Do najbliższego webinaru zostało

Dni
Godziny
Minuty
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Online

Bezpłatnie

Wypełnij formularz kontaktowy i dowiedz się pierwszy
o nadchodzących wydarzeniach!

Chcesz otrzymywać informację
o kolejnych webinarach Medidesk
dla placówek medycznych, stomatologicznych
i medycyny estetycznej?

Wypełnij formularz

Dowiedz się jak skutecznie działać i rozwijać placówkę
w zmiennych warunkach.

Zapisz się na bezpłatne webinary
dla managerów placówek medycznych
i medycyny estetycznej?

Wypełnij formularz

Bądź zawsze na bieżąco!

Jesteś managerem placówki medycznej? Pracujesz
w rejestracji? Weź udział w naszych bezpłatnych szkolenia online.

Darmowa wiedza

Nasi prelegenci dzielą się wiedzą zweryfikowaną przez lata pracy w placówkach ochrony zdrowia.

Potwierdzona skuteczność

Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w pozyskiwaniu nowych oraz utrzymywaniu obecnych pacjentów.

Wyjątkowi prelegenci

Nasi eksperci przekazują wiedzę dotyczącą zarządzania placówką, rejestracją w branży medycznej i beauty.

Nadchodzące webinary

Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?

Polecane managerom placówek medycznych

04.02.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Jak wyglądają sprawdzone wzorce i sprawdzone schematy działania - co zmieniła pandemia?
  • Co robić, aby zwiekszyć efektywność w umawianiu wizyt?
  • Jakie rozwiązania usprawnią obsługę pacjentów?
  • Jakie metody wspomogą zarządzanie pracą zespołu?
  • Jakie kroki warto podjąć w komunikacji z personelem medycznym i lekarzami odnośnie telekonsultacji?

Anita Chabrowska

Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie - w jakie działania inwestować w 2021?

Polecane marketerom medycyny estetycznej

09.02.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Łukasz Grzanek

Zapisz się

Anita Chabrowska - Dyrektor Marketingu Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi vs realizacja kampanii in house - co musisz wiedzieć

Polecane personelowi, managerom, koordynatorom i właścicielom

11.02.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Narodowy Program Szczepień COVID-19 - wyzwania i dobre praktyki dla podmiotów medycznych i szpitali

Prof. Jarosław J. Fedorowski

Zapisz się

Prof. Jarosław J. Fedorowski - Prezes Polskiej Federacji Szpitali. Gubernator i członek Prezydium Europejskiej Federacji Szpitali. Wiceprzewodniczący platformy Zdrowe Zdrowie Pracodawców RP. Specjalista chorób wewnętrznych, kardiologii oraz koordynowanej ochrony zdrowia.

  • Organizacja programu szczepień w placówkach medycznych
  • Problemy i wyzwania stojące przed kadrą zarządzającą
  • Jak wygląda proces szczepienia
  • Droga szczepionki- z fabryki do szpitala
  • Przykłady dobrych praktyk

Polecane managerom i właścicielom

18.02.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna i stomatologiczna w dobie pandemii

Zapisz się

Urszula Łaskawiec

Izabela Kaźmierczak

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Jakie działania zapewniają płynność działania placówek medycznych i stomatologicznych
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej i stomatologicznej bez względu na warunki i w obliczu pandemii
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej i stomatologicznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestracje
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę.

Izabela Kaźmierczak - Kierownik Działu Sukcesu Klienta

Buduj swój wizerunek i zdobywaj pacjentów - skuteczne tworzenie www oraz Landing Page

Więcej

25.02.2021 czwartek | 11:00

Joanna Rabińska

Aleksandra Czyżak

Polecane managerom, marketerom placówek medycznych

Zapisz się
  • Strona www placówki medycznej - na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać przy jej tworzeniu?
  • Landing Page - kiedy warto pomyśleć o jego wdrożeniu?
  • Jak powinien być zbudowany skuteczny Landing page?
  • Jak zmierzyć ruch na stronie www i Landing page?
  • Jak mierzyć efekty prowadzonych kampanii?

Joanna Rabińska - Senior Account Manager, Media Health

Aleksandra Czyżak - Account Manager, Media Health

Anita Chabrowska

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent w placówce medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

04.03.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Łukasz Grzanek

Zapisz się

Anita Chabrowska - Dyrektor Marketingu Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi pacjentów w swojej placówce?
  • Jak zarządzać procesem Customer Experience - doświadczenia klienta w placówce?
  • Jak mierzyć efekty wdrożenia rozwiązań ukierunkowanych na Customer Experience
  • Dobre praktyki zwiększające sprzedaż usług medycznych i doświadczenia marketingowe przed decyzją zakupową.

Telefonia VoIP w placówkach medycznych - dlaczego lepsza od analogowej?

Polecane managerom i pracownikom IT

09.03.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Arkadiusz Zabielski

Zapisz się

Jarosław Rzewiński

Arkadiusz Zabielski - Technical Specialist

Jarosław Rzewiński - Technical Consultant

  • Wyzwania placówek medycznych i rejestracji w obsłudze ruchu telefonicznego oraz komunikacji z pacjentami z wykorzystaniem telefonu
  • Najważniejsze definicje i elementy telefonii internetowej VoIP
  • Różnice między telefonią komórkową, analogową a telefonią internetową VoIP
  • Proces wdrożenia telefonii VoIP na przykładzie placówki medycznej
  • Dobre praktyki i wskazówki dotyczące statystyk dla managera rejestracji

Narzędzia badające kompetencje - pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem w placówce medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

11.03.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Jak rozpoznać role zespołowe, wartości oraz wewnętrzne motywacje swoich pracowników
  • Jak podnieść efektywność działań w zespole, rozwiązać konflikt lub skutecznie wdrożyć zmiany w oparciu o style komunikacji i działania swoich pracowników
  • Jak najlepiej wykorzystać naturalne predyspozycje w codziennej pracy
  • Jak odkryć indywidualne potrzeby pracowników; to co ich hamuje i co napędza i zastosować tą wiedzę w praktyce.

Komunikacja z trudnym pacjentem - wspieranie odporności psychicznej pracowników rejestracji

Więcej

18.03.2021 czwartek | 11:00

Łukasz Grzanek

Gabriela Gab

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Gabriela Gab - Certyfikowany Coach ICC i trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Odporność psychiczna pracowników rejestracji w pracy z trudnym pacjentem
  • Właściwy dobór pracowników na rejestrację - rola managera
  • Elementy obniżające odporność psychiczną pracowników po stronie pracodawcy
  • Działania pracodawców podnoszące komforty pracy i odporności psychicznej
  • BHP - lista dobrych praktyk w miejscu pracy

Zarządzanie procesem szczepień w placówkach medycznych w praktyce

Polecane pracownikom ochrony zdrowia

23.03.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Monika Tomaszewska

Zapisz się

Monika Tomaszewska - Dyrektor Departamenty Pielęgniarek i Położnych GRUPA LUXMED, Ekspert Pracodawców RP, Szefowa Forum Pielęgniarek i Położnych Pracodawców Medycyny Prywatnej

  • Ścieżka medyczna w gabinet.gov.pl w realizacji szczepień przeciw COVID-19
  • Kwalifikacja lekarza - praktyczne podejście
  • eKarta szczepień - najważniejsze informacje
  • Aktualny stan wiedzy o szczepieniach COVID-19 i poziomie realizacji szczepień

Funkcje aplikacji Medidesk, dzięki którym podwoisz przychody w swojej placówce medycznej

Polecane właścicielom i managerom placówek

25.03.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Jakub Stępnowski

Zapisz się

Jakub Stępnowski - Deputy Sales Director @Medidesk | Healthcare Expert | managerplacowkimedycznej.pl

  • Jak tonowo rozdzielić ruch telefoniczny tak, aby rejestratorki wiedziały do kogo oddzwonić w pierwszej kolejności,
  • Jak zweryfikować, czy Twoja agencja marketingowa wywiązuje się ze swoich zadań i fundusze przeznaczone na działania przekładają się za zapisanych pacjentów.
  • Jak czytać statystyki Medidesk, aby wykorzystać potencjał swojej placówki w 100%
  • Jak tworzyć raporty dla Zarządu placówki leczniczej
  • Jak dzięki Medidesk stworzyć jednoosobowe lub wieloosobowe Call Center, dzięki któremu żaden kontakt pacjenta nie ucieknie.

Komunikacja interpersonalna
i w social mediach dla placówek medycznych

Więcej

30.03.2021 wtorek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Magdalena
Kieliszek

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Magdalena Kieliszek - właściciel w firmie Doktor PR, starszy specjalista ds. opieki koordynowanej na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Dlaczego współczesny pacjent to klient
  • Jakie znaczenie kliniczne i pozakliniczne mają relacje między pacjentami a personelem medycznym
  • W jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych
  • Jak prosto i skutecznie prowadzić social media podmiotu leczniczego?
  • Jakim zagrożeniem dla podmiotu leczniczego mogą być social media

Strategie pozyskiwania opinii o placówkach medycznych w internecie

Więcej

01.04.2021 czwartek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Justyna Uman-Ntuk

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Justyna Uman-Ntuk - Partner Zarządzający Solutio Medica, agencji marketingowej specjalizującej się w pracy z gabinetami i klinikami medycznymi.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Jakie znaczenie w marketingu placówek medycznych mają opinie?
  • Najlepsze platformy, w których warto zbierać opinie.
  • Jak zwiększyć ilość opinii dzięki małym zmianom w gabinecie.
  • Jak odpowiadać na negatywne opinie?

Jak w 5 krokach wykorzystać potencjał Twojej placówki medycznej do maksimum

Polecane właścicielom i managerom placówek

08.04.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Jakub Stępnowski

Zapisz się

Jakub Stępnowski - Deputy Sales Director @Medidesk | Healthcare Expert | managerplacowkimedycznej.pl

  • Rodzaje kontaktów pacjentów z placówkami medycznymi.
  • Statystyki dobrej i bardzo dobrej rejestracji medycznej
  • Jak odzyskać 50-150 wizyt komercyjnych miesięcznie?
  • Jak wykorzystać potencjał rejestratorki, aby umawiała więcej wizyt?
  • Dlaczego pacjenci kontaktujący się z kampanii marketingowej rezygnują z wizyt.

Użyteczność strony internetowej placówki medycznej - 6 głównych błędów których należy unikać

Więcej

15.04.2021 czwartek | 11:00

Łukasz
Grzanek

Justyna Uman-Ntuk

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Justyna Uman-Ntuk - Partner Zarządzający Solutio Medica, agencji marketingowej specjalizującej się w pracy z gabinetami i klinikami medycznymi.

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Czym jest użyteczność strony internetowej
  • Jakie błędy popełniają gabinety medyczne na swoich stronach?
  • Jakie elementy wdrożyć na stronie www, by pozwalała zmieniać odwiedzających w pacjentów
  • Jakie treści tworzyć i jak generować tematy.

Jak w 5 krokach wykorzystać potencjał Twojej placówki medycznej do maksimum

Polecane właścicielom i managerom placówek

27.04.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Jakub Stępnowski

Zapisz się

Jakub Stępnowski - Deputy Sales Director @Medidesk | Healthcare Expert | managerplacowkimedycznej.pl

  • Rodzaje kontaktów pacjentów z placówkami medycznymi.
  • Statystyki dobrej i bardzo dobrej rejestracji medycznej
  • Jak odzyskać 50-150 wizyt komercyjnych miesięcznie?
  • Jak wykorzystać potencjał rejestratorki, aby umawiała więcej wizyt?
  • Dlaczego pacjenci kontaktujący się z kampanii marketingowej rezygnują z wizyt.

Anita Chabrowska

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent w placówce medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

04.05.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Łukasz Grzanek

Zapisz się

Anita Chabrowska - Dyrektor Marketingu Medidesk

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

  • Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi pacjentów w swojej placówce?
  • Jak zarządzać procesem Customer Experience - doświadczenia klienta w placówce?
  • Jak mierzyć efekty wdrożenia rozwiązań ukierunkowanych na Customer Experience
  • Dobre praktyki zwiększające sprzedaż usług medycznych i doświadczenia marketingowe przed decyzją zakupową.

Polecane personelowi, managerom, koordynatorom i właścicielom

06.05.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Zarządzanie kryzysowe w szpitalach

Prof. Jarosław J. Fedorowski

Zapisz się

Prof. Łukasz Szarpak

Prof. Jarosław J. Fedorowski - Prezes Polskiej Federacji Szpitali. Gubernator i członek Prezydium Europejskiej Federacji Szpitali. Wiceprzewodniczący platformy Zdrowe Zdrowie Pracodawców RP. Specjalista chorób wewnętrznych, kardiologii oraz koordynowanej ochrony zdrowia.

  • Organizacja pracy szpitali w dobie pandemii
  • Problemy i wyzwania stojące przed kadrą zarządzającą
  • Jak zarządzić organizacją w czasach pandemii
  • Przykłady dobrych praktyk

dr hab. n. med. Łukasz Szarpak, prof. Uczelnia Medyczna im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, Prorektor ds. Naukowych i Współpracy Międzynarodowej - Prezes Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Medycyny Katastrof

Jak zatrudnić lekarza specjalistę, lekarza dentystę oraz pielęgniarkę spoza Unii Europejskiej

Więcej

11.05.2021 wtorek | 11:00

Magdalena Waliszewska

Anna Baranowska

Polecane managerom placówek i HR

Zapisz się

Anna Baranowska - Współwłaścicielka grupy Portal-Medica, w której w skład wchodzą serwis branżowy Portal-Medica i medyczna agencja pracy Portal-MedicaHR

Magdalena Waliszewska - Współwłaścicielka grupy Portal-Medica

  • Zmiany prawne w temacie zatrudniania specjalistów medycyny spoza UE.
  • Jak dotrzeć do lekarzy, lekarzy dentystów i pielęgniarek spoza UE ?
  • Specjalistyczne serwisy ogłoszeniowe - czy warto?
  • Jak można zaoszczędzić czas i pieniądze na rekrutacji?
  • Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnej agencji?

Polecane personelowi, managerom, koordynatorom i właścicielom

18.05.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Koordynowana ochrona zdrowia - wyzwania dla szpitali

Prof. Jarosław J. Fedorowski

Zapisz się

Urszula Szybowicz

Anna Warczyńska

Marcin Jędrychowski

Prof. Jarosław J. Fedorowski - Prezes Polskiej Federacji Szpitali. Gubernator i członek Prezydium Europejskiej Federacji Szpitali. Wiceprzewodniczący platformy Zdrowe Zdrowie Pracodawców RP. Specjalista chorób wewnętrznych, kardiologii oraz koordynowanej ochrony zdrowia.

  • Organizacja koordynowanej ochrony zdrowia w dobie pandemii
  • Problemy i wyzwania stojące przed kadrą zarządzającą
  • Jak zarządzić organizacją w obszarze koordynacji ochrony zdrowia
  • Przykłady dobrych praktyk

Urszula Szybowicz - Manager Zarządzający Polskiej Federacji Szpitali, Specjalista Zdrowia Publicznego

Anna Warczyńska - Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Koordynowanej Ochrony Zdrowia, Wiceprzewodnicząca Rady Naczelnej PFSz

Marcin Jędrychowski - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie

Stres w pracy managerów i rejestratorek - jak sobie radzić?

Polecane managerom placówek medycznych

25.05.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Jakie sytuacje najczęściej powodują stres?
  • Jak radzić sobie z sytuacjami stresowymi
  • Jakie metody warto stosować, aby zapobiegać sytuacjom stresowym
  • Jak wspomagać zespół rejestracji w sytuacji stresowych i kryzysowych
  • Jak wspomóc managera w codziennych działaniach tak, aby zmniejszyć poziom stresu

Voiceboty w placówkach medycznych

Więcej

10.06.2021 czwartek | 11:00

Anna Brzostkowska

Piotr Dębosz

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Piotr Dębosz - Business Development Manager w Talkie.ai

Anna Brzostowska - Junior Project Manager

  • Czym są voiceboty, a czym nie są.
  • Jak wykorzystać voiceboty w placówce medycznej - kolejka, zmiana terminu wizyty, potwierdzenie wizyty, zamówienie recepty najlepsze praktyki
  • Jak pacjenci reagują na kontakt z voicebotami?
  • Czy stać mnie na voicebota w placówce medycznej? - aspekt finansowy Voicebot a bezpieczeństwo danych/RODO
  • Przekonaj się sam, jak rozmawia się z voicebotem.

Karolina Koseska-Mikołajuk

Programy rozwojowe i dofinansowania dla podmiotów medycznych - jak i gdzie szukać?

Polecane managerom i marketerom placówek

18.06.2021 piatek | 11:00

Więcej
Zapisz się
  • O aktualnych programach finansowania z UE projektów medycznych
  • Gdzie poszukiwać aktualnej informacji o programach rozwojowych
  • Jak się przygotować do wnioskowania o dotacje

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Karolina Koseska-Mikołajuk - Ekspert ds. funduszy unijnych. Letinn Consulting

Jak nawiązywać współprace biznesowe
w branży medycznej i gdzie szukać Partnerów?

Polecane właścicielom i managerom placówek

23.06.2021 środa | 13:00

Więcej

Jakub Stępnowski

Zapisz się

Jakub Stępnowski - Business Development Director, Opiekun Programów Partnerskich | managerplacowkimedycznej.pl

  • Z jakich narzędzi korzystać poszukując Partnerów biznesowych?
  • Na co zwrócić uwagę rozmawiając z potencjalnymi partnerami?
  • Jak stać się Partnerem Medidesk i zarabiać na poleceniach innowacyjnej aplikacji?
  • Na czym polega program MediFriend i Reseller w Medidesk?

Manager placówki medycznej w roli lidera - jak wzmacniać swoją odporność?

Więcej

24.06.2021 czwartek | 11:00

Tomasz Grygorcewicz

Anna Grygorcewicz

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Anna Grygorcewicz - trener i konsultant biznesu, coach systemowy PCC ICF

  • Czym jest odporność psychiczna i na czym polega?
  • Dlaczego jest tak ważna dzisiaj?
  • Dlaczego jest potrzebna szczególnie liderom?
  • Co się dzieje, kiedy liderowi zaczyna brakować odporności?
  • Jak zadbać o wzmacnianie odporności psychicznej w roli lidera?

Tomasz Grygorcewicz - trener i konsultant biznesu, coach zespołowy ACC ICF

Jak usprawnić obsługę pacjenta na rejestracji dzięki wdrożeniu telefonii VoIP

Polecane managerom i pracownikom IT

29.06.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Arkadiusz Zabielski

Zapisz się

Łukasz Grzanek

Arkadiusz Zabielski - Technical Specialist

Łukasz Grzanek - Digital Marketing Specialist

  • Wyzwania placówek medycznych i rejestracji w obsłudze ruchu telefonicznego oraz komunikacji z pacjentami z wykorzystaniem telefonu
  • Najważniejsze definicje i elementy telefonii internetowej VoIP
  • Różnice między telefonią komórkową, analogową a telefonią internetową VoIP
  • Proces wdrożenia telefonii VoIP na przykładzie placówki medycznej
  • Dobre praktyki i wskazówki dotyczące statystyk dla managera rejestracji
  • O aktualnych programach finansowania z UE projektów medycznych
  • Gdzie poszukiwać aktualnej informacji o programach rozwojowych
  • Jak się przygotować do wnioskowania o dotacje

Łukasz Grzanek - Specjalista ds. Marketingu Online

Karolina Koseska-Mikołajuk - Ekspert ds. funduszy unijnych. Letinn Consulting

Karolina Koseska-Mikołajuk

Programy rozwojowe i dofinansowania dla podmiotów medycznych

Polecane managerom i marketerom placówek

06.07.2021 wtorek | 11:00

Więcej
Zapisz się

Marcin Cebula - Product Manager / Social Media Manager FELG Dent

  • Obowiązek wymiany danych medycznych zawartych w EDM z Systemem Informacji Medycznych - czego dotyczy?
  • Jak sprawdzić czy jesteś przygotowany do spełnienia tego obowiązku?
  • Na co zwrócić uwagę?
  • Sprawdź, czy przestrzegasz zasad digitalizacji dokumentacji medycznej

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna po 1 lipca 2021 - jak się przygotować?

Więcej

13.07.2021 wtorek | 11:00

Marcin Cebula

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Uzyskaj dotację UE na rozwój technologiczny

swojej placówki medycznej w ramach działania
6.2 - Bony na cyfryzację

Polecane właścicielom i managerom placówek

16.09.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Magdalena
Kruk-Olszówka

Zapisz się

Magdalena Kruk-Olszówka - Kierownik Działu Konsultingu i Audytu w Netrix Group sp. z o.o

  • Terminy naboru wniosków
  • Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie
  • Cel działania i zakres wsparcia
  • Wysokość udzielanego wsparcia

Uzyskaj dotację UE na rozwój technologiczny
swojej placówki medycznej w ramach działania
6.2 - Bony na cyfryzację

Polecane właścicielom i managerom placówek

23.09.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Magdalena
Kruk-Olszówka

Zapisz się

Magdalena Kruk-Olszówka - Kierownik Działu Konsultingu i Audytu w Netrix Group sp. z o.o

  • Terminy naboru wniosków
  • Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie
  • Cel działania i zakres wsparcia
  • Wysokość udzielanego wsparcia

Jak obniżyć koszty prowadzenia działalności leczniczej?

Polecane właścicielom i managerom placówek

27.07.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Andrzej Bąk

Zapisz się

Andrzej Bąk - CEO Medyczna Grupa Zakupowa

  • Czym są medyczne grupy zakupowe, jak do nich dołączyć
  • Korzyści dla małych, średnich i dużych placówek medycznych
  • Najpopularniejsze obszary oszczędności generowane w placówkach
  • Dobre praktyki biznesowe Medycznej Grupy Zakupowej
  • Zasięg działania i bezpieczeństwo współpracy

Polecane managerom i właścicielom

03.08.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna

Zapisz się

Izabela Kaźmierczak

  • Jakie działania zapewniają płynność działania placówek medycznych
  • Jak realizować świadczenia medyczne i organizować pracę rejestracji medycznej bez względu na warunki
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestracje
  • Bezpieczeństwo i kontakt z pacjentem w nowych warunkach - na co zwrócić uwagę

Izabela Kaźmierczak - Kierownik Działu Sukcesu Klienta

Narzędzia i działania poprawiające jakość obsługi pacjentów w placówce medycznej

Polecane właścicielom i managerom placówek

10.08.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Katarzyna Koślacz

Zapisz się

Katarzyna Koślacz - Business Development Manager Medidesk

  • Wymiana technologii analogowej na cyfrową VoIP - jak to zrobić? dlaczego warto?
  • Jak wykorzystać nagrywanie rozmów do analizy potrzeb szkoleniowych personelu?
  • Statusowanie rozmów - praca na zgłoszeniach pacjentów
  • Mapy cieplne - zarządzanie zespołem rejestracji
  • Bieżąca analiza skuteczności sprzedażowej rejestracji i działań marketingowych

Sprawne zarządzanie finansami w nowoczesnej placówce medycznej

Polecane właścicielom i managerom placówek

17.08.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Patryk Ogórek

Zapisz się

CEO & Founder at Aurero&hyggio - oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych, przychodni, lekarzy

  • Zarządzanie finansami jako filar stabilnego biznesu
  • Rozliczenia pacjentów i opłacalność kampanii promocyjnych
  • Rozliczenia z personelem medycznym jak je prowadzić optymalnie
  • Raportowanie jako źródło bezcennej wiedzy

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
- w pytaniach i odpowiedziach

Polecane managerom placówek medycznych

26.10.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Agnieszka Rudnicka-Szymczak

Zapisz się

Agnieszka Rudnicka-Szymczak - ekspert Centrum e-Zdrowia

  • Tworzenie dokumentacji EDM.
  • Raportowanie o zdarzeniach medycznych.
  • Nowe projekty CeZ:
    - Koncepcja e-rejestracji
    - Program 40+

Jak chronić dane osobowe
pacjenta w placówce medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

04.11.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Patrycja Zawadzka

Zapisz się

Patrycja Zawadzka - Radca prawny w Cieciórski, Wacławik Spółka Partnerska Radców Prawnych

  • Polityka bezpieczeństwa i zasady ochrony danych osobowych w placówce.
  • Wyzwania związane z bezpieczeństwem danych wrażliwych.
  • Rola szkoleń pracowników z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Zasady przetwarzania danych przez osoby trzecie (firmy zewnętrzne).
  • Kontrola udostępnianych informacji.
  • Nowa rola sygnalisty w ochronie zdrowia.

Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej – delegowanie, podział obowiązków, egzekwowanie

Polecane managerom placówek medycznych

10.11.2021 środa | 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Czym tak naprawdę jest delegowanie? Idea empowerment
  • Korzyści z delegowania dla przedsiębiorstwa i przełożonych.
  • Bariery w procesie delegowania dla pracowników i przełożonych.
  • Filary skutecznego delegowania i komunikowania się z zespołem

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
- w pytaniach i odpowiedziach

Polecane managerom placówek medycznych

16.11.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Agnieszka Rudnicka-Szymczak

Zapisz się

Agnieszka Rudnicka-Szymczak - ekspert Centrum e-Zdrowia

  • Tworzenie dokumentacji EDM.
  • Raportowanie o zdarzeniach medycznych.
  • Nowe projekty CeZ:
    - Koncepcja e-rejestracji
    - Program 40+

Opieka zdrowotna w chmurze - 10 wskazówek
na organizację pracy placówek medycznych

Więcej

18.11.2021 czwartek | 11:00

Agnieszka Zaradna

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Agnieszka Zaradna - Cloud Sales Specialist, FOTC

  • Odporność psychiczna pracowników rejestracji w pracy z trudnym pacjentem
  • Właściwy dobór pracowników na rejestrację - rola managera
  • Elementy obniżające odporność psychiczną pracowników po stronie pracodawcy
  • Działania pracodawców podnoszące komforty pracy i odporności psychicznej
  • BHP - lista dobrych praktyk w miejscu pracy
  • Współpraca i komunikacja z personelem medycznym.
  • Wirtualna opieka zdrowotna - wykorzystanie narzędzi Google.
  • Doświadczenia pacjentów - jak zapewnić prostszą i szybszą obsługę pacjentów.
  • Bezpieczeństwo danych wrażliwych - kontrola przepływu danych i bezpieczeństwo w chmurze.

Jak chronić dane osobowe
pacjenta
w placówce medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

23.11.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Patrycja Zawadzka

Zapisz się

23.11.2021 wtorek | 11:00

Patrycja Zawadzka - Radca prawny w Cieciórski, Wacławik Spółka Partnerska Radców Prawnych

  • Polityka bezpieczeństwa i zasady ochrony danych osobowych w placówce.
  • Wyzwania związane z bezpieczeństwem danych wrażliwych.
  • Rola szkoleń pracowników z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Zasady przetwarzania danych przez osoby trzecie (firmy zewnętrzne).
  • Kontrola udostępnianych informacji.
  • Nowa rola sygnalisty w ochronie zdrowia.

Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej – delegowanie, podział obowiązków, egzekwowanie

Polecane managerom placówek medycznych

26.11.2021 piątek | 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Czym tak naprawdę jest delegowanie? Idea empowerment
  • Korzyści z delegowania dla przedsiębiorstwa i przełożonych.
  • Bariery w procesie delegowania dla pracowników i przełożonych.
  • Filary skutecznego delegowania i komunikowania się z zespołem

Coaching managerski – jak być dobrym
managerem placówki medycznej?

Polecane managerom placówek medycznych

30.11.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Sandra Hadasz

Zapisz się

Sandra Hadasz - ponad 8-letnie doświadczenie w branży medycznej, a także w branży rekrutacyjnej oraz medtech, Sanpro Sandra Hadasz

Dotacje dla branży medycznej. Jakie projekty
będą mieć szanse na dofinansowanie w 2022 r.

Dotacje dla branży medycznej. Jakie projekty
będą mieć szanse na dofinansowanie w 2022 r.

Polecane managerom placówek medycznych

02.12.2021 czwartek | 11:00

Więcej
Zapisz się

Karolina Koseska-Mikołajuk

Karolina Koseska-Mikołajuk - Ekspert ds. funduszy unijnych. Letinn Consulting

  • O aktualnych programach finansowania z UE projektów medycznych
  • Gdzie poszukiwać aktualnej informacji o programach rozwojowych
  • Jak się przygotować do wnioskowania o dotacje

Zmiany w branży ochrony zdrowia
projektowane w ramach Nowego Ładu

Polecane managerom placówek medycznych

07.12.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Przemysław Kosiński

Zapisz się

07.12.2021 wtorek | 11:00

Przemysław Kosiński - Partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych, Radca Prawny / Attorney-at-law

  • Rozliczanie i opłacanie składki zdrowotnej
  • Czym jest ukryta dywidenda?
  • Zmiany w zakresie karty podatkowej
  • Najem prywatny i amortyzacja
  • Podatek liniowy dla medyków

Mixed Reality - jak mieszana rzeczywistość
zmienia chirurgię?

Polecane managerom placówek medycznych

09.12.2021 czwartek | 11:00

Więcej

Andrzej Skalski

Zapisz się

09.12.2021 czwartek | 11:00

Maciej Stanuch

Andrzej Skalski - dr hab. inż., prof. AGH / Chief Technology Officer w MedApp S.A.

  • Mieszana rzeczywistości we współczesnej medycynie
  • Holograficzna wizualizacja obrazowych danych pacjentów – jak to działa?
  • Zastosowanie mieszanej rzeczywistości w wybranych specjalizacjach:
    - chirurgia onkologiczna
    - kardiologia i kardiologia interwencyjna
    - ortopedia
    - laryngologia
    - urologia

Maciej Stanuch - CarnaLife Holo Technology Manager w MedApp S.A.

Marketing doświadczeń, w branży medycznej

Polecane managerom placówek medycznych

14.12.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Anna Aleksandrowicz

Zapisz się

14.12.2021 wtorek | 11:00

Anna Aleksandrowicz - Account Manager MediaHealth

  • Czym jest marketing doświadczeń?
  • Rodzaje, moduły doświadczeń.
  • Tworzenie niezapomnianych doświadczeń w opiece medycznej.
  • Przykłady marketingu doświadczeń w branży medycznej.

Obsługa wymagającego pacjenta. Praktyczne techniki działania i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych
w placówce medycznej.

Polecane managerom placówek medycznych i pracownikom rejestracji

16.12.2021 czwartek| 11:00

Więcej

Urszula Łaskawiec

Zapisz się

Urszula Łaskawiec - Head Of Training Department Medidesk

  • Z jakimi problemami mierzą się najczęściej pracownicy rejestracji obsługujących wymagających pacjentów?
  • Na konkretnych przykładach – poznasz dobre i niewłaściwe wzorce zachowań w komunikacji z tzw. trudnym pacjentem.
  • Poznasz niezawodną technikę „6 kroków w kryzysie”, dzięki której poradzisz sobie z profesjonalną obsługą nawet najbardziej wymagającego pacjenta w stresującej, kryzysowej sytuacji. Technika jest opracowaniem Urszuli Łaskawiec, trenera zespołów rejestracji i kadry menedżerskiej placówek medycznych. Powstała na bazie wniosków z setek godzin szkoleniowych przeprowadzonych w ośrodkach ochrony zdrowia w całej Polsce.
  • Otrzymasz jednorazową bardzo atrakcyjną webinarową ofertę na kompleksowe szkolenie, zawierające pięć praktycznych modułów przygotowujących zespół rejestracji na obsługę wymagającego pacjenta.
  • Po webinarze otrzymasz opracowanie w PDF: „6 kroków w kryzysie” – technika radzenia sobie w obsłudze wymagającego pacjenta.

Zmiany w branży ochrony zdrowia
projektowane w ramach Nowego Ładu

Polecane managerom placówek medycznych

21.12.2021 wtorek | 11:00

Więcej

Przemysław Kosiński

Zapisz się

21.12.2021 wtorek | 11:00

Przemysław Kosiński - Partner Kancelarii Cieciórski Wacławik Kosiński Spółka Partnerska Radców Prawnych, Radca Prawny / Attorney-at-law

  • Rozliczanie i opłacanie składki zdrowotnej
  • Czym jest ukryta dywidenda?
  • Zmiany w zakresie karty podatkowej
  • Najem prywatny i amortyzacja
  • Podatek liniowy dla medyków

Komunikacja z trudnym pacjentem - wspieranie odporności psychicznej pracowników na rejestracji

Więcej

31.08.2021 wtorek | 11:00

Gabriela Gab

Polecane managerom placówek medycznych

Zapisz się

Gabriela Gab - Certyfikowany Coach ICC i trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego

  • Odporność psychiczna pracowników rejestracji w pracy z trudnym pacjentem
  • Właściwy dobór pracowników na rejestrację - rola managera
  • Elementy obniżające odporność psychiczną pracowników po stronie pracodawcy
  • Działania pracodawców podnoszące komforty pracy i odporności psychicznej
  • BHP - lista dobrych praktyk w miejscu pracy

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak długo trwają webinary?

Czas trwania webinaru przewidziany jest na ok. 60 minut. W przypadku dodatkowych pytań ze strony uczestników zdarza się, że webinary trwają do ok. 90 minut.

2. Z jakiego urządzenia mogę oglądać webinary?

Nasze webinary organizowane są na platformie Evenea, która dostępna jest z dowolnej przeglądarki internetowej (preferowana przglądarka to Chrome). Możesz dołączyć przez telefon, laptop albo komputer stacjonarny. Załóż słuchawki lub włącz głośno dźwięk. Upewnij się, że nikt Ci nie będzie przeszkadzał.

3. Czy udział w webinarach jest bezpłatny?

Tak, prowadzone przez nas webinary są bezpłatne.

O nas

Medidesk i Akademia Managera Ochrony Zdrowia to dwie marki działające w branży medycznej i beauty. Wspieramy właścicieli oraz managerów placówek w codziennym zarządzaniu podmiotów leczniczych, działaniach sprzedażowych oraz marketingowych.

Z placówkami medycznymi i i branżą estetyczną współpracujemy od 2011 roku. Znamy ich potrzeby i problemy. Wiemy co zrobić, aby rozwijać ich pozycję na rynku, zwiększać dochody oraz liczbę pacjentów. Na podstawie zdiagnozowanych w branży problemów i wyzwań które obserwujemy, stworzyliśmy autorskie rozwiązanie - aplikację Medidesk.

aplikacja zwiększająca oraz poprawiająca efektywność biznesową placówki

platforma edukacyjna dla pracowników placówek medycznych

Komu pomagamy

Przychodnie POZ

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne i publiczne

Kliniki i gabinety medycyny estetycznej

Kliniki i gabinety stomatologiczne

Zaufali nam

+ 450 pozostałych podmiotów na terenie kraju

Medidesk Sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł wpłacony w całości.

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o plikach Cookies, kliknijwięcej.