Do najbliższego webinaru zostało

dni

godzin

minut

Dni
Godziny
Minuty

Online

Bezpłatnie

Dowiedz się, jak skutecznie działać i rozwijać placówkę w zmiennych warunkach.

Zapisz się na bezpłatne
webinary dla managerów
placówek medycznych, stomatologicznych
i medycyny estetycznej

Zapisz się
Zobacz harmonogram

Jesteś managerem placówki medycznej? Pracujesz
w rejestracji? Weź udział w naszych bezpłatnych szkolenia online.

Darmowa wiedza

Nasi prelegenci dzielą się wiedzą zweryfikowaną przez lata pracy w placówkach ochrony zdrowia.

Potwierdzona skuteczność

Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w pozyskiwaniu nowych oraz utrzymywaniu obecnych pacjentów.

Wyjątkowi prelegenci

Nasi eksperci przekazują wiedzę dotyczącą zarządzania placówką, rejestracją w branży medycznej i beauty.

12.08.2020 środa | 11:00

Patrycja Hołdyńska

Daniel Nowocin

7 skutecznych sposobów na zwiększenie liczby pacjentów, bez konieczności angażowania dodatkowych środków w reklamę.

Zapisz się
Więcej

19.08.2020 środa | 11:00

Jak przekonać lekarza do świadczenia telekonsultacji?

Zapisz się
Więcej

Łukasz Grzanek

Urszula Łaskawiec

  • Największe problemy placówek medycznych związane z pozyskiwaniem i utrzymaniem pacjentów.
  • Sprawna obsługa pacjenta - co robić, czego unikać?
  • Co każdy manager powinien wiedzieć o pracy i efektywności działań rejestracji w swojej placówce medycznej?
  • Znaczenie monitoringu zgłoszeń pacjentów do placówki medycznej w czasie rzeczywistym.
  • Co robić w przypadku odwołania wizyty przez pacjenta?
  • Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt i jak temu zaradzić?
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę wizyt w placówce medycznej za pomocą narzędzi systemowych?
  • Wdrożenie systemu telemedycznego do placówki medycznej.

Daniel Nowocin - CEO Medidesk, Doradca Zarządów Placówek Medycznych

Patrycja Hołdyńska - Specjalista ds. Obsługi Klienta Medidesk

Urszula Łaskawiec - Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. marketingu on-line Medidesk

  • Skąd u lekarzy biorą się opory przed świadczeniem opieki na odległość?
  • W jaki sposób zabezpieczyć się w świadczeniu usług na odległość?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo komunikacji z pacjentem podczas telekonsultacji?
  • Jakie roszczenia przysługują pacjentom w związku z telemedycyną?
  • Jak ograniczyć ryzyko poniesienia odpowiedzialności przez lekarza i placówkę?

Urszula

Łaskawiec

Jak przekonać lekarza
do świadczenia telekonsultacji?

Polecane managerom placówek medycznych

19.08.2020 środa | 11:00

Więcej
Zapisz się

Łukasz

Grzanek

Urszula Łaskawiec - Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Skąd u lekarzy biorą się opory przed świadczeniem opieki na odległość?
  • W jaki sposób zabezpieczyć się w świadczeniu usług na odległość?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo komunikacji z pacjentem podczas telekonsultacji?
  • Jakie roszczenia przysługują pacjentom w związku z telemedycyną?
  • Jak ograniczyć ryzyko poniesienia odpowiedzialności przez lekarza i placówkę?

26.08.2020 środa | 11:00

Urszula Łaskawiec

Jak dbać o standardy obsługi tak, aby nie tracić pacjentów?

Więcej
Zapisz się

Polecane pracownikom rejestracji medycznych

  • jak wyglądają sprawdzone wzorce i schematy działania rejestracji; co zmieniła epidemia?
  • co robić, aby zwiększać efektywność w umawianiu wizyt?
  • jakie rozwiązania usprawnią obsługę pacjentów?
  • jakie metody wspomogą zarządzanie pracą zespołu?
  • jakie kroki warto podjąć w komunikacji z lekarzami, tak aby przekonać ich do świadczenia telekonsultacji.

Urszula Łaskawiec - Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

RODO w placówkach medycznych,

czyli jak należy myć zęby?

Więcej
Zapisz się

09.09.2020 środa | 11:00

Jarosław
Peplinski

dr Bartosz
Pawelczyk

Polecane managerom placówek medycznych

dr Bartosz Pawelczyk - Radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c.

Jarosław Peplinski - Aplikant radcowski, Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c.

  • RODO – absurdy czy konieczność i wartość?
  • Jak zbudować system ochrony danych osobowych w podmiocie leczniczym?
  • Inspektor Ochrony Danych – czy jest potrzebny? jakie ma zadania? kogo wyznaczyć?
  • Dokumentacja dotycząca przetwarzania i ochrony danych osobowych - najważniejsze procedury, jak powinny działać w praktyce?
  • Tzw. „czynnik ludzki”, czyli najczęstsze błędy – doświadczenia z audytów.
  • Wskazówki jak zmniejszać ryzyko odpowiedzialności za naruszenia w sferze danych osobowych?
  • Jak przygotować się do kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych?

Izabela

Kaźmierczak

Dlaczego lekarze i pacjenci
obawiają się telekonsultacji?

Polecane managerom placówek medycznych

16.09.2020 środa | 11:00

Więcej
Zapisz się

Łukasz

Grzanek

Izabela Kaźmierczak - Manager Sukcesu Klienta Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Skąd u lekarzy i pacjentów biorą się opory przed teleporadami?
  • W jaki sposób zabezpieczyć się w świadczeniu usług na odległość?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo komunikacji z pacjentem podczas telekonsultacji?
  • Jakie roszczenia przysługują pacjentom w związku z telemedycyną?
  • Jak przygotować się do telekonsultacji?

Eksperci: Narodowy Fundusz Zdrowia, Medidesk, Centrum e-Zdrowia, Polska Federacja Szpitali, Grupa NEO Hospital, Kancelaria Radców Prawnych Pawelczyk Kozik, i inni.

  • Działania Narodowego Funduszu Zdrowia.
  • Jak budować silną markę w branży medycznej pomimo kryzysu.
  • E-skierowanie i Elektroniczna Dokumentacja Medyczna - kolejne nowoczesne e-narzędzia w systemie ochrony zdrowia.
  • Wyzwania organizacyjne dla ochrony zdrowia w dobie epidemii.
  • Chirurgia robotyczna – przełom w pracy lekarzy i w życiu pacjenta.
  • 4 obszary działań istotne dla zwiększenia zysków placówki medycznej.
  • Jak rozwinąć i bezpiecznie prowadzić placówkę medyczną – aspekty prawne.

Wirtualna konferencja

Akademia Managera Ochrony Zdrowia II

24 września 2020

WIĘCEJ INFORMACJI

Anita Chabrowska

Marketing placówek medycyny estetycznej

przy ograniczonym budżecie - w jakie działania inwestować?

Polecane marketerom medycyny estetycznej

30.09.2020 środa | 11:00

Więcej

Łukasz

Grzanek

Zapisz się

Anita Chabrowska - Dyrektor Marketingu Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi vs realizacja kampanii in house - co musisz wiedzieć

5 skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w placówce medycznej

Więcej

07.10.2020 środa | 11:00

Patrycja

Hołdyńska

Izabela

Kaźmierczak

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Izabela Kaźmierczak - Manager Sukcesu Klienta Medidesk

Patrycja Hołdyńska - Specjalista ds. Obsługi Klienta Medidesk

  • Sprawna obsługa pacjenta oraz zasady komunikacji nastawionej na sprzedaż usług - co robić, czego unikać?
  • Co każdy manager powinien wiedzieć o pracy i efektywności działań rejestracji w swojej placówce medycznej?
  • Znaczenie monitoringu zgłoszeń pacjentów do placówki medycznej w czasie rzeczywistym.
  • Dlaczego pacjenci rezygnują z wizyt i jak temu zaradzić?
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę wizyt w placówce medycznej za pomocą narzędzi systemowych?

Zarządzanie zmianą w placówkach ochrony zdrowia

Więcej

14.10.2020 środa | 11:00

Łukasz
Grzanek

Grażyna
Lewicka

Polecane managerom placówek medycznych

NOWA
FORMUŁA
WYWIAD

Zapisz się

Grażyna Lewicka - właściciel w firmie Good Mindset Grażyna Lewicka, Mentor, Menedżer,

z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu w ochronie zdrowia w placówkach państwowych i prywatnych

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Dlaczego obecnie kluczowe jest aktywne podejście do zmian w ochronie zdrowia?
  • Jakie są czynniki sukcesu i porażki w zmianie?
  • Jaką rolę pełnią pracownicy różnych szczebli we wprowadzaniu zmian?
  • Jak wygląda wprowadzanie zmian w zespole i jakie czynniki odgrywają znaczącą rolę?
  • Czy warto stosować metodyki innych branż w zarządzaniu zmianą w ochronie zdrowia

Anita Chabrowska

Marketing placówek medycznych i medycyny estetycznej

przy ograniczonym budżecie - w jakie działania inwestować?

Polecane marketerom medycyny estetycznej

21.10.2020 środa | 11:00

Więcej

Łukasz

Grzanek

Zapisz się

Anita Chabrowska - Dyrektor Marketingu Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi vs realizacja kampanii in house - co musisz wiedzieć

Iwona Hoszko

Profesjonalna obsługa pacjenta w call center medycznym

Polecane pracownikom rejestracji

28.10.2020 środa | 11:00

Więcej
Zapisz się

Iwona Hoszko - Koordynator Konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia, szkoleniowiec

  • Organizacja obsługi telefonicznej w call center medycznym.
  • Monitoring ruchu telefonicznego - na co zwracać uwagę?
  • Efektywne wykorzystanie zasobów - baza i personel.
  • Zasady prowadzenia rozmów z pacjentami przez telefon oraz drogą elektorniczną.
  • Narzędzia wspierające profesjonalną obsługę pacjenta.

Listopad - nowe dni webinarów - wtorki i czwartki g 11:00

Łukasz
Grzanek

Bezpieczna i rentowna placówka medyczna w dobie pandemii

Polecane pracownikom rejestracji

03.11.2020 wtorek | 11:00

Więcej
Zapisz się
  • Jakie działania zapewniają płynność działania placówek medycznych
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej bez względu na warunki i w obliczu pandemii
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestracje
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Marketing placówek medycznych - co można, co warto, a co trzeba zrobić aby pozyskać klientów

Więcej

05.11.2020 czwartek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Tomasz
Rupniewski

Polecane managerom placówek medycznych

NOWY
GOŚĆ
WYWIAD

Zapisz się
  • Ramy prawne - ustawa, uchwała izby lekarskiej
  • Online - absolutne must have, strona www, jaka?
  • Klienci skąd ich brać ? - kampanie adwords, fb posty, blogi, SEO,
  • Nie zapominać o klientach obecnych
  • Jeśli kampania to mierzyć efekty - analytics, fb, pixel, medidesk

Tomasz Rupniewski - Dyrektor Zarządzający agencji marketingowej MediaHealth

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Zarządzanie zmianą w placówkach ochrony zdrowia

Więcej

10.11.2020 wtorek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Grażyna
Lewicka

Polecane managerom placówek medycznych

NOWA
FORMUŁA
WYWIAD

Zapisz się

GOOD MINDSET

Grażyna Lewicka - właściciel w firmie Good Mindset Grażyna Lewicka, Mentor, Menedżer,

z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu w ochronie zdrowia w placówkach państwowych i prywatnych

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Dlaczego obecnie kluczowe jest aktywne podejście do zmian w ochronie zdrowia?
  • Jakie są czynniki sukcesu i porażki w zmianie?
  • Jaką rolę pełnią pracownicy różnych szczebli we wprowadzaniu zmian?
  • Jak wygląda wprowadzanie zmian w zespole i jakie czynniki odgrywają znaczącą rolę?
  • Czy warto stosować metodyki innych branż w zarządzaniu zmianą w ochronie zdrowia

Łukasz
Grzanek

Polecane pracownikom rejestracji

12.11.2020 czwartek | 11:00

Więcej
Zapisz się

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna w dobie pandemii

  • Jakie działania zapewniają płynność działania placówek medycznych i stomatologicznych
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej i stomatologicznej bez względu na warunki i w obliczu pandemii
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej i stomatologicznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestracje
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Jacek Czapski - Trener umiejętności miękkich i coach

Sytuacje kryzysowe w dobie pandemii - jak mogą sobie radzić placówki medyczne?

