POZNAJ MEDIDESK

Bezpłatny webinar

„Praktyczne rozwiązania AI w obsłudze pacjenta – analiza pracy zespołu”

Czy Twoja placówka skutecznie zarządza komunikacją z pacjentami?

Ile połączeń kończy się rezerwacją wizyty, a ile nie? 

Czy rozmowy spełniają wysokie standardy obsługi? 

Dzięki AI możesz analizować te interakcje i wprowadzać skuteczne usprawnienia.

Webinar zakończył się, dziękujemy za udział!

Szczegóły wydarzenia:

19.02.2025

12:00 – 13:00

on-line

Już 19.02.2025 podczas  webinaru „Praktyczne rozwiązania AI w obsłudze pacjenta – analiza pracy zespołu”.

Przedstawimy narzędzia AI, które pomagają w analizie rozmów, audytowaniu ich jakości oraz optymalizacji pracy zespołu.

Zobaczysz, jak innowacyjne technologie mogą realnie wpływać na jakość obsługi pacjentów w Twojej placówce, a tym samym na więcej wizyt. 
 
Spotkanie poprowadzą Daniel Nowocin i Lesław Skibiński – specjaliści z Medidesk, którzy przedstawią realne przykłady wykorzystania AI w zarządzaniu jakością obsługi pacjenta. 

Dzięki AI:

Automatyzacja i usprawnienie obsługi pacjentów

Personalizacja i lepsza komunikacja z pacjentami

Analiza danych i zwiększenie efektywności

Spotkanie poprowadzą:

Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.

Lesław jest twórcą innowacyjnego startupu, który obecnie stanowi część renomowanej marki MEED. Przez osiem lat konsekwentnie pracował nad rozwojem systemów opieki zdrowotnej, w tym nad stworzeniem portalu dla pacjentów oraz ulepszaniem systemów świadczenia usług medycznych. 

W ostatnim roku, skupiając się na transformacji cyfrowej, Lesław zyskał uznanie jako ekspert rynkowy w dziedzinie laboratoriów analitycznych. Jego praca miała istotny wpływ na komercjalizację i rozwój usług medycznych, w tym telemedycyny, z zastosowaniem zaawansowanych technologii monitorowania. 

DLACZEGO MEDIDESK

Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej

przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów

wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt

zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia

Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom

podmiotom leczniczym w polsce

DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

Blisko 700
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce