Zyskaj do 16% więcej Klientów dzięki wsparciu pracy rejestracji aplikacją Vetidesk
Sprawdzona w ponad 550 podmiotach medycznych aplikacja do obsługi ruchu telefonicznego dla Twojej kliniki weterynaryjnej
Rejestracja kontaktu
z placówką 24/7
Obsługa wielu kanałów komunikacji
Intuicyjny system do obsługi połączeń telefonicznych
Wyższy standard obsługi klienta kliniki weterynaryjnej
Dlaczego Vetidesk?
ZNAMY WYZWANIA PRZED KTÓRYMI STOJĄ KLINIKI WETERYNARYJNE
ponad 15 mln obsłużonych zgłoszeń telefonicznych pacjentów w placówkach w całej Polsce
średnio 37% o tyle bardziej efektywne są kampanie marketingowe z Vetidesk
ponad 9 mln dodatkowych przychodów dla klientów zarządzających zgłoszeniami pacjentów
ponad 3500 użytkowników logujących się codziennie do aplikacji i korzystających z narzędzia
Webinary Vetidesk
Dowiedz się jak skutecznie działać i rozwijać placówkę w zmiennych warunkach. Bądź na bieżąco z aktualnymi trendami w zakresie obsługi klientów. Naucz się budować relacje z pacjentami i wdrażaj procedury, które zwiększą sprzedaż usług.
BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA MANAGERÓW PLACÓWEK WETERYNARYJNYCH
Prowadzący
28.05.2022 (sobota) godz. 18:00 - 19:00
Jak skutecznie zarządzać rejestracją? Tajniki narzędzi managerskich
Sales Strategy Director
Małgorzata Domagała
Webinar charytatywny!
Cel: pomoc lek. wet. Ewelinie Rakowskiej stanąć na nogi i wspomóc finansowo koszty jej rehabilitacji.
Więcej informacji:
https://fundacjavotum.pl/ewelina-rakowska/
WetChallenge
Prowadzący
dr n. ekon. Katarzyna Kazojć
Menedżer przychodni weterynaryjnej
09.06.2022 (czwartek) godz. 11:00 - 12:00
Skuteczny manager lecznicy weterynaryjnej
Sales Strategy Director
Małgorzata Domagała
16% wzrost pozyskanych klientów
3x wyższa skuteczność w umawianiu wizyt
CO ZYSKUJESZ
Poznaj praktyczne funkcje aplikacji Vetidesk
Funkcje dla rejestracji
Funkcje dla managera
Funkcje marketingowe
ZREALIZOWANE PROJEKTY
Nasi klienci
Praca z Medidesk daje mi przede wszystkim realny obraz tego co dzieje się z obsługą telefoniczną w naszym Centrum zaczynając od ilości połączeń telefonicznych, poprzez obraz natężenia ruchu w określonym czasie, łatwiejszy kontakt z klientem, a na oczekiwaniach i problemach z jakimi mierzą się właściciele naszych małych pacjentów każdego dnia kończąc.
Co mówią o Vetidesk
Aplikacja pozwala na weryfikację jakości obsługi klienta i efektywności pracy naszej rejestracji na podstawie konkretnych przykładów, które dostępne są w wygodnym panelu managera w Medidesk. Niewątpliwą zaletą aplikacji jest także łatwość i przejrzystość obsługi.
Izabela Gardulska
(Centrum Zdrowia Małych Zwierząt MULTI-WET)
Dowiedz się więcej - skorzystaj z formularza
Vetidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 525-290-70-21 | KRS: 0000971087
Kapitał zakładowy w wysokości 5.000 zł wpłacony w całości.