Więcej

17.11.2020 wtorek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Barbara
Krysztofczyk

Polecane managerom placówek medycznych

NOWY
GOŚĆ
WYWIAD

Zapisz się

Barbara Krysztofczyk - Trener medialny i ekspert ds. wizerunku / PR SZKOLENIA: wystąpienia publiczne, prezentacje, kryzysy wizerunkowe
CEO Krystal Point - agencja PR

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Wizerunek podmiotów medycznych w dobie pandemii.
  • Jakie kryzysy PR-owe placówek medycznych może przynieść pandemia?
  • Czy na wizerunkowy kryzys można się przygotować? Jak?
  • Gdy zdarzy się wpadka - jakie komunikacyjne kroki trzeba podjąć?
  • Rola mediów społecznościowych w rozwoju kryzysu.

Anita Chabrowska

Customer Experience,
czyli zadowolony pacjent

Polecane managerom placówek medycznych

19.11.2020 czwartek | 11:00

Więcej

Urszula
Łaskawiec

Zapisz się

NOWY
TEMAT!

Anita Chabrowska - Marketing Director Medidesk

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Czym jest doświadczenie klienta/pacjenta (customer experience)?
  • Co wpływa na wysoki poziom customer experience w placówkach medycznych?
  • Techniki, metody i narzędzia wspierające pozytywne doświadczenia pacjenta w placówce
  • Dobre praktyki: praktyczne przykłady działań w placówkach medycznych

Nadchodzące webinary

Łukasz
Grzanek

24.11.2020 wtorek | 11:00

Więcej

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna i stomatologiczna w dobie pandemii

Jacek

Czapski

Zapisz się

Polecane managerom i właścicielom

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Jacek Czapski - Trener umiejętności miękkich i coach

  • Jakie zapewnić płynność działania placówek medycznych i stomatologicznych w dobie Covid-19
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej
    i stomatologicznej, bez względu na warunki
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestrację
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę.

Rzeczywistość prawna placówek medycznych w dobie pandemii

Więcej

26.11.2020 czwartek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Aleksandra
Powierża

Polecane managerom placówek medycznych

NOWY
GOŚĆ
WYWIAD

Zapisz się
  • Obowiązki wobec pracowników
  • Obowiązki wobec pacjentów
  • Odpowiedzialność wobec pacjentów i pracowników
  • Telemedycyna
  • Opłata pandemiczna

Aleksandra Powierża - Radca Prawny; KANCELARIA ADWOKACKO-RADCOWSKA “PODSIADŁY-GĘSIKOWSKA, POWIERŻA” Sp. p.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Łukasz
Grzanek

Polecane managerom i właścicielom

01.12.2020 wtorek | 11:00

Więcej

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna i stomatologiczna w dobie pandemii

Jacek

Czapski

Zapisz się

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Jacek Czapski - Trener umiejętności miękkich i coach

  • Jakie działania zapewniają płynność działania placówek medycznych i stomatologicznych
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej i stomatologicznej bez względu na warunki i w obliczu pandemii
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej i stomatologicznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestracje
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę.

Facebook w dobie pandemii - jak prowadzić skuteczną komunikację przy ograniczonym budżecie

Więcej

03.12.2020 czwartek | 11:00

Joanna
Rabińska

Aleksandra
Czyżak

Polecane managerom placówek medycznych

NOWI
GOŚCIE

Zapisz się
  • Facebook, dlaczego jest użyteczny, szczególnie w dobie pandemii?
  • Jak pozyskać nowych obserwujących, dotrzeć do potencjalnych pacjentów i efektywnie działać na profilu bez generowania dodatkowych kosztów?
  • Case study - przykłady klientów i ich sposób komunikacji na facebooku
  • Czego warto się wystrzegać, a o czym warto pamiętać w skutecznej komunikacji?
  • W jaki sposób mierzyć efekty swoich działań?

