vetidesk

ponad 9 mln dodatkowych przychodów dla klientów zarządzających zgłoszeniami pacjentów

ponad 3500 użytkowników logujących się codziennie do aplikacji i korzystających z narzędzia

Webinary Vetidesk

Dowiedz się jak skutecznie działać i rozwijać placówkę w zmiennych warunkach. Bądź na bieżąco z aktualnymi trendami w zakresie obsługi klientów. Naucz się budować relacje z pacjentami i wdrażaj procedury, które zwiększą sprzedaż usług.

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA MANAGERÓW PLACÓWEK WETERYNARYJNYCH

  • Co powinien wiedzieć o swojej rejestracji manager / właściciel placówki?
  • Narzędzia i koncepcje wspierające procesy zarządzania
  • Jakie są 4 najważniejsze segmenty warte optymalizacji?
  • Jak ważny jest pierwszy krok klienta i dostępność telefoniczna?
  • Na jakie dane zwracać uwagę, by w pełni wykorzystywać potencjał lecznicy?
  • Dobre praktyki - czyli o czym dodatkowo warto pamiętać!

Prowadzący

28.05.2022 (sobota) godz. 18:00 - 19:00

Jak skutecznie zarządzać rejestracją? Tajniki narzędzi managerskich

Zapisz się

Sales Strategy Director

Małgorzata Domagała

Webinar charytatywny!
Cel: pomoc lek. wet. Ewelinie Rakowskiej stanąć na nogi i wspomóc finansowo koszty jej rehabilitacji.
Więcej informacji:
https://fundacjavotum.pl/ewelina-rakowska/

WetChallenge

  • Budowanie skutecznego zespołu
  • Narzędzia i koncepcje wspierające procesy zarządzania
  • Cechy skutecznego managera/kierownika lecznicy weterynaryjnej
  • Wizerunek lecznicy odzwierciedleniem postawy managera/kierownika

Prowadzący

dr n. ekon. Katarzyna Kazojć

Menedżer przychodni weterynaryjnej

09.06.2022 (czwartek) godz. 11:00 - 12:00

Skuteczny manager lecznicy weterynaryjnej

Zapisz się

Sales Strategy Director

Małgorzata Domagała

16% wzrost pozyskanych klientów

3x wyższa skuteczność w umawianiu wizyt

CO ZYSKUJESZ

Poznaj praktyczne funkcje aplikacji Vetidesk

Funkcje dla rejestracji

Funkcje dla managera

Funkcje marketingowe

  • Przekierowanie i rozdzielanie połączeń
  • Lista nieodebranych połączeń i monitoring ruchu przychodzącego
  • Informacje o połączeniach real-time
  • Oddzwanianie jednym kliknięciem
  • Identyfikacja klienta
  • Notatki wewnętrzne i wyszukiwarka
  • Karta klienta, czyli miniCRM
  • Możliwość integracji bazy pacjentów
  • Statystyki skuteczności sprzedażowej
  • Zaawansowane statystyki
  • Odsłuchiwanie rozmów rejestratorek
  • Funkcja analizy pracy zespołu
  • Monitoring przychodzącego i wychodzącego ruchu pacjentów
  • Analiza natężenia połączeń w czasie
  • Podłączenie dowolnej liczby numerów
  • Centrala telefoniczna
  • Statystyki tagów i numerów
  • Analiza obsłużonych zgłoszeń według źródła
  • Funkcja Call Back
  • Zapowiedzi i komunikaty IVR
  • Identyfikacja źródeł kontaktów z kampanii
  • Automatyczne przekierowania
  • Spójna identyfikacja połączeń wychodzących
  • Dostępność linii 24/7
  • Analiza źródeł i kanałów marketingowych

ZREALIZOWANE PROJEKTY

Nasi klienci

Praca z Medidesk daje mi przede wszystkim realny obraz tego co dzieje się z obsługą telefoniczną w naszym Centrum zaczynając od ilości połączeń telefonicznych, poprzez obraz natężenia ruchu w określonym czasie, łatwiejszy kontakt z klientem, a na oczekiwaniach i problemach z jakimi mierzą się właściciele naszych małych pacjentów każdego dnia kończąc.


Zobacz więcej

Co mówią o Vetidesk

Aplikacja pozwala na weryfikację jakości obsługi klienta i efektywności pracy naszej rejestracji na podstawie konkretnych przykładów, które dostępne są w wygodnym panelu managera w Medidesk. Niewątpliwą zaletą aplikacji jest także łatwość i przejrzystość obsługi.

Izabela Gardulska
(Centrum Zdrowia Małych Zwierząt MULTI-WET)

Dowiedz się więcej - skorzystaj z formularza

Vetidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 525-290-70-21 | KRS: 0000971087
Kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł wpłacony w całości.