POZNAJ MEDIDESK

Bezpłatny webinar

Komunikacja z pokoleniem Z – jak zdobyć i utrzymać młodego pacjenta?

Kluczowe strategie komunikacyjne i narzędzia, które budują lojalność pokolenia Z w placówkach medycznych

O czym będzie ten webinar?

Pokolenie Z, czyli młodsze pokolenie pacjentów, ma zupełnie inne oczekiwania i potrzeby komunikacyjne niż wcześniejsze generacje. W trakcie webinaru dowiesz się, jak skutecznie przyciągnąć młodych pacjentów i budować ich lojalność. Pokażemy, jak dopasować komunikację, by była efektywna, a także, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia do utrzymania pacjentów z tej grupy wiekowej.

Szczegóły wydarzenia:

25.06.2025

12:00 – 13:00

on-line

Nie przegap okazji, aby zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów!

Podczas webnaru dowiesz się

Jak komunikować się z pokoleniem Z? – Kluczowe różnice w porównaniu do innych pokoleń pacjentów.

Jak unikać najczęstszych błędów w komunikacji z młodymi pacjentami? – Czego pokolenie Z nie akceptuje w komunikacji z placówkami medycznymi.

Jakie rozwiązania technologiczne wspierają budowanie lojalności pokolenia Z? – Narzędzia, które zbudują pozytywne doświadczenie pacjenta.

Przykłady skutecznej komunikacji z pokoleniem Z w placówkach medycznych – Case study z wdrożeń w różnych typach placówek.

Jakie technologie zwiększają lojalność młodszych pacjentów? – Omnichannel, czatboty, voiceboty, i jak je wykorzystać.

Dodatkowo pokażemy

Praktyczne wskazówki – Jakie zmiany w procesach komunikacji mogą znacząco wpłynąć na lojalność młodszych pacjentów.

Przykłady narzędzi Medidesk – Jak zintegrować komunikację we wszystkich kanałach i automatyzować procesy.

Spotkanie poprowadzą:

Przewodniczący Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej, członek International Association for Communication in Healthcare. Od 2025 roku prowadzi kursy PTKM akredytujący nauczycieli komunikacji medycznej. Jeden z pierwszych naukowców zajmujących się zastosowaniem kompetencji społecznych w medycynie. Doświadczony wykładowca, konsultant placówek medycznych i trenerem komunikacji medycznej. 

Doradza osobom zarządzających placówkami medycznymi. 

Studiował negocjacje, komunikację interpersonalną i psychologię. Jest też absolwentem podyplomowego kursu „Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny” na Uniwersytecie Medycznym Stanforda. Był kierownikiem studiów podyplomowych „Zarządzanie prywatną placówką medyczną w medycynie estetycznej i stomatologii.” Wykładał też komunikację medyczną na kierunku lekarskim WUM i UJ oraz MBA w ochronie zdrowia.

Od 2000 roku prowadzi szkolenia, wykłady inspirujące, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 180 000 osób, w tym ponad 85 000 lekarzy, 30 000 farmaceutów i 30 000 pielęgniarek.

Jest autorem i współautorem 14 książek i poradników na temat komunikacji w medycynie.

Z branżą medyczną związany od 2020 roku. Paweł Wichary rozpoczął swoją pracę jako konsultant, a następnie doradca właścicieli i managerów placówek medycznych współpracując z firmą Medidesk. Jako przedstawiciel młodego pokolenia, Paweł wyróżnia się pasją i kreatywnością w podejściu do rozwiązywania problemów, komunikacją interpersonalną i chęcią współpracy, co ma pozytywny wpływ na rozwój branży. Jego talenty według Gallupa to indywidualizacja, odpowiedzialność, empatia, naprawianie i strategiczne myślenie. Paweł pasjonuje się doświadczeniami klientów i użytkowników, związanymi z korzystaniem z nowych technologii. Każdego dnia obserwuje rosnące znaczenie rynku medycznego i dąży do jego pozytywnych zmian. Ukończył studia z zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego oraz nieustannie dąży do własnego rozwoju. Publikuje na LinkedIn, prowadzi webinary dzieląc się swoim doświadczeniem i punktem spojrzenia na świat.

Zarejestruj się na webinar i zdobądź wiedzę, jak skutecznie
przyciągać młodych pacjentów i budować ich lojalność!

DLA KOGO

Webinar skierowany do 

Właściciele i managerowie placówek medycznych

Specjaliści ds. komunikacji w ochronie zdrowia

Rejestratorzy i osoby odpowiedzialne za obsługę pacjentów

Konsultanci i doradcy placówek medycznych

DLACZEGO MEDIDESK

Medidesk to kompleksowe wsparcie
dla Twojej placówki medycznej

zweryfikujemy aktualną sytuację Twojej placówki medycznej

przeprowadzimy audyt używanych narzędzi do obsługi pacjentów

wskażemy rozwiązania podnoszące skuteczność umawiania wizyt

zarekomendujemy zmiany i wspólnie ułożymy plan ich wdrożenia

Medidesk automatyzuje procesy, minimalizuje błędy ludzkie i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na tym, co naprawdę ważne – obsłudze pacjentów. Aplikacja pozwala m.in. na:

Dzięki Medidesk osoba zarządzająca placówką medyczną może łatwo analizować kluczowe wskaźniki efektywności swojej placówki, takie jak:

Medidesk oferuje kompleksowe narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają płynny kontakt z pacjentami za pomocą różnych kanałów, takich jak formularze zgłoszeniowe, SMS-y i boty głosowe. Dzięki temu:

Medidesk wprowadza zaawansowane narzędzia do raportowania, które dostarczają szczegółowych danych o pracy rejestracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu:

Pomogliśmy już ponad 600 klientom

podmiotom leczniczym w polsce

DLACZEGO MEDIDESK

Zaufaj naszemu doświadczeniu.
Z aplikacją Medidesk jesteś w dobrych rękach!

Blisko 700
placówek

korzystających na co dzień z aplikacji Medidesk

Ponad 8500
rejestratorek

logujących się codziennie do panelu

Shape

Ponad 800
managerów

korzystających codziennie z analiz dostępnych w aplikacji

Ponad 8 mln
obsłużonych zgłoszeń

telefonicznych pacjentów miesięcznie w placówkach w całej Polsce