Joanna Rabińska - Senior Account Manager, Media Health

Aleksandra Czyżak - Account Manager, Media Health

Sytuacje kryzysowe w dobie pandemii - jak mogą sobie radzić placówki medyczne?

Więcej

08.12.2020 wtorek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Barbara
Krysztofczyk

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Barbara Krysztofczyk - Trener medialny i ekspert ds. wizerunku / PR SZKOLENIA: wystąpienia publiczne, prezentacje, kryzysy wizerunkowe
CEO Krystal Point - agencja PR

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Wizerunek podmiotów medycznych w dobie pandemii.
  • Jakie kryzysy PR-owe placówek medycznych może przynieść pandemia?
  • Czy na wizerunkowy kryzys można się przygotować? Jak?
  • Gdy zdarzy się wpadka - jakie komunikacyjne kroki trzeba podjąć?
  • Rola mediów społecznościowych w rozwoju kryzysu.

Portal Medica - Jak i gdzie szukać pracowników medycznych

Więcej

10.12.2020 czwartek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Magdalena
Waliszewska-Gradzik

Polecane managerom placówek medycznych

NOWY
GOŚĆ
WYWIAD

Zapisz się

Magdalena Waliszewska-Gradzik - Współwłaścicielka grupy Portal-Medica, w której w skład wchodzą serwis branżowy Portal-Medica i medyczna agencja pracy Portal-MedicaHR

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Gdzie szukać pracowników do swojej placówki medycznej?
  • Jak dotrzeć do specjalistów?
  • Specjalistyczne serwisy ogłoszeniowe - czy warto?
  • Jak można zaoszczędzić czas i pieniądze na rekrutacji?
  • Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnej agencji?

Rzeczywistość prawna placówek medycznych w dobie pandemii

Więcej

15.12.2020 wtorek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Aleksandra
Powierża

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się
  • Obowiązki wobec pracowników
  • Obowiązki wobec pacjentów
  • Odpowiedzialność wobec pacjentów i pracowników
  • Telemedycyna
  • Opłata pandemiczna

Aleksandra Powierża - Radca Prawny; KANCELARIA ADWOKACKO-RADCOWSKA “PODSIADŁY-GĘSIKOWSKA, POWIERŻA” Sp. p.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Anita Chabrowska

Customer Experience,
czyli zadowolony pacjent

Polecane managerom placówek medycznych

17.12.2020 czwartek | 11:00

Więcej

Urszula
Łaskawiec

Zapisz się

Anita Chabrowska - Marketing Director Medidesk

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Czym jest doświadczenie klienta/pacjenta (customer experience)?
  • Co wpływa na wysoki poziom customer experience w placówkach medycznych?
  • Techniki, metody i narzędzia wspierające pozytywne doświadczenia pacjenta w placówce
  • Dobre praktyki: praktyczne przykłady działań w placówkach medycznych

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak długo trwają webinary?

Czas trwania webinaru przewidziany jest na ok. 60 minut. W przypadku dodatkowych pytań ze strony uczestników zdarza się, że webinary trwają do ok. 90 minut.

2. Z jakiego urządzenia mogę oglądać webinary?

Nasze webinary organizowane są na platformie Evenea, która dostępna jest z dowolnej przeglądarki internetowej (preferowana przglądarka to Chrome). Możesz dołączyć przez telefon, laptop albo komputer stacjonarny. Załóż słuchawki lub włącz głośno dźwięk. Upewnij się, że nikt Ci nie będzie przeszkadzał.

3. Czy udział w webinarach jest bezpłatny?

Tak, prowadzone przez nas webinary są bezpłatne.

O nas

Medidesk i Akademia Managera Ochrony Zdrowia to dwie marki działające w branży medycznej i beauty. Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych.
Z placówkami medycznymi i i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy. Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.

aplikacja zwiększająca oraz poprawiająca efektywność biznesową placówki

platforma edukacyjna dla pracowników placówek medycznych

Komu pomagamy

Przychodnie POZ

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne
i publiczne

Kliniki i gabinety medycyny estetycznej

Zaufali nam

+ 350 pozostałych podmiotów na terenie kraju

Weź udział!

Zapisz się na webinar

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o plikach Cookies, kliknijwięcej.